NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Wow, openlijk toegeven dat je niet gezellig aan t doen was. Laat soldier dit maar niet lezen, als ik jou was zou ik dit bericht snel bewerken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Wat zijn de plannen voor deze zomer, gasten en girls? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Begin dit jaar was ik van plan naar Engeland te gaan, maar ik stel dat nog minimaal een jaartje uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Wees dan ook duidelijk met wie je bedoelt, ik heb net ook even alle lovende reacties gelezen die vanwege jouw aanwezigheid geplaatst zijn. Maar ik had moeite met uit te vogelen welke van die reacties je als basis voor deze uitspraak hebt gebruikt. Graag even toelichten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Samenvatting van de afgelopen 125 reacties? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Is goed Jas. Speciaal voor jouw beperkt inzicht zal ik alles zo goed mogelijk voor je toelichten😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Doe dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Doe ik, lieve AJ:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 CdAB van verdikkie is verdwenen, dus hij heeft nog recht op een hele CdAB. AJ heeft gewonnen en Joost is een badboy. Ohja, en je bent een stalkertje, hypocrietje of een kneusje (maakt eigenlijk niet uit, zolang er maar -je achter staat) die hier meedoet aan de trend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Ik wacht nog op mooi weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Het had ook Nies kunnen zijn, weet ik niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Dood melaats paard* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Op FB vind je de wappies tegenwoordig en het is me nu duidelijker dan ooit dat hier de lvb community zit. Op de FP valt het nog wel mee gelukkig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Nextie zal de deur niet meer uit durven nu de grote redder in nood, Micha Kat, door de NWO is opgepakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Veel plezier op de FP, doei! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 En dat terwijl hij alleen maar duidelijk wilde maken dat Jaap van Dissel een pedofiele satanistische kindermoordenaar is. Het is weer duidelijk dat de deep state zaken als "smaad en laster" tactisch inzet om de waarheid te verdoezelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Ga eens gauw terug de keuken in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 The Rock moedigt je graag aan om zo door te gaan Joost! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Nu noem je de community licht verstandelijk beperkt en dat terwijl je je best zou doen om lief te doen tegen Hardcore... Ik zou een excuses wel op z'n plaats vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 The Rock heeft zich even ingelezen in de War on PU.nl, maar kan nog niet tot een Axis of Evil komen wie daar precies bij horen. Wel heeft The Rock een lichtelijk beperkt inzicht opgelopen van zoveel onzin lezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Wil trouwens iemand The Rock nog een veeg uit de pan geven, of hebben The Millions aaaaaaand Millions of The Rock’s Fans hier op PU.nl enkel lovende woorden voor The Great One? Als we dan toch bezig zijn… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Totdat je opnieuw de hele commentsectie van de FP achter je aan heb Leroy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Kijk nou hoe schattig, mijn 2 persoonlijke stalkertjes🥰 Samen functioneren ze bijna als één normaal persoon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 3 x de strijdbijl proberen te begraven, maar de community kan het maar niet loslaten.🤷🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Je moet wachten tot iemand je beledigt, deze dan antwoorden en dan komt de groep achter je aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten