DunneDraak Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 16 minuten geleden, roastednerd zei: Blijkbaar is dit van Boris van Gamekings en in hij een wappie geworden. Las heel lang geleden keer iets hem op het o zo mooie GeenStijl https://www.geenstijl.nl/3785181/game_kings_boris_schendt_hefti/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Ik ben blijkbaar veteran, dus ik wil iedereen die dat niet is even zeggen dat ze goed in de spiegel moeten kijken en nadenken over hun levenskeuzes. Heb ik blijkbaar niet gedaan in ieder geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Ik wilde Leroy nog een kans geven, maar het eerste comment aan mij gericht, is er meteen zo één. Altijd slechte bedoelingen. Dat is nu gedaan. De waarheid doet zeer, sorry. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 (aangepast) Wel erg leuk dat er een soort stalkerfunctie zit ingebouwd. Of niet? Ghost Joost-013 DunneDraak Mozilla Achariya Alex Hardcore_gamer 20 december 2021 aangepast door Joost-013 superbelangrijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Ik vind het altijd wel leuk als gamejournalisten sociaal-politiek commentaar gaan leveren, alsof ze dat kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 De volgende mag in het Memewars topic.😉 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Wanneer kunnen we onze negativiteit over anderen uitstralen met een breed scala aan cynische emoticons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 11 minuten geleden, Noatak zei: Wanneer kunnen we onze negativiteit over anderen uitstralen met een breed scala aan cynische emoticons ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Moet niet altijd maar gezellig en positief blijven hier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Weet iemand nog de gamesites waar gans zich ophield? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 2 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 3 uren geleden, Jas zei: 1630643125000.mp4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 (aangepast) Worden jullie ook altijd betaald in natura? Zonnatura bedoel ik dan natuurlijk 21 december 2021 aangepast door Joost-013 onbedoelde risque insinuatie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 8 uren geleden, Jas zei: Kabouter Wesley 😍 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 15 uren geleden, Noatak zei: Wanneer kunnen we onze negativiteit over anderen uitstralen met een breed scala aan cynische emoticons Ja ik heb wel behoefte aan een rolling-eye-emoji reactie knopje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 1 uur terug, Doornroosje zei: Ja ik heb wel behoefte aan een rolling-eye-emoji reactie knopje. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Jas heeft om 5 uur snachts mijn profiel bekeken. Beetje smerig niet? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 1 uur terug, DunneDraak zei: Jas heeft om 5 uur snachts mijn profiel bekeken. Beetje smerig niet? Ik werd badend in het zweet wakker, droomde dat een van mijn favoriete users gebanned was. Dus moest gewoon even kijken of je er nog wel was. ❤️ 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 Wie is DunneDraak? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 User ''Dunnedraak'' heeft twee uur geleden mijn profiel bekeken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 46 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Wie is DunneDraak? Een gezonde jonge kerel die wel opzoek is naar wat meers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten