breukie Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Wie van jullie laat zich wel en wie laat zich niet vaccineren tegen COVID-19? Ikzelf ben zo iemand die staat te popelen om gevaccineerd te gaan worden. Over een dag of 10 ga ik mijn vaccinatie krijgen. Voor mij is vaccineren de enigste oplossing om het probleem op te lossen. Om COVID-19 weg te krijgen is het volgens de geleerden belangrijk dat zoals ze verwachten 70 procent van de mensheid gevaccineerd moet zijn. Ik vind het dan ook verontrustend dat er steeds meer mensen zijn die door fake news zich niet willen laten vaccineren. Waarschijnlijk gaan we de vaccinatiegraad halen zoals het er nu uit ziet maar hoe gaat dat in de toekomst als er een ander virus de kop op steekt en er steeds meer mensen zich niet willen laten vaccineren doordat ze door internetgekkies verkeerd worden geïnformeerd. Ben zeer benieuwd hoe jullie erover denken. Ik ben me ervan bewust dat er een kans is dat je iets overhoudt aan het vaccin maar die kans is heel erg klein en weegt niet op tegen de voordelen dat het biedt. Kan er dan ook met mijn pet niet bij dat er hoog opgeleide mensen zijn met een gezond verstand die leven in een land waarbij je best wel vertrouwen kunt hebben in de overheid die ons informeren en adviseren over dit probleem zich niet willen laten vacfineren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Ik ben zelf gevaccineerd, en raadt iedereen aan het ook te doen. Mijn probleem met al die vaccinmijdende Sjonnies is dat ze 1. weer terug willen naar de oude maatschappij maar 2. niet bereid zijn zich te laten vaccineren. Het een is niet te doen zonder het andere, en het kromme daardoor is dus dat al die Sjonnies profiteren van de mensen die zich wél laten vaccineren en de daardoor ontstane groepsimmuniteit. De reden dat we nu zo kunnen versoepelen is namelijk onder andere het warme weer, maar voor een groot deel ook die mensen die zich hebben laten vaccineren. Iedereen moet lekker voor zichzelf weten of hij of zij zich laat vaccineren, en ik heb geen problemen met mensen die na goed overwegen besluiten het níet te doen. Mijn probleem ligt met de mensen die geen enkele kennis hebben van zaken maar wel maar hun mening blijven verkondigen. Geweun je bek houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Ik ga me ook laten vaccineren. Ik hoop met Pfizer of een ander mRNA vaccin. Ik hoor dat er nauwelijks verschillen zijn tussen de vaccins, maar vind de keus toch fijn. Je weet niet wat je onder de leden hebt, en toevallig afgelopen weekend krijg je dan weer heel onverwacht nieuws... dus ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 The Rock heeft uiteindelijk besloten zich toch maar te laten vaccineren (ondanks dat The Rock al onverwoestbaar is). The Great One heeft geen zin om ziek te worden en er wellicht lang last van te hebben, wat sommigen toch wel hebben. The Rock is niet bang voor wat er in het vaccin zit (The Rock is immers nooit bang). The People’s Champ vindt het wel heel kwalijk dat mensen het nu maar gaan nemen om naar festivals etc te kunnen. Dat is pertinent een verkeerde reden. Maar aan de andere kant, heeft The Brahma Bull wel alle begrip er ergens voor, want de overheden sluiten je gewoon min of meer uit van normale deelname aan de maatschappij. Dat is het kwalijke punt vooral. Je hoort zelf te beslissen of er iets jouw lichaam inkomt of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goeroezeboe Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Net als dat ik geen idee heb wat de steviolglycosiden in een pak Dubbel Fris zijn, zitten er ook dingen in zo'n prik waar ik nul verstand van heb. Maar dat laat mij niet stoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goeroezeboe Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Die ene waar je twee prikken van moet krijgen. Is weer een keertje extra fietsen naar de vaccinatiestraat. Kost weer tijd, en tijd is geld (toch?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Als het maar zijn ding doet zonder grote kans op complicaties vind ik het best. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Ja net Rock, positief blijven beredeneren, ghe ghe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Ik denk dat het voor de maatschappij beter is als figuren als EarlyGamer een spuitje krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Dat jij zo onwetend bent wilt niet zeggen dat iemand die zich bepaalde zaken afvraagt direct een spuitje moet krijgen. Dus iemand die kritisch is moet maar dood volgens jou. Wat een uitspraak, ga je schamen man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Dat de overheid corrupt is en dat het boeven zijn weet iedereen. Dat is overigens geen mening maar een feit. Als je alle overheden wereldwijd zou moeten vergelijken met een persoon, dan zou je dat het beste kunnen doen met een John Gotti bijvoorbeeld... Een van de grootste gangsters allertijden. Iedereen die dat vaccin neemt heeft gewoon 100% vertrouwen in een shady gangster. Je moet maar durven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 denk dat het een 50/50 verhaal is. Het feit dat we weer meer naar buiten gaan , en dat het vaccinatie proces in volle gang is. Dit samen zorgt ervoor dat alles goed gaat, moet het maar weer zien zodra het winter word. verwacht namelijk nog wel een lockdown eind van het jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Jij woont op Curaçao toch? Daar is de overheid inderdaad corrupt als de pest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Ik hoop niet dat er nog een lockdown komt. Ga ervanuit dat het vanaf nu alleen maar beter gaat worden door het vaccineren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 @avant Maakt geen fuck uit van welk land. Elke overheid is corrupt en zijn boeven. Nogmaals, dat is algemeen bekend en geen mening maar een feit. Dat jij alle vertrouwen hebt in een crimineel zegt genoeg over jou 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Maar wat zegt een corrupte overheid precies over de werking van een vaccin dan? De overheid maakt niet het vaccin, en iedereen die enigszins verstand van vaccinaties heeft is inmiddels wel gevaccineerd. Weer iets te diep in je kale bolletje gekeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Ik zou blij moeten zijn dat Marcos weer eens post, maar het feit dat hij zo'n simpel grapje niet begrijpt stelt me iets te veel teleur... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Maar Marcos, wij als zorgmedewerkers zijn inmiddels allemaal gevaccineerd, dus heel veel succes als wij straks allemaal dood neervallen ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Sorry maar als je nu nog steeds niet door hebt in wat voor wereld je leeft, dan ben je niet meer te redden. Meeste van jullie zijn helaas volledig gehypnotiseerd door de media. Diep triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Give them bread and games. Btw zag net een reclame van afstand houden van de overheid, en direct erna een TUI reclame, met een slogan dichter bij elkaar. En dan heb ik het nog niet over de asociale ouderen die in groepen feesten houden etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Als je denkt dat Hugo de Jonge een soort genocidale superschurk is heb je te veel comics gelezen. Die man is amper in staat de veters van zijn lelijke kutschoenen te strikken joh. Als we inderdaad allemaal geïndoctrineerd worden door een figuur als Hugo de Jonge heb je gelijk en is de wereld dieptriest. Gelukkig is dat niet het geval. Trouwens, marcos, gewoon voor de grap, kun je me uitleggen wat corruptie an sich precies met COVID te maken heeft? Je claim dat alle politici corrupt zijn maakt hen zelfs als deze klopt, nog niet de genocidale gekken die je nodig hebt om ze niet te vertrouwen inzake COVID. Om een goed voorbeeld te geven: de Zuid-koreaanse overheid is zwaar corrupt (zie transparency international), toch is dit geen enkele reden om te twijfelen aan de COVID aanpak / richtlijnen van de Zuid-Koreaanse overheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Ahh ok dus omdat hij z'n veters van z'n lelijke kutschoenen niet kan strikken, kan je hem voor 100% op z'n blauwe ogen vertrouwen. That makes sense! Die vraag die je voor "de grap" stelde geeft eigenlijk aan hoe onwetend je bent (wat overigens niet heel vreemd is aangezien 9 vd 10 mensen dat zijn) Ik ga 'm niet eens beantwoorden voor je want iemand iets uitleggen die zo misleid is heeft helaas geen zin. Het is veel makkelijker om iemand te misleiden, dan iemand te overtuigen dat hij misleid is. Triest om te moeten lezen dat je zo gehersenspoeld bent. Succes met die chemische cocktail in je bloedbaan die je hebt genomen omdat de overheid het aanraadde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Marcos, jij bent duidelijk gehersenspoeld door alle wiet die jij rookt. Drugscartels voegen de laatste jaren chemicaliën toe aan hun drugs om zo makke schapen van gebruikers te maken. Waarom denk je dat je tegenwoordig zoveel junks hebt? Vroeger waren die er niet hoor. Er valt niet te discussiëren met iemand die zo gebrainwashed is zoals jou Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Als je alle drugsbazen moest vergelijk met een persoon, dan zou je dat het beste kunnen doen met een John Gotti bijvoorbeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Brood en spelen? Vertel.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.