Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 “Hoezo stalken, ik geef je gewoon graag de aandacht die je verdiend. Daarnaast noem je m'n naam, ik verdedig me mezelf alleen maar hoor, ik val nooit aan. ;)” En dan toch zeggen dat ik normaal moet doen?? Bevestigt toch maar weer dat er hypocrietjes hier zitten die me stiekem uit de tent willen lokken om dan hard te roepen #METOO ? Stop nou maar gewoon met die onzin, ik val jullie toch ook niet meer aan?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ga nou niet weer de slachtofferrol uithangen Leroyhond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 JUMP ON THE BANDWAGON !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hoeveelste poging is dit nou al van jou? Stalkertje??♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ben je dan wel een Bekende Rukker? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Dus als ik jouw naam typt stalk ik je meteen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Mooodsss hij noemt me een hypocrietje! Terwijl ik met mijn lengte 1,90 m toch niet heel klein ben. Of hij bedoelt wat anders, maar dan pakt ie me op m'n onzekerheidje, dat vind ik lullig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >Kutten Ik denk dat het woord "kutten" mijn gedrag richting de meeste mensen op het internet wel goed beschrijft. Het is het internet joh. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Nou, waarom dan moeilijk doen over mij? Dan zijn we het toch met elkaar eens, ofnie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Als je me om de zoveel tijd komt opzoeken, ongevraagd en zonder reden, ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Dank je voor de bevestiging. Zie je toch maar hoe sneu je bent? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Stop nou met hardcore een stalkertje te noemen, hij heeft nog nooit iets verkeerds gedaan. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 >ik val jullie toch ook niet meer aan? >Zie je toch maar hoe sneu je bent Dat is niet heel consistent he!? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Gaat ie lekker jongens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Voel je je daardoor aangevallen? Omdat ik de waarheid zeg? Als ik je nou een zielige bitch had genoemd, zoals je je gedraagt, ok… Maar dit?? Shit sorry dat ik op je pikkie heb getrapt?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Dit is waar, ware het niet dat er al jaren geleden afgestapt is van het principe ‘’de beste titel wordt ‘m’’. Wat mij betreft gaan we daar weer naar terug hoor, graag zelfs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 En geen mod in velden of wegen te bekennen natuurlijk. Gevalletje hoe draai ik mijn nieuwe website binnen een maand de nek om. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 broer je reageert steeds alsof je je maandelijkse periode hebt. Nooit ben je chill. Zo hinderlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Eet een Snickers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Lol burn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 @Verdikkie: Je ziet dat ze me de tent uit proberen te lokken, maar dan zeg je dat ík een Snickers moet eten? Holy shit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 O nee nu heb ik er 2? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Laten we gewoon normaal doen, jong0ns. Kunnen jullie dat? Van Hardcore, Global en Jas weet ik dat ze het niet kunnen, maar de rest? ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Nou....een maand? Dit lijk is al jaren dood. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten