Ga naar inhoud

Vragen aan de redactie/mods

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
18 uren geleden, Steefje77 zei:

Kan je deze nog winnen, want er staat bij antwoorden niet en bij de prijsvraag winaars je maakt nog kans?image.thumb.png.d1735a9f9b16f01512382f16589f5390.png 

image.png

Wat staat er in het witte gedeelte onderin heel erg duidelijk geschreven?

Daar is je antwoord.

Things change, that's just the way it is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoihoi, ik heb een vraagje. Soms worden er veel posts op een dag geplaatst die ik allemaal wil voorzien van een hartje, maar de hoeveelheid hartjes is gemaximaliseerd op 10. Soms wordt er daarna en NOG leuker bericht geplaatst die ook een hartje verdiend, maar dan mag je geen hartjes meer uitdelen. Zou de maximale hoeveelheid hartjes per dag vermeerderd kunnen worden naar bijvoorbeeld 20 of 25?

Alvast bedankt,

Jas

• Like 2

Ik keur deze handtekening goed.

Geplaatst:
13 minuten geleden, Labbers zei:

Hou dat lekker in de CdAB.

Sorry ik wist niet dat er grenzen bestonden in het forum. Buiten het CdAB zijn we untouchables, staat genoteerd.

Things change, that's just the way it is.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Soms klik ik op recente berichten aan de rechterkant, maar dan komt er ineens een te laat twitterbericht ingeladen die de ruimte inneemt waar eerst dat meest recente bericht stond. Dan zit ik ineens ongewild op twitter, bamboozled!

Ik keur deze handtekening goed.

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

@CodyDakota

Hiep hoi ik mag weer meedoen. Dank! Helaas zijn mijn oude topics en comments niet terug, terwijl ik (bijvoorbeeld) een prachtig topic ter ere van Ed had gemaakt.   Moet ik nu opnieuw beginnen of geduld betrachten? 

MVG,

@Ghost

aangepast door Ghost
spelling
Geplaatst:
3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

In de migratie van het vorige forum naar dit forum zijn een aantal topics verwenen.

Het betreft topics (en comments) die ik op deze nieuwe community heb geplaatst.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...