Hardcore_gamer Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Mijn bericht werd afgekeurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Heb nu dus mijn 4e waarschuwing te pakken in 1 week.. Thx guys.. 1 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Is het het waard om dit allemaal te lezen? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 huh mr wrm dan leroy? (oprechte vraag) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 12 uren geleden, Doornroosje zei: Verdikkiedik had een aantal suggesties gedaan je mag me trouwens ook blahblah noemen of pat of patrick (maar dat is wel extra) dikkie is ook wel leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 30 minuten geleden, Arendjan zei: Is het het waard om dit allemaal te lezen? De vraag stellen is hem beantwoorden. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Zou mijn bericht op pagina 1 goedgekeurd mogen worden? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 1 uur terug, VerDikkieDik zei: je mag me trouwens ook blahblah noemen of pat of patrick (maar dat is wel extra) dikkie is ook wel leuk Je staat in mijn telefoon als “Patrick BlahBlah” hahaha 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 9 uren geleden, VerDikkieDik zei: huh mr wrm dan leroy? (oprechte vraag) Waarom wat? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Jo geen dank 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Het lijkt me duidelijk dat de mods een voorkeur op Leroy hebben met zijn tientallen laatste waarschuwingen. Maar dan bannen ze wel Global die maar 1 of 2 waarschuwingen heeft gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Het gebruik van onnavolgbare en incoherente zinnen om daarna de ander af te schrijven als gelijkwaardige discussiepartner vond ik een knap staaltje discussiemethodiek. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Waarom wat? vanwaar je 4e waarschuwing Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Vanaf vandaag tot en met 17 maar is Cities Skylines gratis van Epic te downloaden, nu heb ik dat spel wel eens een half uurtje gespeeld.. maar is dat spel het waard om meer tijd in te steken? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 14 uren geleden, LeroyDogg zei: Heb nu dus mijn 4e waarschuwing te pakken in 1 week.. Thx guys.. Ik snap niet dat er zo hardhandig om wordt gesprongen met de nummer 6 user van het forum (volgens de "topleden" lijst). Het zal wel jaloezie zijn van Martin jegens de populariteit die je hier geniet. 3 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Waarom zijn de mods zo traag met het goedkeuren van reacties? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2022 13 uren geleden, Doornroosje zei: Je staat in mijn telefoon als “Patrick BlahBlah” hahaha Hoe sta ik in je telefoon? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Hoe sta ik in je telefoon? Fijne Vent uit Drent 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2022 ♥️ Ik ga je naam veranderen nu naar Fijne bimbo uit limbo 1 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik snap niet dat er zo hardhandig om wordt gesprongen met de nummer 6 user van het forum (volgens de "topleden" lijst). Het zal wel jaloezie zijn van Martin jegens de populariteit die je hier geniet. LoL ik sta dus 2 plekken boven Jas?? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Het zal wel jaloezie zijn van Martin jegens de populariteit die je hier geniet. Ze weten gewoon dat ik het gezellig houd hier, anders sterft dit forum een langzame dood… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: Fijne Vent uit Drent En ik? Ramonfan69? 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Ik wens iedereen een fijne Ramonderdag, waarop wij allen de hele dag aan onze pik mogen trekken (bij voorkeur op zolder) en onszelf mogen onderwijzen middels educatieve websites. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 wat vervelend aj, je moet nog een dag wachten tot ik je weer kan likken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten