Doornroosje Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 37 minuten geleden, roastednerd zei: Wat fijn dat er een officiële plek is om over futa's te praten. Ja, dan hoeft het niet hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik weet niet wat een futa is, ik weet wel wat een fupa is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 2 uren geleden, Doornroosje zei: Ik kan beamen dat anime populair is onder 14-jarige meiden. Of 25-jarigen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Whooosh. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Stel je vindt anime leuk XD🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik denk niet dat dat het punt hier is. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Druk een punt AJ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 3 uren geleden, Doornroosje zei: Post jij dan ook? Dat durf ik toch niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hey ik heb al de hoogste rang Daarnaast fijn dat de site weer eens bevestigd dat Ramon en ik de meeste inhoud hadden, dat wisten we natuurlijk allemaal allang maar toch leuk om dat zwart op wit te zien staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik las ff wat meer terug en ik was mss iets te snel op m'n futa-pik getrapt. Krijg al heel snel jeuk als mensen anderen kleineren op basis van onschuldige dingen die ze leuk vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 7 minuten geleden, DunneDraak zei: Hey ik heb al de hoogste rang Idem. Aan de ene kant voelt het goed om mezelf in een select gezelschap van totaal levenloze figuren te bevinden (de grote level 14 club). Aan de andere kant bevind ik me in een select gezelschap met totaal levenloze figuren. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 (aangepast) Ik ben blij dat mijn tijd verspilt op pu weer goed wordt weergegeven op mijn profiel. 16 december 2021 aangepast door roastednerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik vind sommige anime zelf ook tof. Het punt was dat hier een gozer rondloopt die net van de middelbare school komt en zegt heel populair te zijn, maar tegelijkertijd een tergend ondraaglijke persoonlijkheid heeft, geen social media heeft, van anime houdt en op zijn 18e actief Pokemonkaarten spaart. Ik heb niets tegen die laatste drie dingen, vooral doen, maar ieder persoon die op de middelbare school heeft gezeten weet dat al deze dingen (op de middelbare school dan) niet combineerbaar zijn. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Onze boom 🎄 Ik zou die van jullie ook graag willen zien, behalve die van Acha want hij houdt die sjizzel het liefst voor zichzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Othis Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 4 uren geleden, DunneDraak zei: Ik weet niet wat een futa is, ik weet wel wat een fupa is Fucking papa? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik zou mijn boom foto niet eens met je willen delen! Kan je wel vertellen dat mijn boom mooier, gespierder, langer is en het beter doet bij andere bomen dan de jouwe! Puh! Arend, jouw persoonlijkheid vind ik ook om te huilen, maar toch heb je hier wat mensen gevonden die jou heel leuk vinden. Je hebt het stereotype nerd voor je dat gepest wordt en nergens bij past, waarschijnlijk was dat in jouw tijd of op jouw school en waarschijnlijk bij jou zelf aan de orde. Ik heb daar gelukkig geen last van. Anderzijds een bijna 30jarige geneeskunde student die zich op een game forum vertoeft, discussies over onbelangrijke dingen met een tiener houdt en het geweldig vindt om onder andere digitale piemels te maken, ja dat zijn volwassenen dingen waar vrouwen om staan te springen. Oh wacht, nee toch niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 5 minuten geleden, Achariya zei: Ik zou mijn boom foto niet eens met je willen delen! Kan je wel vertellen dat mijn boom mooier, gespierder, langer is en het beter doet bij andere bomen dan de jouwe! Puh! Arend, jouw persoonlijkheid vind ik ook om te huilen, maar toch heb je hier wat mensen gevonden die jou heel leuk vinden. Je hebt het stereotype nerd voor je dat gepest wordt en nergens bij past, waarschijnlijk was dat in jouw tijd of op jouw school en waarschijnlijk bij jou zelf aan de orde. Ik heb daar gelukkig geen last van. Anderzijds een bijna 30jarige geneeskunde student die zich op een game forum vertoeft, discussies over onbelangrijke dingen met een tiener houdt en het geweldig vindt om onder andere digitale piemels te maken, ja dat zijn volwassenen dingen waar vrouwen om staan te springen. Oh wacht, nee toch niet. Ik durf er goed geld op in te zetten dat Arend Jan vroeger en ook nu meer meiden scoort dan jij. Niet dat het boeit, maar kennelijk is het voor jou een belangrijke graadmeter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Nerds die vroeger gepest zijn op school mochten willen dat ze mijn geweldige humor hadden. 30-jarige geneeskundestudenten mochten willen dat ze zo'n geweldig vrijetijdsbesteding als ik hadden: Discussiëren met een autistische tiener op een gameforum. En waarschijnlijk val ik met die vrije tijdsbesteding goed in de smaak bij dezelfde vrouwen die vallen op jongetjes die Pokemonkaarten sparen. Zijn we toch nog rivalen, Achariya!! ❤️ 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 In ander nieuws mijn plannen voor een huwelijksaanzoek zijn gereed. Spannend man. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Gefeliciteerd man! Dick in de box? 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 2 minuten geleden, Wallie zei: In ander nieuws mijn plannen voor een huwelijksaanzoek zijn gereed. Spannend man. Inderdaad spannend, good luck en congratz! “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Zojuist, Arendjan zei: Gefeliciteerd man! Dick in de box? Met 24 karaat gouden cockring uiteraard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 10 minuten geleden, Wallie zei: In ander nieuws mijn plannen voor een huwelijksaanzoek zijn gereed. Spannend man. Proficiat man! 6 minuten geleden, Wallie zei: Met 24 karaat gouden cockring uiteraard. Afwijzing is nu onmogelijk. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Zojuist, Enzevil zei: Proficiat man! Afwijzing is nu onmogelijk. Enzevil, ik wil je wat vertellen en ik heb een hele mooie doos erbij gekocht. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 1 minuut geleden, Arendjan zei: Enzevil, ik wil je wat vertellen en ik heb een hele mooie doos erbij gekocht. 😳 Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten