Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Grapje onderling is tot daar aan toe, het proberen iemand het verblijf hier alleen maar zuur te maken is heel wat anders. Als dat dan ook nog bij iemand is waarvan je weet dat ie er niet tegen kan, is dat gewoon proberen iemand weg te pesten. Wat blijkbaar ook nog is gelukt. Dat vind ik niet gezellig. Als jij dat wel gezellig vindt kan je dat beter ergens anders heen gaan.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Grapje onderling is tot daar aan toe, het proberen iemand het verblijf hier alleen maar zuur te maken is heel wat anders. Dat probeer ik niet >Als dat dan ook nog bij iemand is waarvan je weet dat ie er niet tegen kan, is dat gewoon proberen iemand weg te pesten. Wat blijkbaar ook nog is gelukt. Dat vind ik niet gezellig. Zie mijn eerdere post.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grenzen zijn nu eenmaal wat onduidelijker tegenwoordig. Ook als je geen specifieke regel overtreden hebt kan een mod er zomaar voor kiezen om je te bannen, waarover je inderdaad pas na de ban om uitleg kan vragen en jouw verhaal kan doen. Als je daar niet in kan komen ben je nog mentaal beperkter dan tot nu toe duidelijk was. Ik maak het altijd als grapje tegen mensen als ze irritant zijn, maar bij jou kan ik voor het eerst in mijn leven met het volste vertrouwen roepen dat je een NSB-er zou zijn zou het de jaren '40 geweest zijn en weten dat het waar is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

We blijven spits want je bent weg als je niet oplet scotoe doet controle stop die gannoes in verstopplek

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet ik het, er lopen wel meer aparte gevallen rond op internet. Pas nu met dat Scarface-topic weet ik het zeker.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik maak het altijd als grapje tegen mensen als ze irritant zijn, maar bij jou kan ik voor het eerst in mijn leven met het volste vertrouwen roepen dat je een NSB-er zou zijn zou het de jaren '40 geweest zijn en weten dat het waar is. Hahaha, als Ramon in de jaren ‘40-‘45 zou hebben geleefd was er geen jood meer over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...