All_is_connected Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Daag je ons uit door hou te zeggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Bij de Mac je vaccinatieallergie ontdekken staat niet bovenaan mijn bucketlist nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Oh en, niet geheel onbelangrijk: verkiezingen ondanks corona.. iemand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Maar volgens Herma en Diederik leven we in een moderne slavenstaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Jij grenslopertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 >De welvaart moet eerlijker worden verdeeld, Jij blijft verdomme van mijn centen af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Als je dat nog niet doorhad heb je niet goed opgelet sheep word wakker man alleen maar meelopen met wat de satanistische pedo-roverheid je opdraagt smh mak schaap ???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Alles is de schuld van klimaatverandering. Dat weet je toch. Hoe moeten ze anders al die windmolens verkopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 6 augustus 2021 Delen Geplaatst: 6 augustus 2021 The Rock hoorde dat je de Colombiaanse variant alleen binnen kan krijgen door heel hard door een rietje je neus op te halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik zeg een mooie mijlpaal! ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miltiades Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Heb het met tegenzin gedaan , en van de 2e ook nog een paar dagen lam geweest . En die rare fratsen van die achterlijke overheid ben ik ook niet te spreken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Lekke band. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.