Jas Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 Op 24-2-2022 om 18:43, LeroyDogg zei: Hoeveel waarschuwing voordat men een ban krijgt? Jij kreeg nog drie waarschuwingen nadat je terug was van je permban, is maar net hoe de wind staat. 😉 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 18 uren geleden, Jas zei: Jij kreeg nog drie waarschuwingen nadat je terug was van je permban, is maar net hoe de wind staat. 😉 Vandaar mijn vraag😊 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 maart 2022 Delen Geplaatst: 6 maart 2022 Wat was er mis met mijn post in de CdAB waar ik een waarschuwing voor heb gekregen? Welke post gaat het om en wat was er mis mee? Het enige wat in de waarschuwing te zien is is: "Inappopriate Language". Dat lijkt me nare scheldwoorden waarvan ik ze volgens mij niet gebruikt hebt. Ik kan het mis hebben hoor. Het enige wat ik me kan bedenken is het doorboorduren op de poging tot belediging van Arachiya, waarbij ik mijn niveau netjes tot zijn niveau heb aangepast. Ik heb nergens gezien dat zijn berichten niet door de beugel konden, dus dit daardoor komt deze waarschuwing voor mij als verrassing. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Op 6-3-2022 om 04:30, Jas zei: Wat was er mis met mijn post in de CdAB waar ik een waarschuwing voor heb gekregen? Welke post gaat het om en wat was er mis mee? Het enige wat in de waarschuwing te zien is is: "Inappopriate Language". Dat lijkt me nare scheldwoorden waarvan ik ze volgens mij niet gebruikt hebt. Ik kan het mis hebben hoor. Het enige wat ik me kan bedenken is het doorboorduren op de poging tot belediging van Arachiya, waarbij ik mijn niveau netjes tot zijn niveau heb aangepast. Ik heb nergens gezien dat zijn berichten niet door de beugel konden, dus dit daardoor komt deze waarschuwing voor mij als verrassing. Het is ook nooit jouw schuld natuurlijk. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Het is ook nooit jouw schuld natuurlijk. Ik vind grapjes leuk met bewuste hypocrisie (en daarmee zelfspot) en tegelijkertijd olie op het vuur gooien. Je krijgt van mij een like-ie. Likeie. Like-je. Een kleine like! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Op 9-3-2022 om 17:06, Jas zei: Je krijgt van mij een like-ie. Likeie. Like-je. Een kleine like! Da’s dan toch best wel weer liev😊 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 maart 2022 Delen Geplaatst: 19 maart 2022 Tot wanneer duurt mijn toezicht ook al weer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Op 19-3-2022 om 15:57, Hardcore_gamer zei: Tot wanneer duurt mijn toezicht ook al weer? 😂 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, LeroyDogg zei: 😂 Mijn toezicht is al voorbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Mijn toezicht is al voorbij. Lekker weekendverlof maat 👊🏼 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 19 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Mijn toezicht is al voorbij. Pas maar goed op je woorden dan, voordat je weer een OTS krijgt😆 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Waarom kan The Rock vandaag niet meer likes uitdelen? Hoezo zit daar een beperking op? The Great One heeft Millions aaaaaaaaand Millions of Fans hier op PU.nu zoals bekend, en moet dus wel de nodige aandacht en liefde aan al deze fans kunnen geven dagelijks 🤷🏼♂️ 2 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 maart 2022 Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Op 25-3-2022 om 16:54, TheRock zei: Waarom kan The Rock vandaag niet meer likes uitdelen? Hoezo zit daar een beperking op? The Great One heeft Millions aaaaaaaaand Millions of Fans hier op PU.nu zoals bekend, en moet dus wel de nodige aandacht en liefde aan al deze fans kunnen geven dagelijks 🤷🏼♂️ Even @MartinVerschoortaggen, krijgen we misschien antwoord! 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Entropy Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Ik heb een vraag voor de redactie: Waarom krijg ik een "gebruiker heeft geen toegang tot deze pagina" melding als ik probeer in te loggen op de hoofdpagina? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 april 2022 Delen Geplaatst: 20 april 2022 Op 6-4-2022 om 10:08, Entropy zei: Ik heb een vraag voor de redactie: Waarom krijg ik een "gebruiker heeft geen toegang tot deze pagina" melding als ik probeer in te loggen op de hoofdpagina? Snelle antwoorden altijd van de redactie😁 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Op 6-4-2022 om 10:08, Entropy zei: Ik heb een vraag voor de redactie: Waarom krijg ik een "gebruiker heeft geen toegang tot deze pagina" melding als ik probeer in te loggen op de hoofdpagina? Volgens mij werkt deze site met twee verschillende userdatabases, eentje voor frontpage en eentje voor community. Dus. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Vraag aan de mods: zijn jullie hier aanwezig? Het lijkt namelijk net het Wilde Westen, geen gezag te bekennen. Bij voorbaat dank voor het antwoord! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 (aangepast) 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Vraag aan de mods: zijn jullie hier aanwezig? Het lijkt namelijk net het Wilde Westen, geen gezag te bekennen. Bij voorbaat dank voor het antwoord! Hoi Leroy, leuke vraag! Het korte antwoord is ja, @Labbersen ik zijn aanwezig en lezen alles. Echter hebben we met zijn tweeën besloten dat het powerweb toch niet te redden is, dus gedogen we het wangedrag van de userbase. 10 juli 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Hoi Leroy, leuke vraag! Het korte antwoord is ja, @Labbersen ik zijn aanwezig en lezen alles. Echter hebben we met zijn tweeën besloten dat het powerweb toch niet te redden is, dus gedogen we het wangedrag van de userbase. Hoi Avant, Dank je voor het snelle antwoord. Fijn om te horen dat er wordt meegekeken en uiteraard al mijn begrip voor de situatie. Ik zal dan verder gaan met mijn wangedrag en een gerust hart, wetend dat mods het schijt hebben aan deze ooit ow zo mooie Powerweb! Mvg, Dogg. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Toppie knal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Huh? Was er wangedrag? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Nee. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Gelukkig maar! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Brave users! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Hoi @MartinVerschoor, wanneer kunnen we weer op de profielpagina van de frontpage zonder error? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.