Ga naar inhoud

CdAB 140 [CXL] Martin Verschoor en de orde van de feniks


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Reb3nga zei:

Wat heeft iedereen gekregen dan??

Mijn vrouw wilde een game voor me kopen, maar wist niet welke. Ze dacht “dan koop ik een PSN tegoed kaart”, maar omdat ze me kent weet ze dat ik liever fysieke games heb dan die online. Dus heeft ze een Bol.com kaart gekocht om aan games te besteden, heb er The Guardians of the Galaxy en Death Stranding van gekocht (beide in de aanbieding). Daarnaast andere dingetjes, maar dit was wel het leukste?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, LeroyDogg zei:

Mijn vrouw wilde een game voor me kopen, maar wist niet welke. Ze dacht “dan koop ik een PSN tegoed kaart”, maar omdat ze me kent weet ze dat ik liever fysieke games heb dan die online. Dus heeft ze een Bol.com kaart gekocht om aan games te besteden, heb er The Guardians of the Galaxy en Death Stranding van gekocht (beide in de aanbieding). Daarnaast andere dingetjes, maar dit was wel het leukste?

Games zijn altijd goed ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaat niks boven 's morgens in alle vroegte, met een lekkere kop dampende koffie, door het profiel van je favoriete user te scrollen ❤️

gsdg.png

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Hebben jullie wat leuks gedaan tijdens Kerst?

Lekker uitgebreid gekookt en familiebezoekjes gedaan. Blij dat ik weer rustig in m'n eigen huis zit.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie trouwens tekst plakken in het reactievak? Bij mij werkt het niet.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, TheRock zei:

The Rock heeft Mrs. Rock een goeie beurt onder de kerstboom gegeven en daarmee alle ballen uit de boom gebeukt.

Ouwe geilert die je er bent.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Doornroosje zei:

Denk dat velen van ons druk zijn met familie/kerst, weinig tijd om irritant te doen op een forum. Geldt voor mij althans ?

Ik kan wel een gaatje voor je vrijmaken hoor! Winkwink! ????️??????????

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Jas zei:

Ik kan wel een gaatje voor je vrijmaken hoor! Winkwink! ????️??????????

Hou die kinderachtige seksuele insinuaties maar in de pm Jas.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...