charlie5 Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Weet de toekomstige ex rock dat ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Ik vote je niet down hoor. Heb je wel eens een potje Russisch roulette gespeeld? Dood gaan we toch. En zo nee, kun je me dan uitleggen waarom je nog nooit Russisch roulette hebt gespeeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeadPhoenix86 Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Ik ga het niet nemen. Einde verhaal. Dus down-vote mij maar een end weg. Mijn keuze, dus accepteer het gewoon. En ga er geen drama van maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Ik zal gewoon antwoorden op de topic-titel. Vaccineren tegen covid-19 is niet de oplossing, want je kan het nog steeds oplopen. Ook zal je voor de verschillende varianten telkens opnieuw gevaccineerd moeten worden. Dat is dus een straatje zonder einde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Why even live Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 > Ik ben nog niet gevaccineerd en twijfel nog. Niet om wappie redenen, maar omdat ik vrij gezond leef zeg maar. Ik neem zelfs nooit asperines. Eet nooit bewerkt eten, geen synthetische zoetstoffen of suikers. Sport 4x per week. Drink niet, rook niet. Jaaren geleden dat ik zelfs een griepje heb gehad of wat dan ook. > Dus is meer dat ik meer altijd ben van lichaam fixt het zelf wel tenzij het niet anders kan. Avant zei het al, maar dit betekent alsnog dat je langdurige covidklachten kunt overhouden na een mild ziekteverloop. En dan kun je jezelf niet meer fit en gezond houden. De beste optie is toch om je te laten vaccineren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oli-4 Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 70% was genoeg bij het vanillaChina-virus. Deltavariant gooit helaas roet in het eten. Mogelijk kan het zelfs ernstigere klachten veroorzaken dan het origineel en eerdere varianten. https://nos.nl/liveblog/2391602-noodtoestand-verlengd-in-tokio-zorgen-om-deltavariant#UPDATE-container-54914043 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Gaat het dan niet eens tijd worden dat we accepteren dat dit er is voortaan, en onze medische zorg daar op inrichten zodat die corona golven aan kunnen?! Dan kan iedereen zelf kiezen welke risico’s hij/zij wil lopen. We zijn bijna allemaal stervende (The Rock gelooft nog wel in zijn eigen onoverwinnelijkheid). Westerse ziektes accepteren we ook, we blijven immers maar slechte voeding eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Dat zal wel meevallen. The Rock heeft zich er al bij neergelegd maar hoopt op een wonder, al vreest The Great One meer voor de toekomst. Dit is het nieuwe 9/11, waar je voor corona en na corona had. Beide momenten die onze levens in het dagelijkse leven hebben beïnvloed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Verhuizen naar VK dan maar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Hoeven we straks ook niet meer mee te betalen aan de omgevallen Zuid-Europese landen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 *triggered* door Ramon's tieten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 "Europa zou bereid zijn de hogere prijs te betalen om levering vanuit Europese fabrieken veilig te stellen." Hier heb je je antwoord Ramon, de farmaceuten hebben Europa de mogelijkheid gegeven om goedkope vaccins uit lageloonlanden te scoren, of shit in Europa te produceren. De EU heeft besloten om productie uit Europa te kiezen, dus dat kost meer geld (hogere lonen, geen ruimte voor de vaccinatieboys om hun productienetwerk tussentijds bij te stellen etc.). Daarnaast hebben Pfizer en Moderna zover ik weet geen steun ontvangen van de overheid voor de R&D omtrent hun vaccin (in tegenstelling to AstraZeneca) en is er geen groot vaccin kartel, dus dat eeuwige gezeur over graaien slaat wat mij betreft nergens op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle 3d Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 2 keer een stijve arm, weinig last van gehad (pfizer) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sybian Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Kunnen we de farmaceutische industrie niet gewoon nationaliseren? Er nuts bedrijven van maken. Komt ons allen tengoede toch? Wat zou een argument ertegen zijn? Mindere kwaliteit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Laten we buitenlandse bedrijven naturaliseren inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Maar de vaccinproductie was eerder toch ook hier, met de lagere prijs? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Ik weet niet waar de productiefaciliteiten van Pfizer en Moderna zich bevinden, maar hier in het VK zijn best een hoop mensen geprikt met AZ vaccins uit India. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Krijgen die deze miljarden niet elders met andere medicijnen terug dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Dat ze geld verdienen met andere medicijnen neemt niet weg dat ze kapitalen stuk hebben geslagen op het ontwikkelen van COVID vaccins en tot op heden geen cent van die investering terug hebben gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Dat is dan toch gewoon weldadigheid in tijden van grote nood? Dat mag ook wel een keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 deze nog even https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2392213-kritiek-op-hogere-prijzen-vaccins-moet-die-winst-nog-hoger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 The Rock kan het heel simpel stellen, bij een hogere productie gaat de prijs per unit naar beneden, klaar. Al het andere is oplichterij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Volgens mij zit het je hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 In The Rock zijn bovenarm inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.