Wallie Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 2 minuten geleden, Enzevil zei: Proficiat man! Afwijzing is nu onmogelijk. Dank u, het is futa size voor de duidelijkheid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 1 minuut geleden, Wallie zei: Dank u, het is futa size voor de duidelijkheid. Wallie-kun, kawaii desu~ Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Nani? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Lekker hoor wallie! 💍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 42 minuten geleden, Wallie zei: In ander nieuws mijn plannen voor een huwelijksaanzoek zijn gereed. Spannend man. Nice, veel succes! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik zou het gewoon in een voetbalstadion doen. Voor 50.000 man publiek durft ze toch geen nee te zeggen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Gaaf Wallie. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik vind dit nieuwe forum maar erg moeilijk. Is er ook een versie voor domme/korte-spanningsboog mensen? Zeg maar a la Wikipedia basic. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Dat is dit dus. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 2 uren geleden, Joost-013 zei: Ik vind dit nieuwe forum maar erg moeilijk. Is er ook een versie voor domme/korte-spanningsboog mensen? De frontpage 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 3 uren geleden, Achariya zei: Nou lever dat geld maar in, 1 comapatient in een jaar scoren kan zelfs HG. Kennelijk is het voor jullie belangrijk hoe ik er uit zie en door het leven gaat. Mijn penisch en jouw neus zijn inderdaad rivalen op maat. Hmm, in dat geval zou ik eens overwegen een kinderarts te consulteren want het zou goed kunnen dat in dat geval de puberteit nooit is begonnen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 Gaat er iemand op reis met kerst? Ik ga over een paar dagen traditiegetrouw naar de VS om de familie van mijn vriendin op te zoeken. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Don't post that gif @Artcore_gamer! 😤 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 (aangepast) The Rock vraagt zich af hoe in godsnaam dit hele forum werkt? Wat een onduidelijke zooi zeg 🤷🏼♂️ En waar komt DennistheMenace ineens vandaan ipv The Rock? 17 december 2021 aangepast door TheRock 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Wacht even, ben je dan iemand anders die zich voordoet als The Rock!?!? Omg! In elk geval hallo Dennis dan! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 5 uren geleden, TheRock zei: The Rock vraagt zich af hoe in godsnaam dit hele forum werkt? Wat een onduidelijke zooi zeg 🤷🏼♂️ En waar komt DennistheMenace ineens vandaan ipv The Rock? Het is effekes wennen maar er zijn flink wat functies bijgekomen. Voor de berichten wordt als het goed is aan gewerkt. (zover ik weet) “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Waarom staan de laatste reacties niet helemaal vooraan? Vet veel moeite dat scrollen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 7 minuten geleden, Orangemic zei: Waarom staan de laatste reacties niet helemaal vooraan? Vet veel moeite dat scrollen Geen idee, maar je kunt instellen dat hij automatisch naar het laatste bericht scrollt, dat kan je vinden door bovenaan op je naam te klikken en accountinstellingen te gaan. Klik op "Inhoud weergave gedrag" en daar kan je instellen dat hij je naar bijvoorbeeld het laatste bericht stuurt ipv bovenaan. 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 3 minuten geleden, soldier24 zei: Geen idee, maar je kunt instellen dat hij automatisch naar het laatste bericht scrollt, dat kan je vinden door bovenaan op je naam te klikken en accountinstellingen te gaan. Klik op "Inhoud weergave gedrag" en daar kan je instellen dat hij je naar bijvoorbeeld het laatste bericht stuurt ipv bovenaan. Wauw dat is super handig, thanks Soldier! 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 4 uren geleden, Jas zei: Wacht even, ben je dan iemand anders die zich voordoet als The Rock!?!? Omg! In elk geval hallo Dennis dan! Het lijkt er nu op dat The Rock zich voor doet als ene Dennis 😛 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 (aangepast) 24 minuten geleden, TheRock zei: Het lijkt er nu op dat The Rock zich voor doet als ene Dennis 😛 Waarom log je niet in op het Dennis account en verander je de naam weer terug naar TheRock? Zo blijven al jouw reacties onder jouw account staan. 17 december 2021 aangepast door Orangemic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Een erg aangenaam signatuur Miguèl. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 57 minuten geleden, roastednerd zei: Een erg aangenaam signatuur Miguèl. ¡Gracias Señor, también me gusta tu gato! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Aha signaturen werken niet op mobiel Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Kan er iig wel een optie komen voor een lijst waarin alle topics staan op volgorde van laatste reactie, zoals het was dus. Zo’n optie moet niet al te moeilijk te realiseren zijn met zo’n moeders forum toch denkt The Rock?! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten