Ga naar inhoud

CdAB 140 [CXL] Martin Verschoor en de orde van de feniks

Avant-La-Lettre
 Delen

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, Mr.Gans zei:

Vrolijk kerst voor iedereen, maak er iets gezelligs van.

Ik ben net gaan inkopen.

Eten voor het kerstfeest hadden we al, maar ben naar Game Mania geweest om mezelf extra in de watten te leggen.

Ik moest daar toch zijn, want mijn PS5-controller is kapot. 

Snel voor kerst een nieuwe gaan kopen. 

De onderste knop van de vierpuntdruktoets werkt niet meer.

Game Mania vertelde mij dat ik hem kan binnen brengen omdat ik er nog garantie op heb. 

Maar heb toch een nieuwe gekocht omdat ik hem nu nodig had.

Het is een zwarte. 

Heb dan ook nog Battlefield 2042 gekocht, en Death Stranding Director's Cut. 

Als Battlefield 2042 tegen valt, dan kan ik het opzij leggen totdat er meer updates zijn uitgekomen en ondertussen Death Stranding spelen. 

Ik heb ook een Pokémon-knuffel gekocht voor het dochtertje van enkele vrienden welke met kerstmis komen. 

Toen wij op de kermis waren wilde ik een knuffel-beertje voor haar vangen, maar diegene dat zij wilde lagen zeer slecht, dat was dus niet gelukt.

Dan krijgt ze het nu alsnog.

De vrouw in Game Mania achter de kassa moest glimlachen toen ze die knuffel zag. 

Ik heb het al ingepakt. 

Je hebt voor de kerst zelf zeker een nieuwe Enter-knop gekregen?

• Haha 3

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Reb3nga zei:

Wat heeft iedereen gekregen dan??

Mijn vrouw wilde een game voor me kopen, maar wist niet welke. Ze dacht “dan koop ik een PSN tegoed kaart”, maar omdat ze me kent weet ze dat ik liever fysieke games heb dan die online. Dus heeft ze een Bol.com kaart gekocht om aan games te besteden, heb er The Guardians of the Galaxy en Death Stranding van gekocht (beide in de aanbieding). Daarnaast andere dingetjes, maar dit was wel het leukste😅

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, LeroyDogg zei:

Mijn vrouw wilde een game voor me kopen, maar wist niet welke. Ze dacht “dan koop ik een PSN tegoed kaart”, maar omdat ze me kent weet ze dat ik liever fysieke games heb dan die online. Dus heeft ze een Bol.com kaart gekocht om aan games te besteden, heb er The Guardians of the Galaxy en Death Stranding van gekocht (beide in de aanbieding). Daarnaast andere dingetjes, maar dit was wel het leukste😅

Games zijn altijd goed 👏

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaat niks boven 's morgens in alle vroegte, met een lekkere kop dampende koffie, door het profiel van je favoriete user te scrollen ❤️

gsdg.png

• Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie wat leuks gedaan tijdens Kerst?

Lekker uitgebreid gekookt en familiebezoekjes gedaan. Blij dat ik weer rustig in m'n eigen huis zit.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie trouwens tekst plakken in het reactievak? Bij mij werkt het niet.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, TheRock zei:

The Rock heeft Mrs. Rock een goeie beurt onder de kerstboom gegeven en daarmee alle ballen uit de boom gebeukt.

Ouwe geilert die je er bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen