gtagekker Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Er heeft iemand teveel op internet gezeten tijdens de lockdown ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 ''Dan heb je niet goed genoeg gezocht, heeft toch geen zin'' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Ik zou bijna willen dat ik in een complot zat. Zou het alleen wel anders aanpakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Ik ken trouwens de vrouw die vanuit public health England (Engelse GGD) verantwoordelijk was voor de Britse ondersteuning van hun overzeese gebieden (Montserrat, Falkland-Eilanden en een paar andere eilandjes in de buurt van Marcos, Turks and Caicos enzo). Die was zo'n centraal onderdeel van het complot dat ze tijdens de COVID crisis maandenlang 7 dagen in de week, 14-15 uur per dag heeft gewerkt om PPE en ventilatoren te regelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 >Dat jij zo onwetend bent wilt niet zeggen dat iemand die zich bepaalde zaken afvraagt direct een spuitje moet krijgen. Dus iemand die kritisch is moet maar dood volgens jou. Wat een uitspraak, ga je schamen man. Hier kan ik mij wel in vinden. Trouwens Marcos, wat vindt je van al de drama die nu rond Fauci speelt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Die mensen die bang zijn voor nanotechnologie in vaccins maar ondertussen wel een telefoon op zak hebben zijn nog het grootste lachertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Aan zijn e-mails te zien heeft hij het een en andere wel uit te leggen, die jezelf kunt lezen gezien ze vrijgegeven zijn, een tweede lading was paar dagen terug vrijgegeven. Die beschuldigingen die nu op hem gelegd worden zijn op basis van deze e-mails. Wat ik van hem moet denken weet ik zo niet maar ik denk dat er nog wel meer boven water komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle 3d Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Ik ben nu magnetisch! Ideaal, raak mijn sleutels nu mooit meer kwijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Heeft dus toch meer voordelen dan we denken ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 10 juni 2021 Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Afgelopen zondag de 2e gehad, NGD, tuurlijk is dit de manier! Laat je niet beïnvloeden door de OpperWaps?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nairu777 Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Dat is medisch geheim. Ongelofelijk dat mensen zomaar over dit soort dingen praten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Je begrijpt hopelijk wel dat medisch geheim draait om derden die jouw informatie niet bekend mogen maken? Als individu ben je gewoon vrij om je eigen medische gegevens te openbaren. Zo moest ik vorig jaar bijvoorbeeld naar het ziekenhuis omdat mijn kringspier was gescheurd nadat Arendjan zijn neus te diep in mijn hol had gestoken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Gisteren prikkie gehaald, moderna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Gefeliciteert! nu ben je officieel modern :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Nieuwe patch is uit: https://www.thesun.co.uk/news/15469863/fears-over-the-lambda-covid-variant-in-uk/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Mooi :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Thanx! Moet natuurlijk wel met de laatste mode mee gaan he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 “Gefeliciteert”? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Vorige week heb ik mijn eerste prik gehad en heb dat ook niet zozeer voor mezelf gedaan. In mijn leeftijdscategorie zijn sinds februari 2020 7 mannen overleden aan het coronavirus, in dat opzicht heb ik statistisch niet zo veel te vrezen voor het virus. Uiteraard kan je er wel langdurige klachten aan overhouden, maar dat is niet de reden geweest dat ik wel m'n prik gehaald heb. Het voornaamste doel voor mij is om mee te helpen aan een gezondere samenleving en bij te dragen aan een groepsimmuniteit. Ook al vind ik dat de meeste mensen zich te makkelijk laten beïnvloeden door sensatiezoekende media en (daardoor) te vaak ononderbouwde of egoïstische keuzes maken, vind ik dat ik nog steeds het juiste moet doen. En de keuze is voor mij snel gemaakt tussen mogelijk een aantal dagen vaccinziek zijn en een sterk gereduceerde kans op langdurige klachten na het krijgen van corona VS het niet vaccinziek zijn en daarmee het risico vergroten van het vroegtijdig overleiden van iemands ouders of grootouders (vanwege verminderde groepsimmuniteit). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ik ben ook gezond, maar het blijft een gok met dit virus. Plus dat je anderen beschermt door je te laten prikken. “ Dus is meer dat ik meer altijd ben van lichaam fixt het zelf wel tenzij het niet anders kan.” Ja die vlieger gaat meg Covid dus niet op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Ik ben geen dokter en houd me niet elke dag bezig met internet info over de corona ontwikkelingen, dus weet niet of dat wel of niet zo is. Was het niet zo dat, ondanks dat je gevaccineerd bent, je nog steeds anderen kan besmetten? Serieuze vraag dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Je kan ook gewoon zelf bellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Waarom denk je dat je nog steeds ziek kan worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Geen zin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 9 juli 2021 Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Dan moet je ook niet lullen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.