Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Laag gevalletje. Ga anders gewoon je mannenkut vingeren man. Of ga nog wat huilen bij Squall, snik, snotter, kotter. > Anders stuur je nog een slijmberichtje naar Squall. Squall is tenminste consistent, jij hebt schizofrenie. En je moet vooral mijn posts proberen onderuit halen Kotter door te provoceren. Ipv op de inhoud in te gaan. Ik heb me altijd ingehouden, maar jou iIQ is zo laag als dat van een regenworm. > Ja, vooral dat je Squall hier - net als mij overigens - in diskrediet wil brengenmaar zelf stiekem naar Squalls PSN te sturen; “ik bedoelde het niet zi, snik snotter!” Dat zal wel blijven hangen,, en ik zal hen er regelmatig aan herinneren. Dat ze beetje rekening met labiele personen houden die in het verleden zijn blijven steken. Ik ga er even vanuit dat een mod die kerel op z'n minst even een waarschuwing stuurt of heeft gestuurd?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>Ik vind het raar dat je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen acties Hoezo? Ik heb geen enkele regel overtreden. Mijn comment is blijven staan totdat squall zich weer als een vier jarige had gedragen. Je had nota bene zelf nog op mijn reactie gereageerd. >>Ik heb idd D66 gestemd Aha, ja. Verklaart een hoop. Als een vrouw wordt verkracht is het ook haar eigen schuld, had ze maar geen kort rokje moeten dragen enzo.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...