All_is_connected Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Ken je iemand die goed deepfakes kan maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sybian Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Er zijn apps.. maar tis beter om je fantasie het werk te laten doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sybian Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 No.. more gassie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 > Neem de volgende keer van tevoren of gedurende het coma zuipen NAC. Helpt mijn gladde brein en lever elke keer weer. Is ook goed voor de spieren. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had louter drie glazen wijn op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sybian Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Dan ben je waarschijnlijk rond de 1 meter 60 en richting de 30 aant gaan. Drink veel water tussen door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Een vriend van mij vraagt welke apps Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 残酷な天使のように 少年よ 神話になれ 蒼い風がいま 胸のドアを叩いても 私だけをただ見つめて 微笑んでるあなた そっとふれるもの もとめることに夢中で 運命さえまだ知らない いたいけな瞳 だけどいつか気付くでしょう その背中には 遥か未来 めざすための羽根があること 残酷な天使のテーゼ 窓辺からやがて飛び立つ ほとばしる熱いパトスで 思い出を裏切るなら この宇宙を抱いて輝く 少年よ 神話になれ ずっと眠ってる 私の愛の揺りかご あなただけが 夢の使者に呼ばれる朝がくる 細い首筋を 月あかりが映してる 世界中の時を止めて 閉じこめたいけど もしもふたり逢えたことに意味があるなら 私はそう 自由を知るためのバイブル 残酷な天使のテーゼ 悲しみがそしてはじまる 抱きしめた命のかたち その夢に目覚めたとき 誰よりも光を放つ 少年よ 神話になれ 人は愛をつむぎながら歴史をつくる 女神なんてなれないまま 私は生きる 残酷な天使のテーゼ 窓辺からやがて飛び立つ ほとばしる熱いパトスで 思い出を裏切るなら この宇宙を抱いて輝く 少年よ 神話になれ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Kennen wij elkaar?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 13 augustus is Eva er weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 🤤 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 >Ik gok dat er eerst geklaagd wordt dat de ban onterecht is, daarna huil0n dat de mods corrupt zijn en onderdeel zijn van het complot en daarna op de oude voet verder. Hopelijk heb ik het mis. Dat dacht ik ook, maar ik ben bang dat je het met deze post verpest hebt. Sowieso dat Leroy iedere dag met trillende handjes het powerweb zit te lezen en een scheurkalender heeft gekocht om de uren af te tellen tot hij weer mag posten. Ik denk dat hij na het zien van deze post in ieder geval iets anders gaat doen dan jij hebt voorspeld om je maar geen gelijk te geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Op het moment dat je überhaupt wijn drinkt weet je dat je eigenlijk te oud bent om op een computerspelletjesforum je tijd te verdoen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Tenzij het Hugo was, maar daarvan wordt je niet dronken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Misschien wilt hij ons allemaal nu gaan terugpakken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Touché. Maar het was natuurlijk een mooie cabernet sauvignon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Nu jij dat gepost hebt, gaat hij waarschijnlijk juist niet iets anders doen om jou geen gelijk te kunnen geven. @avant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Darknessfood? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Het is afwachten of Leroy zo'n geband persoon is die bij terugkomst een backlog aan onbeantwoorde comments en verwijten nog even gaat beantwoorden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Een goede wijn is nog geen bier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 The Rock mag hem wel aangezien hij een van de Millions aaaaaand Millons of The Rock’s fans hier op PU.nl is :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Het was wel levendiger met leroy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Stelletje stalkerstjes 🎤🍊🐳 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 >Het was wel levendiger met leroy Het was ook levendiger tijdens de tweede wereldoorlog maar ik heb toch liever komkommertijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Je bent officieel een wijntante, het spijt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Wat ben je toch saai AJ. Jullie missen hem ook anders werd er niet zoveel over hem geluld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten