Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

>>bannen echt niet willekeur, en doen dat na een waarschuwing. Als je na een waarschuwing weer verder gaat en getrakteerd word op een ban, is dat jouw stomme fout. Gedraag je gewoon. Lol, ik heb nu al minstens twee bs band gehad. En méerdere puur om een voorbeeld te scheppen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op mijn ''Ramon is Randall uit Recess''-grap reageerden meerdere mensen dat ze 't met me eens waren. Dunnedraak was toen gebanned. Lol. Dus niet alleen wij 2.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Die opmerking was ook ongepast, en werd Relic daar destijds niet voor aangesproken? Hij heeft niet lang daarna ook gewoon een ban gehad. Joh, het was zowat een standaard zinnetje aan het woorden in de trend van ''ga je nog streamen, Roos'', niet alleen Relic.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Over oude koeien uit de sloot halen gesproken. Meh, meer dat je indertijd na je ban ongeveer hetzelfde reageerde als Dunnedraak nu. Ja, het is een oude koe maar meer even om het beeld te schetsen. >Het recht heb je, maar het is zinloos. Jas (en de andere onzichtbare mods) bannen echt niet willekeur, en doen dat na een waarschuwing. Als je na een waarschuwing weer verder gaat en getrakteerd word op een ban, is dat jouw stomme fout. Gedraag je gewoon. Hey Ramon, herinner jij je dat ''nieuwe richtlijnen''-topic waarin jij ongeveer twintig reacties hebt geplaatst over dat er geen reden was dat nota bene IK een ban had en dat dat onterecht was. Dat waren nog eens tijden. Misschien is het niet willekeurig maar het komt wel zo over als bijvoorbeeld de enigen die het het KD:C topic posten een ban krijgen, wegens zogenaamd off-topic reageren. En daar is ongeveer iedereen het wel met me eens, sorry.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Slecht geheugen? Lol Ten eerste is het een interesse in de wereldoorlogen, en ten tweede is interesse in de rijksdag als gebouw niets inherent nazi aangezien de rijksdag door de Pruisen is gebouwd. > Zeggen ik niet, denk ik ook niet, als ik dat beeld had hoefde ik ook geen discussies aan te gaan. Ik gaf aan een fijnere community te willen zonder nare verwijten over en weer, waarop jij reageerde met "NOU BIJ DE VIVA EN JOOP BEN JE VAST WELKOM HAHAHAHAHAHAHA". Je zal het wellicht schertsend bedoelen, maar ik neem het even voor wat het is -- al zal je achteraf wel weer claimen dat je het niet serieus bedoelde en dat ik een sukkel ben dat ik het serieus neem. > Waarom is het ongepast, tekst en uitleg svp. Eerlijk gezegd liggen de details van het incident mij niet vers in het geheugen, maar ik herinner mij dat Relic het een en ander aan Squall verweet (o.a. dat z'n zoontje homo was), en dat was natuurlijk niet zo leuk om te zeggen. > er komen hier dagelijks vele ergere dingen langs. De Duitsers hebben 6 miljoen Joden vergast, dus wat maakt het uit dat ik m'n schoonmoeder wurg? Zelfde soort denkfout.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Op mijn ''Ramon is Randall uit Recess''-grap reageerden meerdere mensen dat ze 't met me eens waren. Dunnedraak was toen gebanned. Lol. Dus niet alleen wij 2. Ik keek net even terug en het waren alleen jullie 2. Althans, bnwr reageerde me "lel ja", maar bnwr is bnwr.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wij vinden deze ban nú onterecht. Maar als wij dan DD ''verdedigen'' dan is het meteen weer zeiken. Beetje met twee maten meten vriendje.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Jezus man, grapje toch. Vanwege je minecraft Reichstag. Rustig zeg. Je maakt eerst een opmerking, dat in de verdere context van het gesprek dat wij nu voeren tot mij overkomt als een naar verwijt, en vervolgens als ik je er op aanspreek is het "oh het was maar een grapje hoor, jezus doe niet zo serieus haha waus". Dat is niet hoe het werkt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...