Ga naar inhoud

CdAB 140 [CXL] Martin Verschoor en de orde van de feniks


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Zojuist, TheRock zei:

The Rock heeft Mrs. Rock een goeie beurt onder de kerstboom gegeven en daarmee alle ballen uit de boom gebeukt.

Dan maar zo, want The Rock gaat niet 6 pagina’s zitten doorklikken eerst. Druk je op reactie toevoegen quote je dus je eigen laatste comment of iets.

Kutforum.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, LeroyDogg zei:

Het CdAB is niet meer wat het was. Het lijkt wel een uitgestorven café.

The Rock denkt dat het versneld zal uitsterven met dit gare forum. The Great One gaat wat meer hangen op de FP. Hopelijk zijn dat er meer en gaat men eens kritisch kijken naar dit gare nieuwe forum.

  • Like 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge, hippe users: '' Dit nieuwe forum is onoverzichtelijk, en leeg. Hoe moeten wij nu verder?''

Oude, grijze users die hier veel te lang rondhangen en met één been in het graf staan: ''Door mijn steeds erger wordende artrose doet het typen van deze zin pijn maar jullie moeten niet zo zeiken want het is hartstikke overzichtelijk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit jaar weer heel mn salaris opgemaakt aan knal vuurwerk. Heerlijk zoals elk jaar kanonslagen afsteken in mn eentje met een halve liter grolsch kanon in de hand 3 weken voor het daadwerkelijk oud op nieuw. Weet nog niet hoe ik deze maand de huur ga betalen. Mn Pa heeft namelijk al zn geld opgemaakt aan "sier vuurwerk"... De homo...  Totaal onverantwoordelijk bezig mn Pa.. denkt nooit eens aan zn zoon.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bakken jullie je "oily balls" zelf of kopen jullie ze bij een boer?

 

Als ik een user zou moeten gokken die ze zelf bakt dan is het Rebenga.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...