GlobalGuardian Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 9 uren geleden, roastednerd zei: Is gewoon een tv toch. Als ie brood geeft is het prima. Hopelijk bakt de nieuwe tv er binnenkort wat van ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Onderweg naar de bios, f’ing lang geleden! Spider-Man, gauw kijken want kan niet langer online spoilers vermijden… 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 12 uren geleden, Doornroosje zei: Nee ik ben je dickpics kwijt, kan je die van mei 2013 nog eens sturen? Als jij die Fury foto nog een keer stuurt van 2015 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Onderweg naar de bios, f’ing lang geleden! Spider-Man, gauw kijken want kan niet langer online spoilers vermijden… yooo sorry dat ik het zeg man maar uncle henk gaat dood en spider man blijkt peter parker te zijn...... 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Hoe doe ik zo'n signature? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Ergens bij accountinstellingen Arend. Is ie leuk @LeroyDogg? Ik ga maandag. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 (aangepast) 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Onderweg naar de bios, f’ing lang geleden! Spider-Man, gauw kijken want kan niet langer online spoilers vermijden… Veel plezier! Ik moet het vorige deel nog even snel zien, mijn zoontje wilt deze morgen ook zien. Ben bang dat na vandaag alles weer dicht gegooid wordt ? 18 december 2021 aangepast door Reb3nga 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Zijn we klaar voor een nieuwe lockdown beste mensen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 12 minuten geleden, Doornroosje zei: Zijn we klaar voor een nieuwe lockdown beste mensen? Heb er weer zin in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 wie vanavond lockdown & chill? heb wijn blokjes kaas met vlaggetjes en een hele grote piemel ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Zoveel f’ing euforie in de bios! Ik kan niks zeggen, ALLES is een spoiler… Dikke, vette movie! Kan echt niks zeggen, emoties gingen ook alle kanten op? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Kom maar op met die lockdown. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 1 uur terug, roastednerd zei: Ergens bij accountinstellingen Arend. Is ie leuk @LeroyDogg? Ik ga maandag. Je zal voldaan de bios uitlopen terwijl je langzaam nog verwerkt wat je allemaal hebt gezien! 2 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Spoiler, maar niet echt spoiler: er zit een mid credit scene in en een post credit trailer. Blijf zitten dus. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Zoveel f’ing euforie in de bios! Ik kan niks zeggen, ALLES is een spoiler… Dikke, vette movie! Kan echt niks zeggen, emoties gingen ook alle kanten op? Na de seks moet ik ook altijd huilen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 2 minuten geleden, Wallie zei: Na de seks moet ik ook altijd huilen. Grappig, mijn vriendin moet dan juist altijd huilen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 17 minuten geleden, DunneDraak zei: Grappig, mijn vriendin moet dan juist altijd huilen Net zoals haar heb ik ook elke keer spijt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Toch erg jammer dat mijn bioscoopplannen nu in het water vallen. 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Je zal voldaan de bios uitlopen terwijl je langzaam nog verwerkt wat je allemaal hebt gezien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 3 uren geleden, Arendjan zei: wie vanavond lockdown & chill? heb wijn blokjes kaas met vlaggetjes en een hele grote piemel Kom maar langs in Delft. De pot vaseline staat al klaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Ja wanneer Pu-meeting dan? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Als Paradiso weer open is Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 3 minuten geleden, DunneDraak zei: Als Paradiso weer open is Ergens in juni 2024 is inderdaad een mooie datum, ik noteer het. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 9 uren geleden, LeroyDogg zei: Onderweg naar de bios, f’ing lang geleden! Spider-Man, gauw kijken want kan niet langer online spoilers vermijden… Hopelijk heb je ervan genoten, goeie film? “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 grapig plaatje ? 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 29 minuten geleden, soldier24 zei: Hopelijk heb je ervan genoten, goeie film? Ik herquote mezelf: ”Zoveel f’ing euforie in de bios! Ik kan niks zeggen, ALLES is een spoiler… Dikke, vette movie! Kan echt niks zeggen, emoties gingen ook alle kanten op?” Gaat. Dat. Zien. Zie trouwens dat het al records aan het verbreken is, zeer terecht ook. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten