Kimk Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Ik ga gang signs gooien in de stad. Check me uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Iets met jalozie omtrent een blokhut. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Aah verklaard een hoop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Je kunt een user natuurlijk zonder reden bannen, die vervolgens een dubbelaccount aanmaakt om te achterhalen waarom hij gebant is. Vervolgens zeggen de mods, ja dubbel account is permaban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Ik weet het ook niet meer. Wat was de precieze reden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 Tja daar moet The Rock je overduidelijk gelijk in geven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 29 augustus 2021 Delen Geplaatst: 29 augustus 2021 De servers hebben een hardere trap nodig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Graag gedaan schat xoxo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Is deze hele reactie van jou, of is dit een interactie tussen jullie? Het is njet helemaal duidelijk wie wat zegt, dat zou al heel wat schelen😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 >I'm not impressed with numbers you sucked out of your thumb Wat is de term voor dit soort pareltjes ook alweer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Geen idee Avant, ik ga ervan uit dat de Amerikanen deze uitdrukking niet kennen, en daarom heb ik ze gebruikt, zodat ze ermee konden lachen. -edit- Ik ben eens gaan opzoeken wat idiom betekend. Dat is een zeer goede maar extreem moeilijke vraag om te beantwoorden. Het heeft betrekking tot de schrijfstijl. Maar iets uit je duim zuigen, heeft een negatieve connotatie, dus ik zou niet zeggen dat je een idiom uit je duim zuigt. Echter, voor de Amerikanen dat deze uitspraak niet kennen en waar de negatieve connotatie niet aanwezig is, zou je wel kunnen zeggen dat je een idiom uit je duim zuigt... Een vraag om stil bij te slaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Gewoon op een balkon of bordes gaan staan en een, al dan niet Latijnse, speech oreren met 24+ puntige scrabblewoorden. Dan komt ie vanzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 >En leerzaam is? Ik ben best leergierig. Wat is het meest leerzame aan je reactie? Dan kan ik daar extra goed op letten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 >Haven't you read what I said in another comment-section about high end PC'S lacking behind, and that you are angry for it? >More people are saying this, people that understand these consoles are build for the future, and can create very complicated assets your PC just can't do, yet. >I understand you are angry seeing these images thinking: "Damn, my PC can't handle this with raytracing," >Without upgrading it the coming years, your PC cannot handle the more complex assets sooner or later introduced on the nextgen-consoles. Post de volgende keer maar weer niets, als iemand die echt in het IT veld rond kloot, dus met firmware, software en hardware, en niet alleen maar zich afrukt op computer spelletjes, heb ik acute aids in mijn v-vorm gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Iets spannends gemist naast het leerzame verhaal van Steve? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 De tweede keer is altijd kötter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Dat PC-gamers hier boos van worden, en op hun teentjes getrapt zijn, begrijp ik. Omdat de post zo ontworpen is. Ik maak heel duidelijk aan het begin van mijn post dat ik in een fanboy-oorlog verwikkeld was, en ik deed lekker mee. Soms is dat leuk, dan worden de PC-gamers boos en dan zijn de console-gamers blij. Maar mij ook goed, als deze bijdrage niet geapprecieerd wordt, dan zal ik zulke bijdrages niet meer leveren. Als hier in de CdAB geen ruimte is om een absurde en onnozele post te plaatsen, dan zal ik dat niet meer doen. Zuurpruim. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Is dit die monoloog aan het einde van MGS2? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Steve, trek je niets aan van de bekende rukkers en maagden die je dolken in de rug steken, wij weten wel beter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Je hoeft Mr.Gans niet zo af te branden omdat ie iets deelt, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Pardon? Yes...paarden. 👌🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Ik lees niet altijd alles maar kan het zeker waarderen. Wel mis ik een beetje de drugfuelled epistels van weleer. Maar wat niet is kan altijd nog komen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Arnhem de chillste Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Had Steve niet ergens een USB stickje met verhalen liggen? Dat zou eigenlijk het boekenweek geschenk moeten worden dit jaar. Zijn schrijfsels zijn te belangrijk om niet aan de massa's uitgedeeld te worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Ik vind het inspirerend om te zien dat Uhurus het Nederlands heeft uitgespeeld en sindsdien lange Engelse berichten schrijft. Grammaticaal is het echt cutting-edge spul, taalvernieuwing eerste klas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten