Hardcore_gamer Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 7 minuten geleden, Mr.Gans zei: Een ander beschuldigen van hetgeen je zelf schuldig bent. Die drie waarschuwingspunten staan daar niet voor niets. Het reflecteert perfect de hypocrisie dat je account hier overal rondstrooid. Verder heb ik de `discussie` gelezen, en van u als psycholoog, wordt gehaktballetjes gemaakt. Helemaal mee eens. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Want ik spel beter dan beter dan beter dan beter dan jij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Ik zie Mr.Gans als de Kanye van dit gastenboek. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Dat is positief bedoeld overigens. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Een ander beschuldigen van hetgeen je zelf schuldig bent. Die drie waarschuwingspunten staan daar niet voor niets. Het reflecteert perfect de hypocrisie dat je account hier overal rondstrooid. Verder heb ik de `discussie` gelezen, en van u als psycholoog, wordt gehaktballetjes gemaakt. 1 Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Radio Veronica vertelde mij zonet, bij het nieuws van half 5, dat er al 40.000 powerbankjes zijn ingezameld door Reshift! Chapeau voor dit goede werk! Alleen zijn ze nu bij Reshift aan het rondvragen bij wie ze deze powerbankjes kunnen opladen 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Ik denk dat de users van de CdAB minstens voor de helft van die powerbankjes verantwoordelijk zijn, goed gedaan jongens! Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Een ander beschuldigen van hetgeen je zelf schuldig bent. Die drie waarschuwingspunten staan daar niet voor niets. Het reflecteert perfect de hypocrisie dat je account hier overal rondstrooid. Verder heb ik de `discussie` gelezen, en van u als psycholoog, wordt gehaktballetjes gemaakt. Goed onderbouwd! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Het reflecteert perfect de hypocrisie dat je account hier overal rondstrooid. *die *rondstrooit 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 56 minuten geleden, Arendjan zei: Dat is positief bedoeld overigens. Goede disclaimer, op het nippertje ontkomen van de banhammer. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Die drie waarschuwingspunten staan daar niet voor niets. Het zijn er VIER, Kanye Gans! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 (aangepast) Leroy je bent een trieste vent.  Waarschijnlijk wordt deze reactie pas goedgekeurd wanneer we 2 pagina's verder zijn 11 maart 2022 aangepast door Hardcore_gamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 (aangepast) 18 minuten geleden, LeroyDogg zei: Goed onderbouwd! Typisch een reactie van iemand die geen weerwoord kan geven. 11 maart 2022 aangepast door Hardcore_gamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Ja maar ik ben wel fan van Kanye. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Ook van jou Steve. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 1 uur terug, Mr.Gans zei: Kanye is een lievelingetje, maar ik ben zeker geen Kanye-fan. Dat komt omdat Kanye niet weet wat hij zegt, maar omdat hij in deze positie zit, wordt er naar hem geluisterd. En dan zeggen sommige mensen: "Als je het begrijpt, dan zie je hoe geniaal het is." Ik heb daar eens over nagedacht, en ipv de mensen te laten zoeken naar een broodkruimel van genialiteit, waarom de mensen niet gewoon tonen? Dat moet toch mogelijk zijn? Het is zoals Jim Carry, de komiek dat na zijn acteer-carrière zijn roeping had gevonden, en uitgroeit tot één van de grootste filosofen ooit... Ik denk dat hij zich als een idioot voordoet, maar in geen enkel geval is.  Altijd goud😂 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Martin, denk aan je bloeddruk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 MrGans. Met jouw schrijvers talent moet het toch lukken om een vette rap te maken en tot de hoogten van Kanye te stijgen. Drop hier eens wat zieke lyrics my ni...eh..Belg. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Gans kun je ook een gans maken van je handen? Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Ja maar ik ben wel fan van Kanye. Ik vind zijn beats beter dan zijn rapkunsten. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Luister mods als jullie toch bijna nooit berichten goedkeuren, wat is dan de meerwaarde van deze functie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Bedankt, dankzij een bepaalde user heb ik nu mijn 5e waarschuwing te pakken🙄 1 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 maart 2022 Delen Geplaatst: 11 maart 2022 1 uur terug, LeroyDogg zei: Bedankt, dankzij een bepaalde user heb ik nu mijn 5e waarschuwing te pakken🙄 Stel, Leroy, iemand loopt binnen bij je psychologenpraktijk met allemaal problemen. Jij legt deze persoon op je bank neer en begint vragen te stellen. Het blijkt dat deze persoon bij ieder probleem de schuld bij andere mensen neerlegt. Wat zou, in dat compleet hypothetische geval, jouw professionele aanbeveling zijn voor deze persoon? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2022 Begint met een i Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 12 maart 2022 Delen Geplaatst: 12 maart 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Bedankt, dankzij een bepaalde user heb ik nu mijn 5e waarschuwing te pakken🙄 Spaar ze allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten