Ga naar inhoud

CdAB 140 [CXL] Martin Verschoor en de orde van de feniks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

17 minuten geleden, Achariya zei:

Of je bent gewoon blind en met alles tevreden avantje

Lol. Dit forum heeft meer werkende functies dan de afgelopen drie ‘gastenboeken’ bij elkaar. Misschien lijkt het niet genoeg op insta voor onze pre pubers.

• Like 4
Geplaatst: (aangepast)

Ah en daarom is het dan meteen goed? Ipv een drol is het nu een drol met een strik er om heen. Snap dat het bijna star trek lijkt bij die commodore waar je mee opgegroeid bent.

aangepast door Achariya
  • Haha 2
Geplaatst: (aangepast)
2 minuten geleden, Achariya zei:

Snap dat het bijna star trek lijkt bij die commodore waar je mee opgegroeid bent.

Haha, +1 voor jou.

aangepast door Labbers
  • Like 1
Geplaatst:
5 uren geleden, Mindless zei:

Je kan instellen dat als je een topic opent, je direct naar de laatst geplaatste of de nieuwste ongelezen bericht gaat.

Bij mij was dit al standaard zo, heb er niets voor ingesteld

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Geplaatst:
4 uren geleden, Labbers zei:

Omg, je kan zien wie er naar welk topic kijkt. Waarom zitten er zo veel mensen naar het hot foto topic te staren?

Omdat daar weer een juicy discussie was. Dat is mijn reden in ieder geval, want qua foto’s is het magertjes!

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Geplaatst:
2 uren geleden, Doornroosje zei:

Omdat daar weer een juicy discussie was. Dat is mijn reden in ieder geval, want qua foto’s is het magertjes!

Nou doe daar eens wat aan!

Hier had uw advertentie kunnen staan

Geplaatst:

Waar in Nederland vallen jongens zonder social media die anime kijken en trots zijn op hun collectie Pokemonkaarten onder de populaire kinderen? Ik zou een onderzoek willen starten binnen deze populatie ?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Geplaatst:

Anime is super hot onder meiden, verder maakt het ze geen reet uit wat je hobbies zijn, al spaar je Donald duck ondergoed, als je maar een knap koppie hebt.

Voor lelijke mensen is sociale media een must, voor knappe mensen een optie.

Geplaatst:

He

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Geplaatst:

Waarom word er telkens aangenomen dat ik lelijk ben. Beledig mij niet zo.

Geplaatst:

Ik geloof je direct Arendjan. Ik denk dat je woest aantrekkelijk bent?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Geplaatst:
1 uur terug, Achariya zei:

Anime is super hot onder meiden, verder maakt het ze geen reet uit wat je hobbies zijn, al spaar je Donald duck ondergoed, als je maar een knap koppie hebt.

Voor lelijke mensen is sociale media een must, voor knappe mensen een optie.

Pretty privilege

:classic_cool:

Geplaatst:

Wat fijn dat er een officiële plek is om over futa's te praten.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...