Ga naar inhoud

Assassins Creed 3


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

GASTEN IK HEB HULP NODIG!!! Ik zit nu voor het eerst echt vast in de game. Ik ben nu in sequentie 10 bij de boodschappers missie, de 1ste vier boodschappers lukt me nog wel om te onderscheppen en te doden maar die laatste is echt vrij pittig ik kan hem maar niet inhalen en ik heb het al tientallen keren geprobeerd maar het lukt gewoon niet:( Ik denk nu dat ik iets fout doe dus ik vraag jullie om raad dus hoe kan ik die laatste boodschapper onderscheppen en doden???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook last van dat je spel crasht als je iets wilt kopen (met die missie) in boston? Het is de eerste keer dat je in Boston bent. Zelf heb ik AC3 niet, maar een vriend van me wel. Daarbij loopt telkens als hij die winkel in loopt zijn spel vast, en dat is voor een missie. Spel is voor de PC. Zou ook kunnen komen door niet de beste laptop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, How to Catch a Courier ,het beste is om boven op het dak te gaan staan kijk op de map boston(noord) waar hij is als hij te voor schijnt komt? Markeer!!(run via daken) Had hem bijna maar kreeg de halve stad achter mij aan. Bij jou keer 10 keer nou bij mij komt hij helemaal niet meer te voorschijn ik ben nu in seq 12 nieuwe patch 1.02 ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Whatever, het is een missie in het bos, dan zijn er geen daken;) @Thijswit16, de eerste boodschapper rij ik altijd dood met m'n paard en die in het midden met pijl en boog. Maar bij die laatste kom ik maar niet dicht genoeg in de buurt om hem neer te schieten terwijl ik geen enkel obstakel raak, moet ik dan een sluipweggetje nemen ofzo of iets anders???
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik mis toch wel een paar elementen in het spel, laat ik die dan maar even opsommen. - Je kan geen wapens kopen, behalve die voor je schip. - Het spel gaat veelstesnel. En dan bedoel ik niet de gameplay uren. Je bent opeens 6 maanden verder, je bent opeens een master assassin. - Ik mis de dieven, huurlingen en mooie dame's. Waar kon je trouwens kaarten kopen? Op het begin van het spel kreeg ik het voor mekaar dat je kaarten kan kopen, maar die staan nergens op de kaart, en ik met mijn goudvis geheugen vergeet dat dus ook best wel snel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie trouwens de kutste missie? (SPOILERS!) Ik vind de missie waar charlestwon kapot word geschoten (vlak voor de battle of bunker hill) zo irritant om 100% sync op te halen, JE MAG NIET GEZIEN WORDEN OP DE BOTEN! WTF? uiteindelijk heb ik hem wel gehaald maar moest dat wel 10x opnieuw doen. Ik vind de missie met Paul Revere ook dom. zo irritant als hij in je oor zit te schrewen tijdens het paardrijden :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt vreselijk irritant dat ze geen logo's doen, op de map. Dus ik heb geen idee waar ik ze kan vinden. @Duc Free roamen kan niet, alleen missies. @Dark-Visje Ach, hij moord wel 10 mensen tegelijk uit, vind dat toch wel tellen als master assassin. Maar zoals je zegt, segmentjes zijn inderdaad niet verkeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook niet die mast opklimmen, je moet ze vanaf de zijkant van de boot af trekken, bij de linkse boot doe je dit. daarna klim je naar die achterkant en fluit je zodat er roodrok naar je toekomt, die trek je om de hoek en dan doe je hetzelfde voor die bruut. alleen loop je dan even het hoekeje van de dozen om en klim je erop om hem te air assassinaten. Bij de rechtse boot hoef je alleen maar 1 kapitein van de rand af te pakken en in het water te gooien en dan kun je de bom plaatsen zodra niemand kijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...