Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ik heet Hardcore_gamer, maar ik ben geen hardcore gamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ik heb ook 3 verschillende vrouwen bezwangerd. Kut zooi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 En nu kwartiertje wachten, boostertje gezet. Iedereen wordt opgesplitst, ouder dan 44 en jonger dan 44. Jongere krijgen Pfizer, rest Moderna. F*cking druk trouwens ook. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Gepast moment voor een slotje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 (aangepast) - 8 januari 2022 aangepast door Mindless dubbelpost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 (aangepast) - 8 januari 2022 aangepast door Mindless trippelpost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Tijd voor een ? Hoog tijd voor een nieuw CdAB “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten