Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 2 uren geleden, Arendjan zei: Heb je deze ook gemaakt? Want ik love ze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Nee deze helaas niet. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Ze hebben CoD Vanguard geen raytracing gegeven om geld te besparen en het volk koopt het toch wel. Ik zou er ook niet op hopen, bij Activision zijn ze te lui en hebberig om het toe te voegen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Rocktopus 2 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 (aangepast) 3 uren geleden, Mr.Gans zei: Mijn gok is dat de PS5 de Raytracing-update heeft gekregen, en dat ze dat stil houden omdat anders de gamers gaan zeggen dat ze een goede keus gemaakt hebben. Ja dat is vast de reden en waarmee ze zich bezighouden, met gamers die niet moeten denken dat ze een goede keuze hebben gemaakt… 19 december 2021 aangepast door LeroyDogg Typefout 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Op naar de negeerlijst jij. Ik twijfelde nog even, maar nu weet ik het zeker. Ow nee nu heeft mijn bestaan geen zin meer😢 1 2 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Maak een TMNT film met deze charactermodels en maak het 18+ please! 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Hotties In A Half Shell: Who’s The Hottest Teenage Mutant Ninja Turtle? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2021 15 uren geleden, Mr.Gans zei: Op naar de negeerlijst jij. Ik twijfelde nog even, maar nu weet ik het zeker. Ik houd zo van het nieuwe forum. Dit soort pareltjes waren anders niet mogelijk. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Nee joh, ziet er toch niet uit die turtles, die van bay ook niet 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 27 minuten geleden, Achariya zei: Nee joh, ziet er toch niet uit die turtles, die van bay ook niet Ik snap wat je zegt, maar ze zien er wel bruut uit. Stel je voor een film zo bruut als The Raid, maar dan met deze figuren Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 21 uren geleden, Wallie zei: Precies dat ja. I NEED AMMO I am An engineer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 36 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik snap wat je zegt, maar ze zien er wel bruut uit. Stel je voor een film zo bruut als The Raid, maar dan met deze figuren Snap dat het wat stoerder en duisterder kan worden zoals in de eerste comics, maar ze mogen er ook iets minder dark crystal uit zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 dit is teveel keus jongens, hoe krijg ik zo'n leuke banner Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 hey en waarom is mijn account gereset dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, Mr.Gans zei: Ik wilde Leroy nog een kans geven, maar het eerste comment aan mij gericht, is er meteen zo één. Altijd slechte bedoelingen. Dat is nu gedaan. Ik geef je groot gelijk Gans. Fuck de haters. Geef ze er van langs. Ze kunnen niet tornen aan jouw intellect en schrijfstijl. 1 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, Mr.Gans zei: Ik wilde Leroy nog een kans geven, maar het eerste comment aan mij gericht, is er meteen zo één. Altijd slechte bedoelingen. Dat is nu gedaan. Een echte alfa man. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, VerDikkieDik zei: hey en waarom is mijn account gereset dan Nieuwe site en alles is moeilijk. Ze kunnen het wel samenvoegen als het goed is. Een leuke banner kan je bij accountinstellingen toevoegen. Alleen niet op mobiel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Blijkbaar is dit van Boris van Gamekings en in hij een wappie geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 9 minuten geleden, roastednerd zei: Blijkbaar is dit van Boris van Gamekings en in hij een wappie geworden. Ik heb hem nooit gemogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Ga zo even lekker 9gag op om wat frisse memes voor jullie op te snorren 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, Mr.Gans zei: Ik heb overigens heel goed nieuws voor volgend jaar. Maar dat houd ik nog even geheim totdat mijn plannen verwezenlijkt zijn. 😉 Worden je woorden binnenkort gedrukt in fysieke vorm? Dat zou als een droom zijn die uitkomt 1 1 Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten