API361 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Gezellig hier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Gaat de goeie kant op hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ben oprecht geïnteresseerd, ben gewoon benieuwd hoe het ervoor staat met z’n master💁🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Google Maps jonguh! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Dan ga je het “nature-nurture” debat in! Interessant onderwerp, maar het is over het algemeen een mix van genen, ervaringen en omgeving wat een persoon vormt in zijn levensloop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Wat betreft de alcoholdrinkende moeder, zoek het FAS syndroom op😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Pssst, ik heb trouwens een email terug gekregen van Tjeerd dat je je profielfoto moet aanpassen, hoe zit het daarmee? Heb je geen bericht ontvangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Nu wel een beetje toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ja goed, over vier weken eindelijk vakantie. Helaas geen tijd om deze discussie te lezen maar dan heb ik straks in de trein wat te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 >Fransen zijn kut. Wat lekker niet-fallogocentrisch van je, Erik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Wat deed je zelf dan, Leroy? Even voor de beeldvorming. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 mopperfrankofoob dat 'ie is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 We hebben met een kenner te maken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Je zweeft al zo lang rond hier, maar weet nog niet wat ik doe, Noa?😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Goed bezig, AJ. Nog ff volhouden dan💪🏼 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Okee, je hebt nu uitgelegd waarom je vindt dat het negatieve beeld van jou niet jouw schuld is. Dat past prima bij het beeld wat ik eerder van je omschreef. >(...)Maar kijk even naar wat je zelf doet nu, en dat je verwacht een heel verhaal naar mij te kunnen schrijven en dat opvolgen met: (...) Je loopt zelf te verkondigen dat je users gewoon gaat negeren als ze niet lief en gezellig doen, dan geef ik je de kans om elkaar met rust te laten... Maar dan moet je alsnog wel eerst op ingaan. Eveneens een bevestiging van het eerder omschreven beeld. >Ok, 2 dingen: Dat zijn twee argumenten wat neerkomt op dat je het niet wist. Als je een topic maakt om iemand te imiteren dan maak je die persoon daarmee belachelijk, of het nou grappig bedoeld is of niet. Daarbij loop je het risico dat het iemand is zoals phth en is het nogal triest om 'm belachelijk te maken. Als je zo'n risico neemt (door niet te weten wie die persoon is), dan moet je ook op de blaren zitten als het verkeerd uitpakt. Dat je dan verschuilt achter: "ik wist het niet" vind ik zwak. >wat wil je nu van mij en wat is je bedoeling nu om weer hierover te beginnen? Ik probeer je te laten begrijpen dat jouw gedrag en hoe je je profileert de oorzaak is van het negatieve beeld wat ik van je heb. En met een redelijk milde zelfreflectie zou je dan ook de oorzaak van "de mode" waar je het over had moeten kunnen verklaren. Hopelijk ga je dan wel gezellig doen in plaats van de farce die je aan het opvoeren bent. (farce is frans) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik spreek 5 talen, waaronder Frans, dank je. Ik zie dat je persé je gelijk wil hebben, dat mag van mij. Ik dacht een goed gesprek te kunnen voeren, maar je bent alleen maar uit op het verzieken van de sfeer. Kijk maar uit dat jij straks geen ban krijgt. Ga er maar van uit dat dit mijn laatste respons is naar jou, naar mannetje dat je bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik weet niet... Deze kritiek van Jas kan handig zijn. Maar als je het bekijkt als een aanval, dan schiet je in datzelfde verdedigende gedrag. Lees het eens aandachtig en neem het in je op Leroy. Deze kritiek is overigens geen schande. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 >Ik spreek 5 talen, waaronder Frans, dank je. Ik zie dat je persé je gelijk wil hebben, dat mag van mij. Ik dacht een goed gesprek te kunnen voeren, maar je bent alleen maar uit op het verzieken van de sfeer. Kijk maar uit dat jij straks geen ban krijgt. Jup, wederom ligt het aan iemand anders. >Ga er maar van uit dat dit mijn laatste respons is naar jou, naar mannetje dat je bent. Je gaat zelf de discussie aan terwijl ik je de keuze gaf om het te laten voor wat het is en daarna verongelijkt doen, slachtofferrol en proberen een ban aan te naaien. Maargoed, bewijs maar dat dat je laatste response was. ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Je bent blind voor wat je zelf doet, jammer dit. Het ga je goed, Jas. Val me aub niet meer lastig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 >Wat lekker niet-fallogocentrisch van je, Erik! Lul niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Hoezo kan ik mezelf niet upvoten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Goedbedoelde tip Leroy, als je echt een discussie af wil kappen kun je beter gewoon niet meer reageren i.p.v. per se het laatste woord te willen hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 > het CdAB. Het is "de" CdAB. Ban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Of is het soms "hét catacomben"??! Soms ben ik verbaasd over de taalverloedering van de jeugd. Dan hoor ik dingen als: "Weet je dat deze ballon geel is". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten