LeroyDogg Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 36 minuten geleden, Achariya zei: Het is hier toch altijd zo gezellig he! Gezellig hé, Vakantieman! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Ik krijg het idee dat dit forum minder leeft dan vóór de verandering en dat vind ik best jammer. Ik mis het overzicht waarbij de recente topics snel te vinden zijn. Dit terwijl ik toch heb ingesteld om de meest recente topics bovenaan te zien in het overzicht. Als ik nu bv kijk dan zie ik oude CdaB topics en Black Eyed Peas? Topics als 'Corona' of 'Welke game speel je nu' zie ik dan niet direct terug, terwijl die vóór de "zomer" dagelijks bezocht werden. Of ik doe nog steeds iets verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 57 minuten geleden, LeroyDogg zei: Gezellig hé, Vakantieman! Gaat wel snel voorbij hoor, heb nog zoveel te doen en zo weinig tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Wat een saaie boel hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 2 uren geleden, Achariya zei: Gaat wel snel voorbij hoor, heb nog zoveel te doen en zo weinig tijd. “Vakantieman, gezellig hé” was een ding in de 90’s, check de link maar in mijn comment. Was een programma op tv destijds. Als je dat vraagt aan een iets ouder iemand dan weet ie wat je bedoelt, gegarandeerd 😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 3 minuten geleden, LeroyDogg zei: “Vakantieman, gezellig hé” was een ding in de 90’s, check de link maar in mijn comment. Was een programma op tv destijds. Als je dat vraagt aan een iets ouder iemand dan weet ie wat je bedoelt, gegarandeerd 😆 Ah op die fiets 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 3 uren geleden, Reb3nga zei: Ik mis het overzicht waarbij de recente topics snel te vinden zijn. Dit terwijl ik toch heb ingesteld om de meest recente topics bovenaan te zien in het overzicht. Als ik nu bv kijk dan zie ik oude CdaB topics en Black Eyed Peas? Topics als 'Corona' of 'Welke game speel je nu' zie ik dan niet direct terug, terwijl die vóór de "zomer" dagelijks bezocht werden. Of ik doe nog steeds iets verkeerd, dat kan natuurlijk ook. De knop 'ongelezen berichten' helpt daar wel veel mee. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 13 uren geleden, roastednerd zei: De knop 'ongelezen berichten' helpt daar wel veel mee. Dat helpt zeker, tnx 👌 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Nieuwe trailer van de Uncharted movie, twee minuten (met een spoilertje aan het einde die niet hoefde, maar ja.. Sony trailers hè…) Trailert! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 1 uur terug, LeroyDogg zei: Nieuwe trailer van de Uncharted movie, twee minuten (met een spoilertje aan het einde die niet hoefde, maar ja.. Sony trailers hè…) Trailert! Ik snap dus niet zo goed dat hier een film van komt, net zoals The Last of Us film (of serie? weet ff niet meer). De game is zo filmisch. Ofja eigenlijk snap ik wel heel goed waarom er films van komen. Het levert geld op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 21 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik snap dus niet zo goed dat hier een film van komt, net zoals The Last of Us film (of serie? weet ff niet meer). De game is zo filmisch. Ofja eigenlijk snap ik wel heel goed waarom er films van komen. Het levert geld op. Een game die een filmische ervaring geeft waarvan een game-verfilming wordt gemaakt om van de game een filmische ervaring te geven… Sounds legit😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Het blijft een mysterie dat iemand met zo'n gebrek aan acteertalent als Mark Wahlberg zo succesvol kan zijn in de filmwereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Niffo's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne kerst, jongens en meisjes 🎄 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne kerst! 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Frohe Weinachten! Wat zijn jullie plannen dit weekend? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne kerstdagen vanuit the US and A. Ik zag gisteren een coyote door de achtertuin wandelen! 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 57 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Fijne kerstdagen vanuit the US and A. Ik zag gisteren een coyote door de achtertuin wandelen! Waar zit je ergens in de VS als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2021 In Connecticut, er is hier vanacht een redelijk pak sneeuw gevallen. Ik hoop dat het blijft liggen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 2 uren geleden, roastednerd zei: Frohe Weinachten! Wat zijn jullie plannen dit weekend? Fijne feestdagen poepjes!!! mijn plannen zijn: veel eten, veel gamen, veel cadeaus uitpakken (en geven!) en vooral gewoon ff genieten van een paar vrije daagjes. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne feestdagen! 🎅🏼🎄 2 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne kerst vrolijke vrinden! Laatste uurtje werken is aangebroken, hierna eindelijk mijn naderende burn-out ontwijken door twee weken geen flikker uit te voeren. Heuyy. 4 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne kerst gewenst iedereen🎄🎁✨ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 6 uren geleden, roastednerd zei: Frohe Weinachten! Wat zijn jullie plannen dit weekend? Wij hadden tickets voor de Efteling op 1e kerstdag, maar door die kl*te corona is die ook dicht… 5 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Fijne feestdagen luitjes ♥️ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten