Ga naar inhoud

Assassins Creed 3


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik deel jouw filosofisch denken en ikzelf geloof dat religie een misinterpretatie is van de ruimte, aarde en wat er dan ook vroeger was. Wist de oermens dat de zon een ster was, was er nooit een zonnegod geweest. Daarnaast geloof ik uiteraard ook in buitenaards leven, want als je erover nadenkt zijn wij toch ook leven dat op een groot klomp steen, aarde, planten en water door de ruimte zweeft? Daarnaast geloof ik ook dat er een wisseling is in IQ in cultuur. Daarmee bedoel ik bijv. dat de oude Romeinen intelligenter waren dan de cultuur van de barbaren die hun verslagen hadden die er kort daarna kwam en nu zijn wij weer intelligenter dan de Romeinen na een lange periode van een paar honderd jaar.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van een vriend gehoord dat de combat moeilijker geworden is, dat is de enige drempel voor mij eigenlijk, vond altijd de combat zo verschrikkelijk makkelijk dat het én de vaart én het plezier voor mij uit het spel haalde. Als ik me hier zo aan erger, is het dan nog de moeite om de game aan te schaffen, oftewel, is het combat-systeem verbetert?????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen, ik heb het weekend Assasin's Creed III uitgespeeld. En eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld in het einde. Zijn er mensen met dezelfde mening? BTW als je wat gaat vertellen over het einde kondig dat dan aan met een SPOILER! of zoiets. Zodat onze mede Assasins dan ook nog kunnen genieten van de game!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij een tip geven over het volgende,in het ondergrondse netwerk van boston zoek ik de laatste snel reizen punt volgens de kaart bovengronds geeft hij 9 stuks iconen aan ondergronds 7 ??? en volgens opdracht 10!!! is dit weer een bug of zo??? over bugs gesproken om je rot te lachen huifkarren rijden half door de grond heen en aan de voorkant een paarden hoofd (2x gebeurd) of paarden die in een muur vasten zitten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontwerpen: hiermee kun je dingen maken, zoals wapens, double holsters voor je guns (aanrader), historische uitvindingen zoals de Watt-Machine. heel handig want de beste wapens in het spel kun je alleen verkrijgen door crafting. het uitvoeren van crafting kun je doen in het boek in het huis op de Homestead of naast winkeliers in een boek in winkels die je in steden vind. Konvooi: Dus jij hebt een melding gehad dat je konvooi is aangevallen maar je hebt er niks mee gedaan? dan is hij kwijt en kun je hem niet meer terughalen. als je zon melding ziet, ga dan naar de Frontier en zoek het icoon van je konvooi op de kaart, fast- travel naar het dichtstbijzijnde punt en loop de rest. Een nieuw konvooi maken doe je doormiddel van crafting bij het onderdeel "speciale voorwerpen". hopelijk heeft dit geholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoemerHD, je mag er wel meer van verwachten hoor. de hype is waargemaakt, waar PenTa over inzit is het einde, veel mensen vonden die niks. ik vond het wel redelijk maar niet iets om over in te zitten. Ik ga daar verder niets over vertellen want dat spoilt te veel. ik zou deze game alsnog aanraden want na de story is er nog heeeel veel te doen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ JahArmy Vanaf Sequentie 9 speel je meer Homestead Missies vrij, deze kun je overal vinden (homestead zelf, de Frontier, Boston of New York) daarna is er even niks als je die hebt gedaan totdat je aan Sequentie 10 begint. vanaf Sequentie 10 kun je ALLE homestead Missies doen en alles upgraden/craften. Dubbele Holsters zijn dus vanaf sequentie 10 Beschikbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nieuwe patch!! Jammer dat niet alle bugs zijn opgelost. Heel vervelend is dat elke keer links boven bij opstarten en saven of naar een andere locatie de tekst nieuw wapen gevonden scherf gevonden etc. Of dat een rekruut als een standbeeld blijft stilstaan. Wat wel beter is als je wordt aangevallen door bv een wolf dat je kunt verdedigen door twee knoppen (bv square en cross) systeem waardoor je hem in een keer kan doden was voorheen een knop systeem was waardeloos. Graag wil ik weten wat jullie vinden van de nieuwe patch? Verbetering of toch niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...