TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 Stel hier je vragen als je de weg kwijt bent! Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2021 @mensen van de website, waar is het Gespeelde Games 2021 topic van The Rock. Tijd voor een update van The Great One. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2021 The Rock zou ook graag een lijst met alle topics op volgorde van laatste reactie zien. Dat moet met zo’n moderne site toch makkelijk te maken zijn denkt The Great One. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 8 minuten geleden, TheRock zei: The Rock zou ook graag een lijst met alle topics op volgorde van laatste reactie zien. Dat moet met zo’n moderne site toch makkelijk te maken zijn denkt The Great One. Geen idee of dat mogelijk is, maar je kunt instellen dat hij automatisch naar het laatste bericht scrollt, dat kan je vinden door bovenaan op je naam te klikken en accountinstellingen te gaan. Klik op "Inhoud weergave gedrag" en daar kan je instellen dat hij je naar bijvoorbeeld het laatste bericht stuurt ipv bovenaan. 2 Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 1 uur geleden, TheRock zei: The Rock zou ook graag een lijst met alle topics op volgorde van laatste reactie zien. Dat moet met zo’n moderne site toch makkelijk te maken zijn denkt The Great One. Zie hier. Bedoel je zoiets? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2021 Kijk dat lijkt er idd al op Alex. The Rock dankt je! 1 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 (aangepast) 12 uren geleden, Ghost zei: Waarom zijn er bewerkingsfuncties weggenomen? Zoals instellen van lettergrootte en letterkleur? Is nu weer terug. Ik dacht 'less is more' @Ghost, mag ik vragen waarom je deze functie graag wilt gebruiken? Nieuw toegevoegd: een spoiler knop 24 december 2021 aangepast door Alex Aanvulling op bericht 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Wat gebeurt er aan het einde van de film titanic? Spoiler Jack gaat dood 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Vreemd, met mijn andere 'member' account zie ik de opties wel gewoon staan. Misschien helpt uit - inloggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 wanneer krijgen we een upvote-systeem? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 (aangepast) 1 uur geleden, Noatak zei: wanneer krijgen we een upvote-systeem? Heb jij een upvotesysteem verdiend? Ben je braaf geweest? 24 december 2021 aangepast door roastednerd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 26 december 2021 Delen Geplaatst: 26 december 2021 Op 24-12-2021 om 23:54, roastednerd zei: Heb jij een upvotesysteem verdiend? Ben je braaf geweest? Spoiler Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 31 december 2021 Delen Geplaatst: 31 december 2021 wie van de mods kent jeff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Is het mogelijk om als topic auteur je topic te editten? Graag wil ik weten of bijv. de titel kan aanpassen of tags kan toevoegen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 12 januari 2022 Delen Geplaatst: 12 januari 2022 Op 10-1-2022 om 16:40, Mindless zei: Is het mogelijk om als topic auteur je topic te editten? Graag wil ik weten of bijv. de titel kan aanpassen of tags kan toevoegen ? Dit kan technisch niet helaas. 1 Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 (aangepast) hoe krijg ik mijn oude posts terug? Ik had er veel meer mn account bestaat al sinds 2011 14 januari 2022 aangepast door VerDikkieDik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 ik ben erachter gekomen dat jullie mn account hebben veranderd naar de stiffmeister low key vereerd https://community.pu.nl/profile/11813-stiffmeister/ maar hoe df krijg ik hem terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 @soldier24help mij please makker van me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Op 14-1-2022 om 15:01, VerDikkieDik zei: ik ben erachter gekomen dat jullie mn account hebben veranderd naar de stiffmeister low key vereerd https://community.pu.nl/profile/11813-stiffmeister/ maar hoe df krijg ik hem terug ik heb het al doorgegeven aan de techniek, ik kan het namelijk niet fixen natuurlijk. 1 Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 2 uren geleden, soldier24 zei: ik heb het al doorgegeven aan de techniek, ik kan het namelijk niet fixen natuurlijk. thx! ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 mochten de accounts niet gemerged kunnen worden, wil ik ook wel verder als dikkiedik @soldier24 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Het community gedeelte is zo onoverzichtelijk dat ik helaas bijna nooit meer er op kijk of iets post. Voorheen als ik een game had uitgespeeld of had gekocht of wat ik het weekend ging spelen dropte ik dat op het community gedeelte. Maakte zelf ook af en toe een topic aan. Vind het echt jammer. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Op 30-1-2022 om 08:33, NextGenDonkey zei: Het community gedeelte is zo onoverzichtelijk dat ik helaas bijna nooit meer er op kijk of iets post. Voorheen als ik een game had uitgespeeld of had gekocht of wat ik het weekend ging spelen dropte ik dat op het community gedeelte. Maakte zelf ook af en toe een topic aan. Vind het echt jammer. The Rock is het hier mee eens Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Hoeveel waarschuwing voordat men een ban krijgt? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 22 uren geleden, LeroyDogg zei: Hoeveel waarschuwing voordat men een ban krijgt? ik bekijk het per geval 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.