charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Omdat leroy een vredesduif loslaat, stel ik voor verder te gaan met gezellig nieuws. Zoals; wat hebben jullie gedaan afgelopen week? Wie gaat er nog op vakantie? Welk type tandpasta gebruiken jullie? En anus scheren ja of nee? Graag zie ik van alle pu leden over 2 minuten een reactie. Zo niet, komt judge Ed al je stroomdraden doorknippen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Als je me een 'zielige bitch' had genoemd had ik er waarschijnlijk niet van kunnen slapen. Ben blij dat je je emoties onder controle hebt weten te houden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Als je leroydogg 3 keer in een spiegel zegt, staat ie meteen naast je HG, voor als je hem mist. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 En dan zeg je dat wij je de tent uit lokken. 🤦♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wanneer ik wat vrije tijd had heb ik op de PS5 gegamed. Wat. Een. Console!🥳 PS, anus scheren niet, maar wel alles tot aan het randje daarvan;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 😂 Ik weet 100% zeker dat ie het geprobeerd heeft🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Kunnen jullie overigens stoppen met m'n topic vol te spammen, stelletje stalkers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ster-, ik bedoel: gefeliciteerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hoi Jas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hoi Nyx! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Misschien willen ze er gwn snel van af… maar het is waarschijnlijk niks persoonlijks Jas… denk ik… toch..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik kan idd niet mentaal beperkt doen, goed gezien! Maar dat kan ik van jou wel leren😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Je bent wat je bent, Jas.😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ongelooflijk sexy en extreem bescheiden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Wat je BENT, niet wat je DENKT😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ja hoor, nu twijfel ik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik vind het treurig om te lezen dat vriendschappen zo om zeep geholpen worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 De twee concepten welke zojuist zijn aangehaald bevatten geen discripanties en mogen als overeenkomstig beschouwd worden. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend en groetjes van tante Els, Jas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Das best eng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 P.S. bovenstaande reactie is uitsluitend van toepassing op de betreffende eigenschappen. Voor alle eigenschappen buiten de genoemde dient een nadere analyse te worden uitgevoerd, waarbij de aanvraag op gebruikelijke wijze wordt voltrokken. Nog meer groetjes van tante Els Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik adem: fluit Jas ademt: mentaal beperkt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 heh, leuke titel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Ik ben wel weer actief hier, maar ik volg dat gekleuter hier niet en na ff globaal lezen heb ik ook nooit zin om dat wel te gaan doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Rude Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten