MartinVerschoor Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari 8 uren geleden, Mr_G zei: Momenteel geen vragen, wel de beste groeten. groetjes 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari (aangepast) Op 19-1-2023 om 10:49, MartinVerschoor zei: groetjes Hoe en waarom mag @Mr.Gans aka @Mr_G aka @RespawnAI z'n user name telkens veranderen? 14 februari aangepast door Ghost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, RespawnAI zei: Denk je dat ik een voorkeursbehandeling krijg? ja 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Op 18-12-2022 om 10:35, MartinVerschoor zei: Ik ga het vragen en mensen die dat weten Nog nieuws hieromtrent? Ik ervaar nog steeds dezelfde klachten. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Als het lichamelijke klachten zijn kan je altijd je vraag stellen aan @Arendjan, onze forum-nurse. Hopelijk vallen de klachten mee! 2 Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april (aangepast) @MartinVerschoor Vraag: Normaal gesproken hebben users de beschikking over een enveloppe-icoon voor pm's. (voorbeeld: ) Waarom heb ik dat niet? 👇  6 april aangepast door Ghost 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Op 6-4-2023 om 19:21, Ghost zei: @MartinVerschoor Vraag: Normaal gesproken hebben users de beschikking over een enveloppe-icoon voor pm's. (voorbeeld: ) Waarom heb ik dat niet? 👇  Je wordt hard genegeerd. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Op 6-4-2023 om 18:21, Ghost zei: @MartinVerschoor Vraag: Normaal gesproken hebben users de beschikking over een enveloppe-icoon voor pm's. (voorbeeld: ) Waarom heb ik dat niet? 👇  Op het forum heb je hem wel, op de front page niet. Zal ermee te maken hebben dat de back-end voor het forum min of meer los lijkt te staan van de back-end van de FP. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april 9 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Op het forum heb je hem wel, op de front page niet. Zal ermee te maken hebben dat de back-end voor het forum min of meer los lijkt te staan van de back-end van de FP. Nee, op het forum heb ik hem NIET. De eerste screen is van mijn reserveaccount (op het forum) om te illustreren hoe zou moeten zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april @MartinVerschoor Waarom word ik hard genegeerd? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 28 april Delen Geplaatst: 28 april houden de mods van discord nog van mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.