Tyupie Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 “Laat PHtH met rust engnek.” Kan je je emoties weer niet in toom houden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik moet zeggen dat ik de "look & feel" van je moeder nog steeds ongehoord kut vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Lekker hoor, nog ff vakantie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Je bent gewoon een naar mannetje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Geniet ervan heren! 😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Zal aan jou voorbeeld nemen😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Is Ramon die ginger of die kale? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Gezellig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik stel mij Ramon voor als iemand met een clip on stropdas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Gedrag van nu, Nyx, of gedrag van voor de ban? Want als dat een vrijbrief is om me te blijven behagen dan weet ik ook weer hoe jullie logica werkt en houd ik daar rekening mee. Daarnaast ben jij een goed voorbeeld van wat er is gebeurd, je wil me ongevraagd de les lezen en wat ik ook doe, je blijft commentaar geven tot ik het beu word, hetzelfde gedrag naar jou vertoon en geband word. Dan kan jij weer zeggen dat het aan mij lag, meneer “laten we het over iets anders hebben maar stiekem toch nog even erop terugkomen”. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
.Respawnguy Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik stel me Ramon altijd voor als een wat "volle" adonis waar ik zacht de liefde vanachter mee wil bedrijven... Verder ben ik hetero.. maar ja.. Ramon hè. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik weet niet wat adon is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Thnx maestro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik stel mij Ramon voor als een faun die met weetjes en erotiek het bos uit komt gewandeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Je proeft er niks van, Positief of negatief opvatten is voor de lezers. (op microscopisch level is het een ware armageddon aan bacteriën wanneer er 2 "planeten" op elkaar botsen) Altijd een geweldig onderwerp tijdens avondeten met schoonouders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 oprecht klink je anders niet vaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik hoorde dat wanneer je drie rondjes om Park Sonsbeek rolt dat er kans is dat je de befaamde rollende man tegen kunt komen. Tot zo ver heb ik dit geluk nog niet mogen hebben, ook niet met de lokroep "ik ben autodidact". Elke dag is een pijn voor mij maar het is het waard, opgeven is geen optie, ik heb te diep in deze peilloze diepte gekeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 Is ook lastig om de toon te begrijpen als het om geschreven taal gaat, snap ik wel (niet sarcastisch geschreven, voordat je daarover twijfelt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 24 augustus 2021 Delen Geplaatst: 24 augustus 2021 The Rock draagt ook graag een steentje bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Sorry, ze werkt helaas niet met een niet-goed-geld-terug-garantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Je gaat zelf de discussie aan terwijl ik je de keuze gaf om het te laten voor wat het is en daarna verongelijkt doen, slachtofferrol en proberen een ban aan te naaien. Maargoed, bewijs maar dat dat je laatste response was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Ik snap wat je eigenlijk wil zeggen. Maar kijk even naar wat je zelf doet nu, en dat je verwacht een heel verhaal naar mij te kunnen schrijven en dat opvolgen met: "Maargoed, bewijs maar dat dat je laatste response was." Waitwut!?!? Ga er maar van uit dat dit mijn laatste respons is naar jou. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 The Rock is benieuwd wat jullie zoal op een gemiddelde woensdag doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Het ga je goed, Jas. Val me aub niet meer lastig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten