Mindless Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 5 minuten geleden, GlobalGuardian zei: Het zou een grote verbetering zijn als de comments doorgaan tm 250 comments. (Is 1 keer op volgende pagina klikken.) En dat als je op een topic klikt je weer bij de allerlaatste comment die je gelezen had blijft in elk topic.(= minder scroll werk.) Je kan instellen dat als je een topic opent, je direct naar de laatst geplaatste of de nieuwste ongelezen bericht gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Of je bent gewoon blind en met alles tevreden avantje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 17 minuten geleden, Mindless zei: Je kan instellen dat als je een topic opent, je direct naar de laatst geplaatste of de nieuwste ongelezen bericht gaat. Thank you, i will try this tomorrow!! 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 17 minuten geleden, Achariya zei: Of je bent gewoon blind en met alles tevreden avantje Lol. Dit forum heeft meer werkende functies dan de afgelopen drie ‘gastenboeken’ bij elkaar. Misschien lijkt het niet genoeg op insta voor onze pre pubers. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 (aangepast) Ah en daarom is het dan meteen goed? Ipv een drol is het nu een drol met een strik er om heen. Snap dat het bijna star trek lijkt bij die commodore waar je mee opgegroeid bent. 15 december 2021 aangepast door Achariya 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 (aangepast) 2 minuten geleden, Achariya zei: Snap dat het bijna star trek lijkt bij die commodore waar je mee opgegroeid bent. Haha, +1 voor jou. 15 december 2021 aangepast door Labbers 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Omg, je kan zien wie er naar welk topic kijkt. Waarom zitten er zo veel mensen naar het hot foto topic te staren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 5 uren geleden, Mindless zei: Je kan instellen dat als je een topic opent, je direct naar de laatst geplaatste of de nieuwste ongelezen bericht gaat. Bij mij was dit al standaard zo, heb er niets voor ingesteld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 4 uren geleden, Labbers zei: Omg, je kan zien wie er naar welk topic kijkt. Waarom zitten er zo veel mensen naar het hot foto topic te staren? Omdat daar weer een juicy discussie was. Dat is mijn reden in ieder geval, want qua foto’s is het magertjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 2 uren geleden, Doornroosje zei: Omdat daar weer een juicy discussie was. Dat is mijn reden in ieder geval, want qua foto’s is het magertjes! Nou doe daar eens wat aan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Bankje 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Waar in Nederland vallen jongens zonder social media die anime kijken en trots zijn op hun collectie Pokemonkaarten onder de populaire kinderen? Ik zou een onderzoek willen starten binnen deze populatie 🙂 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Anime is super hot onder meiden, verder maakt het ze geen reet uit wat je hobbies zijn, al spaar je Donald duck ondergoed, als je maar een knap koppie hebt. Voor lelijke mensen is sociale media een must, voor knappe mensen een optie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 He ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Waarom word er telkens aangenomen dat ik lelijk ben. Beledig mij niet zo. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Ik geloof je direct Arendjan. Ik denk dat je woest aantrekkelijk bent😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 1 uur terug, Achariya zei: Anime is super hot onder meiden, verder maakt het ze geen reet uit wat je hobbies zijn, al spaar je Donald duck ondergoed, als je maar een knap koppie hebt. Voor lelijke mensen is sociale media een must, voor knappe mensen een optie. Pretty privilege Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 5 uren geleden, Doornroosje zei: Bij mij was dit al standaard zo, heb er niets voor ingesteld Dat je naar de laatste ongelezen gaat is default vgm ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 An Tenne had me laatst uitgenodigd voor een feestje. De ontvangst was geweldig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 3 uren geleden, Achariya zei: Anime is super hot onder meiden Ik kan beamen dat anime populair is onder 14-jarige meiden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 5 uren geleden, DunneDraak zei: Nou doe daar eens wat aan! Post jij dan ook? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 5 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik kan beamen dat anime populair is onder 14-jarige meiden. Er is hoop voor Alevivas! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 (aangepast) Is dat achterlijke hentai topic overgezet eigenlijk? Edit: Ja dus. 16 december 2021 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Wat fijn dat er een officiële plek is om over futa's te praten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten