Saeglopur Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 Wow Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 Noem me Grand Master Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2022 (aangepast) Hallo Jort, hoe gaat het met onze Casanova? 5 januari 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 Wanneer komt Skate terug? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 51 minuten geleden, Joost-013 zei: Wanneer komt Skate terug? Als hij weer mag skaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 3 uren geleden, Joost-013 zei: Wanneer komt Skate terug? Als pasen en pinksteren op een dag vallen misschien... 😏 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Beste mensen, 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 17 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Hallo Jort, hoe gaat het met onze Casanova? Uitzonderlijk. Kan ik van jou toevallig nog wat één op één thuisturnlessen krijgen ter verbetering van mijn "behendigheid"? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Wie zjjn heden ten dage de moderatoren hier? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 (aangepast) Kan één van hen mijn username weer terugzetten aub 6 januari 2022 aangepast door Pip-Boy_J Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2022 1 uur geleden, Pip-Boy_J zei: Uitzonderlijk. Kan ik van jou toevallig nog wat één op één thuisturnlessen krijgen ter verbetering van mijn "behendigheid"? Sorry, als turnleraar mag je alleen achter minderjarige meisjes aanzitten. Mannen van middelbare leeftijd mogen niet. 1 uur terug, Pip-Boy_J zei: Wie zjjn heden ten dage de moderatoren hier? Soldier 51 minuten geleden, Pip-Boy_J zei: Kan één van hen mijn username weer terugzetten aub Ik zal ze even een seintje geven. Jort007 neem ik aan 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 1 uur geleden, Pip-Boy_J zei: Wie zjjn heden ten dage de moderatoren hier? 1 uur terug, Pip-Boy_J zei: Kan één van hen mijn username weer terugzetten aub Je hebt DM van me. 😉 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 55 minuten geleden, soldier24 zei: Je hebt DM van me. 😉 Als dat geen... wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 6 uren geleden, Pip-Boy_J zei: Wie zjjn heden ten dage de moderatoren hier? Gedurfd van je om aan te nemen dat het er meerdere zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 3 uren geleden, Doornroosje zei: Gedurfd van je om aan te nemen dat het er meerdere zijn. Dat eentje genoeg is tegenwoordig zegt toch niet veel goeds over de staat van de community. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 1 uur terug, Pip-Boy_J zei: Dat eentje genoeg is tegenwoordig zegt toch niet veel goeds over de staat van de community. Je username is nog steeds niet teruggezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei: Je username is nog steeds niet teruggezet. Het blijkt moeilijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 7 uren geleden, Pip-Boy_J zei: Leuk Ik klikte! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 9 uren geleden, Pip-Boy_J zei: Leuk Ook daar te vinden: https://onlyfeminists.com/2021/03/21/dear-gamers-stop-playing-video-games/ wtf… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2022 5 uren geleden, LeroyDogg zei: Ook daar te vinden: https://onlyfeminists.com/2021/03/21/dear-gamers-stop-playing-video-games/ wtf… Wat ik nog verbazingwekkender vind dan onlyfeminists is hoe veel mensen er nog steeds in slagen een overduidelijk satirische website serieus te nemen. The Onion bestaat al 25 jaar... wordt wakker. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Huh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Er zijn reacties verdwenen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ja alles omtrent de satirische website die Jort had gedeeld. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Mag dit dan ook niet? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten