NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Is echt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 De mods zijn op vakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Te lui om een mening te vormen over deze titel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Waar is die van Dikkie gebleven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik denk dat die per ongeluk is verwijderd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Dikkie, kan je 'm opnieuw maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >verdikkiedik was eerder Dit criterium zorgt alleen maar voor topics met halfbakken kuttitels waarin 'CdAB' verkeerd wordt gespeld en de Romeinse (rare jongens!) cijfers niet kloppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 The Rock stelt voor om richting het einde van ieder CdAB te voten wie het recht heeft om er een te openen. Zo houden we nog iets democratisch in dit land. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Kutte CdAB-titels zorgen daarbij alleen maar voor meer verloedering. Typisch gevalletje broken windows hoor, dit forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 👆🏼Jullie zijn zó makkelijk te manipuleren😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 👆🏼 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 The Rock begint ook een beetje een downvote trekker te worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Neuh. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >Jullie zijn zó makkelijk te manipuleren Ik zal nog een keer op je reageren, omdat je zo trouw op ál mijn comments hebt gereageerd de afgelopen week. Begrijp dat je niet een willekeurig slachtoffer bent, maar dat er een reden is dat iedereen je hier uitkotst. Doe nou eens aan zelfreflectie en kom tot de conclusie dat als twintig mensen een hekel hebben aan één iemand, dat het dan misschien niet aan die twintig mensen ligt, maar aan die ene persoon. Je hebt op de frontpage ook al vaker de hele commentsectie achter je aan gehad, en dat zal met een reden zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik gebruik linux, wat lul je nou dom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Paar jaar geleden hadden we nog titels als "ode aan de dwarves!"..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Vandaag een dame bemind terwijl haar vent te druk is met mensen manipuleren op een forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik stel voor dat we gewoon alle regels overboord gooien, iedereen mag zeggen en schelden wat ie wilt en dat we helemaal los gaan! Anarchie met Achari! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 @HC, en toch blijft The Rock Millions aaaaaand Millions of fans hier hebben op PU.nl 😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 The Rock vindt ze ook steeds schraler worden. Een CdAB titel dient wat speciaals te zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >Dit criterium zorgt alleen maar voor topics met halfbakken kuttitels waarin 'CdAB' verkeerd wordt gespeld en de Romeinse (rare jongens!) cijfers niet kloppen. hè wat was er verkeerd gespeld dan, t was hetzelfde als in deze maar ey ben wel blij met jassie. Mijn titel was ook alleen maar ter vervanging van die andere. Dat er niks gedaan wordt aan een zekere user doet me afvragen of ze überhaupt nog mensen kunnen weren. Wss niet. Tis vervelend, dat iemand zich blijkbaar verplicht voelt om zich 24/7 de idioot uit te hangen. Expres of niet, maakt niet uit. Het blijft sneu en het feit dat er geen écht beleid komt spreekt boekdelen. Die andere gasten zijn in vergelijking met die kneus nog gewoon bijna prima kerels. Tja... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Helemaal mee eens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Klopt. Iedereen deed lief, toen kwam Global dom doen, gaf ik antwoord op en de hele PU-army kwam hem verdedigen😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Omdat er veel hypocrietjes zijn? Snowflakes? Mensen niet tegen de waarheid kunnen? Omdat ze weten dat als ze mij beledigen de hele PU army achter ze hebben staan? Groepsgevoel? Volgens jouw beredenering zit er idd 5G chips in vaccins. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 #AnarchieMetAchari! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten