DunneDraak Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 12 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Mag dit dan ook niet? Early had toch gelijk "Je hebt helemaal niks met gamen te maken! Zelfs het aanklikken van deze vragen die wij je hebben gesteld maakt je al meer gamer dan je ooit bent geweest. Jij mag nooit claimen dat je een echte gamer bent, we hebben zelfs liever dat je niet meer de letters g, a, m, e, of r gebruikt. En scheer je nu maar weg, niet-gamende oelewapper." Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Mag dit dan ook niet? Ik voel me aangesproken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Early had toch gelijk "Je hebt helemaal niks met gamen te maken! Zelfs het aanklikken van deze vragen die wij je hebben gesteld maakt je al meer gamer dan je ooit bent geweest. Jij mag nooit claimen dat je een echte gamer bent, we hebben zelfs liever dat je niet meer de letters g, a, m, e, of r gebruikt. En scheer je nu maar weg, niet-gamende oelewapper." Dit is het meest treurige dat ik ooit gelezen heb. Waar vind ik dit? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ik heet Hardcore_gamer, maar ik ben geen hardcore gamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ik heb ook 3 verschillende vrouwen bezwangerd. Kut zooi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 En nu kwartiertje wachten, boostertje gezet. Iedereen wordt opgesplitst, ouder dan 44 en jonger dan 44. Jongere krijgen Pfizer, rest Moderna. F*cking druk trouwens ook. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Gepast moment voor een slotje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 (aangepast) - 8 januari 2022 aangepast door Mindless dubbelpost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 (aangepast) - 8 januari 2022 aangepast door Mindless trippelpost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Tijd voor een 🔒 Hoog tijd voor een nieuw CdAB “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten