marCiano Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Doe zo door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Sorry juffrouw, ik zag u niet op het fietspad door mijn telefoonstandaard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik doe het voor mijn vrouw en kinderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik hoorde The Rock idd al aankomen!🎉🥳 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Laat je rollen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Een interessant artikel gevonden over het aankomende Skyrim Annyversary Edition=> https://gamerant.com/skyrim-anniversary-edition-next-gen-upgrades-graphics-ai/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Hee een nieuwe! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 En trollen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 immer gerade aus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 F’ing kutdiensten om 7u🙄😪 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ojee! Wat is er gebeurd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 The Rock vindt dat midden in de nacht, zijn geen tijden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Eens met The Rock, 1x midden in de nacht aangebeld bij mij. Ik kon die gast achter het behang plakken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Toch?! Gaat de wekker om 05:45, vind dat niet kunnen hoor. Nieuw wetvoorstel? @Soldier, ik ken het gevoel :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Daarom heeft The Rock geen deurbel. Je weet tegenwoordig wie er komt, en anders is het iemand waar je geen zin in hebt anders had je er wel mee afgesproken. Dus voornamelijk collecte en verkopers :p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 The Rock zet zijn wekker iig nooit voor 10:00u. Dan zijn de meeste mensen al over hun ochtendhumeur heen, de eerste problemen van de dag al vanzelf opgelost en in de avond niet godsgruwelijk vroeg naar bed maar in alle rust van het leven genieten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/kankeren kan·ke·ren (kankerde, heeft gekankerd) 1 voortdurend mopperen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Mijn deurbel staat ook standaarf uit vanwege die reden, Great One! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Tja, als je het zo bekijkt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat de mening over dit woord zomaar om kan keren, denkt The Rock. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Dat lijkt me niet gezellig. 😮🎞🧨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik kan de mijne niet eens helemaal uitschakelen. Kan wel de hoorn van de intercom afhalen en hij gaat niet meer af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Inderdaad, Jas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Is dit een gevalletje GTA V? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik dacht dat dat je iedereen ging negeren die kritiek op je had? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Je hebt nu toch geen kritiek op me, of zie ik dat verkeerd? Get on with the times Jas, je blijft te veel in het verleden hangen😃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten