Jas Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Hoezo zou je op de profielpagina op de frontpage moeten zijn? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 52 minuten geleden, Jas zei: Hoezo zou je op de profielpagina op de frontpage moeten zijn? Om een reactie terug te vinden bijvoorbeeld. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Op 13-7-2022 om 20:05, LeroyDogg zei: Hoi @MartinVerschoor, wanneer kunnen we weer op de profielpagina van de frontpage zonder error? @Marvin_Toepoel Aangezien jij wel af en toe hier te zien bent, heb jij hier een antwoord op? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 14 uren geleden, LeroyDogg zei: @Marvin_Toepoel Aangezien jij wel af en toe hier te zien bent, heb jij hier een antwoord op? Martin is toevallig net op vakantie, vandaar de krekelgeluiden. En ik heb er helaas geen antwoord op, maar heb het wel doorgegeven! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steefje77 Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 Kan je deze nog winnen, want er staat bij antwoorden niet en bij de prijsvraag winaars je maakt nog kans? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juli 2022 Delen Geplaatst: 17 juli 2022 18 uren geleden, Steefje77 zei: Kan je deze nog winnen, want er staat bij antwoorden niet en bij de prijsvraag winaars je maakt nog kans? Wat staat er in het witte gedeelte onderin heel erg duidelijk geschreven? Daar is je antwoord. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Op 13-7-2022 om 20:05, LeroyDogg zei: Hoi @MartinVerschoor, wanneer kunnen we weer op de profielpagina van de frontpage zonder error? Yes, staat op de fix-lijst, wanneer dat precies klaar is durf ik niet te zeggen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 26 juli 2022 Delen Geplaatst: 26 juli 2022 Hoihoi, ik heb een vraagje. Soms worden er veel posts op een dag geplaatst die ik allemaal wil voorzien van een hartje, maar de hoeveelheid hartjes is gemaximaliseerd op 10. Soms wordt er daarna en NOG leuker bericht geplaatst die ook een hartje verdiend, maar dan mag je geen hartjes meer uitdelen. Zou de maximale hoeveelheid hartjes per dag vermeerderd kunnen worden naar bijvoorbeeld 20 of 25? Alvast bedankt, Jas 2 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 10 uren geleden, Jas zei: die ook een hartje verdiend *verdient Naast “Latijns” mag je ook Nederlands leren:) Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 5 uren geleden, LeroyDogg zei: *verdient Naast “Latijns” mag je ook Nederlands leren:) Bedankt voor je toevoeging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 1 uur geleden, Labbers zei: Bedankt voor je toevoeging. Is een ‘onderonsje’ 😉 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Hou dat lekker in de CdAB. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 13 minuten geleden, Labbers zei: Hou dat lekker in de CdAB. Sorry ik wist niet dat er grenzen bestonden in het forum. Buiten het CdAB zijn we untouchables, staat genoteerd. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Soms klik ik op recente berichten aan de rechterkant, maar dan komt er ineens een te laat twitterbericht ingeladen die de ruimte inneemt waar eerst dat meest recente bericht stond. Dan zit ik ineens ongewild op twitter, bamboozled! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TPpower Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Wie zijn eigelijk de mods van het form?? En hoe kan ik alle bagdes unlocken hier en ook op de website wil vooral de pu bads Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 @Marvin_Toepoel @MartinVerschoor@MartijnVerschoor @LeroyDogg Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Op 15-11-2022 om 15:27, TPpower zei: Wie zijn eigelijk de mods van het form?? En hoe kan ik alle bagdes unlocken hier en ook op de website wil vooral de pu bads Cody, Jacco, Marvin, ondergetekende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Op 15-11-2022 om 16:15, Arendjan zei: @Marvin_Toepoel @MartinVerschoor@MartijnVerschoor @LeroyDogg Wat is er eigenlijk met Martijn gebeurd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 (aangepast) @CodyDakota Hiep hoi ik mag weer meedoen. Dank! Helaas zijn mijn oude topics en comments niet terug, terwijl ik (bijvoorbeeld) een prachtig topic ter ere van Ed had gemaakt. Moet ik nu opnieuw beginnen of geduld betrachten? MVG, @Ghost 22 november 2022 aangepast door Ghost spelling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 november 2022 Delen Geplaatst: 23 november 2022 In de migratie van het vorige forum naar dit forum zijn een aantal topics verwenen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 23 november 2022 Delen Geplaatst: 23 november 2022 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: In de migratie van het vorige forum naar dit forum zijn een aantal topics verwenen. Het betreft topics (en comments) die ik op deze nieuwe community heb geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TPpower Geplaatst: 5 december 2022 Delen Geplaatst: 5 december 2022 Goedemorgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 14 december 2022 Delen Geplaatst: 14 december 2022 @MartinVerschoor@CodyDakota@Marvin_Toepoel@JaccoPeek Waarom krijg ik geen meldingen meer op dit forum? Ik heb alle belletjes op aan staan en volg een paar topics, maar krijg nooit meer een melding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 20 uren geleden, Ghost zei: @MartinVerschoor@CodyDakota@Marvin_Toepoel@JaccoPeek Waarom krijg ik geen meldingen meer op dit forum? Ik heb alle belletjes op aan staan en volg een paar topics, maar krijg nooit meer een melding. Ik heb je meldingen uitgezet. Ik ga ze niet meer aan zetten, sorry 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Op 14-12-2022 om 19:19, Ghost zei: @MartinVerschoor@CodyDakota@Marvin_Toepoel@JaccoPeek Waarom krijg ik geen meldingen meer op dit forum? Ik heb alle belletjes op aan staan en volg een paar topics, maar krijg nooit meer een melding. Ik ga het vragen en mensen die dat weten 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.