Doornroosje Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 1 uur terug, Jas zei: Ik kan wel een gaatje voor je vrijmaken hoor! Winkwink! ????️?????????? Nou goed, buk maar dan. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Zaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Over plekken waar de zon niet schijnt gesproken, ik ging gister te laat naar bed, de zon was alweer op. Achteraf denk ik dat dat eigenlijk helemaal niet nodig was. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 1 dag all-in gaan 3e kerstdag en 2 dagen brak op de bank liggen ? Wel gelachen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 1 uur terug, Jas zei: Over plekken waar de zon niet schijnt gesproken, ik ging gister te laat naar bed, de zon was alweer op. Achteraf denk ik dat dat eigenlijk helemaal niet nodig was. Klopt, de zon is ook helemaal niet nodig. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 De zon gaat zinloos onder, morgen moet hij toch weer op Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Toch elk jaar weer moeilijk om aan babies te komen voor de kerst offering. Wonderbaarlijk toch weer gelukt. Vrijdag met oudjaar weer opgraven en verbranden voor een goed nieuwjaar. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Diep! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 1 uur terug, AnandRampersad zei: Toch elk jaar weer moeilijk om aan babies te komen voor de kerst offering. Wonderbaarlijk toch weer gelukt. Vrijdag met oudjaar weer opgraven en verbranden voor een goed nieuwjaar. Hey respawn Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Op 27-12-2021 om 13:16, Orangemic zei: Hebben jullie wat leuks gedaan tijdens Kerst? The Rock heeft Mrs. Rock een goeie beurt onder de kerstboom gegeven en daarmee alle ballen uit de boom gebeukt. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Zojuist, TheRock zei: The Rock heeft Mrs. Rock een goeie beurt onder de kerstboom gegeven en daarmee alle ballen uit de boom gebeukt. Dan maar zo, want The Rock gaat niet 6 pagina’s zitten doorklikken eerst. Druk je op reactie toevoegen quote je dus je eigen laatste comment of iets. Kutforum. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 14 uren geleden, LeroyDogg zei: Het CdAB is niet meer wat het was. Het lijkt wel een uitgestorven café. The Rock denkt dat het versneld zal uitsterven met dit gare forum. The Great One gaat wat meer hangen op de FP. Hopelijk zijn dat er meer en gaat men eens kritisch kijken naar dit gare nieuwe forum. 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 (aangepast) Het oogt allemaal zakelijk en niet uitnodigend imho. Maar het meeste steekt mij dat al mijn berichten en forums die van voor de zomer zijn, onder een random username zijn geplaatst. dat word dus wachten op de volgende zomer i guess… 29 december 2021 aangepast door GlobalGuardian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Ik ben ook nog niet echt fan van het nieuwe forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Niet zeuren, dit forum werkt tenminste! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Mensen die zeuren over de functionaliteit van dit forum hebben nooit op een echt forum gezeten and it shows. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Het is effe wennen maar dan heb je wel iets wat zeer uitgebreid is. ? 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Hoe is user ''Doornroosje'' de populairste van de week???? Ik dacht dat wij een dominant mannen-forum waren! 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Jonge, hippe users: '' Dit nieuwe forum is onoverzichtelijk, en leeg. Hoe moeten wij nu verder?'' Oude, grijze users die hier veel te lang rondhangen en met één been in het graf staan: ''Door mijn steeds erger wordende artrose doet het typen van deze zin pijn maar jullie moeten niet zo zeiken want het is hartstikke overzichtelijk. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 1 uur terug, Arendjan zei: Hoe is user ''Doornroosje'' de populairste van de week???? Ik dacht dat wij een dominant mannen-forum waren! Simps Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 2 uren geleden, Arendjan zei: Hoe is user ''Doornroosje'' de populairste van de week???? Ik dacht dat wij een dominant mannen-forum waren! You snooze you lose Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Ik heb dit jaar weer heel mn salaris opgemaakt aan knal vuurwerk. Heerlijk zoals elk jaar kanonslagen afsteken in mn eentje met een halve liter grolsch kanon in de hand 3 weken voor het daadwerkelijk oud op nieuw. Weet nog niet hoe ik deze maand de huur ga betalen. Mn Pa heeft namelijk al zn geld opgemaakt aan "sier vuurwerk"... De homo... Totaal onverantwoordelijk bezig mn Pa.. denkt nooit eens aan zn zoon. 5 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Eigen volk eerst!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 december 2021 Delen Geplaatst: 31 december 2021 Bakken jullie je "oily balls" zelf of kopen jullie ze bij een boer? Als ik een user zou moeten gokken die ze zelf bakt dan is het Rebenga. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 december 2021 Delen Geplaatst: 31 december 2021 6 minuten geleden, roastednerd zei: Bakken jullie je "oily balls" zelf of kopen jullie ze bij een boer? Als ik een user zou moeten gokken die ze zelf bakt dan is het Rebenga. Ik steel oliebollen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten