Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Was je moeder bij jou op zolder dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wie vind jij eigenlijk een toffe user, Leroy? Zeg maar iemand die het waard maakt om hier posts van andere mensen te gaan lezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik kan mijn bilmattie AJ niet in de steek laten natuurlijk. Anders gaat hij al mijn naaktfoto's op Telegram groepen delen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ja dat snap ik, zei ik al. Het groepsgevoel, samen één zelfde vijand maakt dat gevoel sterker. En natuurlijk moet je opkomen voor je mattie. Maar dit geldt ook voor je mattie, ik kende hem amper, maar hij sprong ook op de bandwagon zonder het hele verhaal te kennen destijds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 👆🏼Nog een voorbeeld, mijn stalkertje sinds de site vóór de zomer🤷🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 De trend om ongenoegen te uiten naar degene die alleen maar vervelend probeert te doen? Wat een gekke trend, onbegrijpelijk dat mensen niet 6 maanden terugscrollen om te kijken wie er nou eigenlijk begonnen is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >maar dat er een reden is dat iedereen je hier uitkotst Normaal gesproken zou ik zeggen dat je voor jezelf moet spreken, maar in dit geval verwacht ik dat je 't wel bij het juiste eind hebt. @AJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik heb me pas gemengd toen meneer 3 weken lang alle topics volspamde met een of andere irritante discussie met Hardcore_gamer en globalhalomanpro. Sindsdien reageert ie ook op al mijn comments met zijn quasi-bijdehandte kutopmerkingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ah zie daar, weer zo'n user die blind met de massa meeloopt. Als je écht zo slim was als je jezelf waant had je wel een middag vrij genomen om het halve powerweb door te spitten. Je had dan alle posts in een regressieanalyse kunnen stoppen om zo de trend te ontdekken. Je maakt jezelf echt oneindig belachelijk nu door simpele aannames te maken die toevallig negatief uitpakken voor Leroy. Je hebt zeker zo'n korte username omdat het spellen van woorden met meer dan drie letters lastig voor je is hé? Lul. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik durfde wel voorzichtig deze conclusie te trekken ja. Zelden iemand zo ver buiten de realiteit zien leven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >Omdat ze weten dat als ze mij beledigen de hele PU army achter ze hebben staan? Groepsgevoel? Volgens jouw beredenering zit er idd 5G chips in vaccins. Is dat écht je beredenering??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik maakte als eerste gewoon een fucking uncultered swine grapje tegen jou dat grappig was bedoeld op hoe je een achievement kon halen. Toen kwam jij ineens aanvallen met dat ik lijk op iemand die down heeft ivm mijn profielfoto. Toen down vote ik jou omdat je de grap gemist had en de daarop volgende comments, nou downvote iedereen jou en niet omdat iedereen mij mag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 En heel even dacht ik een serieus gesprek te kunnen voeren met Avant. AJ, je maakt jezelf ook schuldig aan hetzelfde. Reageren op alles wat ik post. Maar ik zal het bij deze doorbreken en je niet meer kutten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >Ik val nooit aan. Ja, zoals toen ik je uitnodigde voor die Whatsapp-groep en je iedereen die daar deel van uitmaakt zonder reden kneusjes noemde. Of toen je Doornroosje random uitschold. Er ís toch echt een reden Leroy, en het is niet groepsgevoel. Ik ben hier ook wel eens uitgekotst en dat lag toch echt aan mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Even normaal doen tegen hardcore, is niet aardig om iemand een stalkertje te noemen :(. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wil je persé doorgaan? Wil je dat ik het je gewonnen geef? Je hebt gewonnen AJ. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik had je comment nog niet gelezen, maar bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ow, sorry. Zit hij ook in je onschendbaarheidsgroepje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hoezo stalken, ik geef je gewoon graag de aandacht die je verdiend. Daarnaast noem je m'n naam, ik verdedig me mezelf alleen maar hoor, ik val nooit aan. ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >En heel even dacht ik een serieus gesprek te kunnen voeren met Avant. Ik dacht er even aan mijn excuses aan te bieden voor het feit dat ik niet aan je verwachtingen kan voldoen, maar toen bedacht ik me dat het voeren van een serieus gesprek een wel héél onrealistisch verwachtingspatroon is op een internetforum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Dat was fout en had ik toegegeven, iedereen was al random aan het kutten en dat voelde alsof je aan het kutten was. Zoals ik toen al zei, was niet voor Doornroosje bedoeld en ik dacht niet dat het een serieuze vraag was. Voor dat geval nogmaals mijn excuses. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Uhm, Global… je was al weken aan het etteren met HC gamer. Dat was echt niet om die ene keer. En downvotes hebben er niks mee te maken, wie let daar op?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Niet als coole user genoemd, dus dat maakt me een van de badboys 😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik noem het liever een samenzwering. Oh, en chemtrails bestaan ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik ben jullie trouwens al jaren aan het manipuleren met middelmatige grapjes en weldoordachte topics. Als iemand nog een leuk einddoel in gedachten heeft voor de manipulatie dan hoor ik het graag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten