Ga naar inhoud

CdAB 143 [CXLIII] IK HEB GEEN BEPERKING


DunneDraak

Aanbevolen berichten

Het bestaan van dit beestje had hij voorspeld toen hij de bloem zag, hij vroeg zich af welk insect hier wat uit zou kunnen zuigen en voorspelde dus een insect met hele lange “snuit”, die decnnia (?) later werd ontdekt. Deze is alleen in Madagascar te vinden. Denk dat daar mijn verwarring ontstond.

057517C3-F509-4839-B76B-FFC2786A6358.jpeg

2E69853F-8389-46E0-A768-A36CD39DE3E3.jpeg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Polen is een lid van de NAVO, als daar bommen beginnen te vallen gaat je backpack-avontuur sowieso niet door want dan zitten we midden in de 3e wereldoorlog.

Dan gaan we gezellig met zijn allen backpacken in de Oeral

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe over die “oude garde”… ik heb nog meegemaakt dat bv Dunne, Noatak en Arendjan nieuw waren en ook constant bezig waren met grenzen opzoeken. Waarvoor ze natuurlijk gestraft werden, zowel door mode als mede users. Nu is dit ook al 12 jaar geleden ofzo, en ze zijn in de tussentijd ouder en wijzer geworden en gedragen zich (meerdendeel van de tijd) niet meer als josti’s.

Wanneer je begonnen bent met posten is echt niet van belang. Er is geen vete tussen nieuwkomers of “oude garde”, dat is een complottheorie. 

Wat wel waarheid is; omdat die oude lullen (waar ik ondertussen ook alweer onder val ?) al 10-20 jaar lid zijn van dit gastenboek, voelen ze zich comfortabel genoeg om mensen aan te spreken op debiel gedrag. Misschien ben je in het echte leven gewend dat mensen gewoon ja knikken en lachen maar dat geldt hier dus niet.

Ik kijk juist uit naar nieuwe leden. En guess what? Als die er komen, zijn de nieuwkomers van vandaag de oude garde van morgen. Dus gedraag je gewoon niet als een voorvochtbaby ongeacht de leeftijd van je account.

  • Like 5

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik noem de tekst trouwens psychopatisch! Niet de user. Heb geen zin in waarschuwingspunten want ik raak de hele zin van mijn leven kwijt als ik hier niet meer kan posten.

Je kan nog gewoon posten als je een waarschuwingspunt hebt hoor, het is dan alleen verborgen voor iedereen.

Edit: Trouwens is ook niet elk waarschuwingspunt hetzelfde, want een jemoedergrapje is heftiger dan een verlink-referentie, dus moet zwaarder bestraft worden.

aangepast door Jas

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Doornroosje zei:

Effe over die “oude garde”… ik heb nog meegemaakt dat bv Dunne, Noatak en Arendjan nieuw waren en ook constant bezig waren met grenzen opzoeken. Waarvoor ze natuurlijk gestraft werden, zowel door mode als mede users. Nu is dit ook al 12 jaar geleden ofzo, en ze zijn in de tussentijd ouder en wijzer geworden en gedragen zich (meerdendeel van de tijd) niet meer als josti’s.

Wanneer je begonnen bent met posten is echt niet van belang. Er is geen vete tussen nieuwkomers of “oude garde”, dat is een complottheorie. 

Wat wel waarheid is; omdat die oude lullen (waar ik ondertussen ook alweer onder val ?) al 10-20 jaar lid zijn van dit gastenboek, voelen ze zich comfortabel genoeg om mensen aan te spreken op debiel gedrag. Misschien ben je in het echte leven gewend dat mensen gewoon ja knikken en lachen maar dat geldt hier dus niet.

Ik kijk juist uit naar nieuwe leden. En guess what? Als die er komen, zijn de nieuwkomers van vandaag de oude garde van morgen. Dus gedraag je gewoon niet als een voorvochtbaby ongeacht de leeftijd van je account.

Een jaar geleden was ik ook continue bezig met grenzen opzoeken.

Maar ik heb mezelf herpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, LeroyDogg zei:

Het bestaan van dit beestje had hij voorspeld toen hij de bloem zag, hij vroeg zich af welk insect hier wat uit zou kunnen zuigen en voorspelde dus een insect met hele lange “snuit”, die decnnia (?) later werd ontdekt. Deze is alleen in Madagascar te vinden. Denk dat daar mijn verwarring ontstond.

057517C3-F509-4839-B76B-FFC2786A6358.jpeg

2E69853F-8389-46E0-A768-A36CD39DE3E3.jpeg

Toen ik een werkloze stoner was, 2 mensenlevens geleden, keek ik zowat dagelijks Built for the kill op NGC.

De meest bizarre dieren en insecten kwamen daar altijd voorbij, deze gooide me eventjes terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met jullie eens

ben je iemand gwn zat dan mag je dat heus wel zeggen, als er geen dedicated mod is (Martin kan best modereren, maar gezien zijn functie elders in het bedrijf kan hij nooit het algehele sentiment bijbenen), dan moet je wel op iemand reageren wanneer er iemand over de schreef gaat. Anders krijg je juist een soort anarchie. Probleem nu is echter dat het hard tegen hard is, dus dat wanneer iemand die niet het forum heeft gevolgd zich in het strijdtoneel gegeefd eerder een kant zal kiezen voor degene die op dat moment relatief onschuldig lijkt. En ja, we hoeven geen dumpert of geenstijl uitstraling te hebben.

 

En jezus wat voel ik me belabberd. Ik denk dat ik ook de wuhan flu heb @Avant-La-Lettre, of het ligt eraan dat ik al 48 uur wakker ben na een volle werkdag en een dikke rave in de maassilo

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hebben ze in het leger niet allemaal speciale drugs om soldaten dagenlang wakker te houden en beter te laten functioneren? Dan heeft Arendjan toch nog een beetje een authentieke "Costa Rica ervaring" als hij in Polen tegen de Russen is aan het vechten.

ja captagon heet dat, gebruikten de jihadisten in Syrië

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Achariya zei:

Ah ja, uiteraard zie je dergelijke, of ergere, opmerkingen van jou of andere leden hier niet voorbij komen. Nee dan zijn het grapjes. Nou kan je vertellen avant, leedvermaak is soms gewoon grappig, daarom staat youtube vol met fail filmpjes die je zelf ook vaak gezien zal hebben. En dat voorbeeld dat je er nu bij pakt, natuurlijk is het erg als shit gebeurt, maar dat je zelf nu de heilige gaat uithangen, is wel hypocriet natuurlijk. 

Mwah, er worden wel smakeloze grappen gemaakt hoor, maar lachen om het leven van meerdere mensen dat geruïneerd is heb ík hier iig nog niet vaak voorbij zien komen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Achariya zei:

 

Dat mogen jullie best vinden, het is alleen zo jammer dat jullie over je eigen opmerkingen niet zo kritisch zijn. Die waren uiteraard allemaal heilig.

Als jij nou een comment van mij zoekt waarin ik lach om mensen in ontwikkelingslanden die hun hele hebben en houden kwijtraken, of iets in vergelijkbare trend wat eveneens geenszins grappig is, dan ben ik bereid mijn excuses aan te bieden. Ik kan het me zelf namelijk, ondanks al mijn zelfreflectie, even niet voor de geest halen maar je bent hier zo stellig in dat het wel gebeurd móet zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Achariya zei:

Ik zei toch al dat ik daar zelf ook aan bij droeg? De voornaamste reden dat ik hier kom is het nieuws op de frontpage volgen, want zoveel spannends gebeurt er echt niet op het forum. Wat jij humor vindt is overigens jouw smaak, want kan hetzelfde zeggen over jouw humor, maar we hoeven elkaar helemaal niet grappig te vinden of zelfs te mogen. En welke nieuwe leden? Want er komt helemaal niemand bij,  alleen dubbelaccounts. En waarom zouden ze, aantrekkelijk is het niet. Rock en HG zitten hier inmiddels ook al jaren. Heb verder totaal geen problemen met rocky, HG vind ik lomp, dus? Boeiend, alsof wij zulke goede vrienden zijn, toch?

Ja opzich ben ik het met je meeste punten wel eens. Desondanks vind ik het punt "dat de sfeer hier verziekt wordt" ondanks dat de sfeer al 15 jaar hetzelfde zo niet tegenwoordig een stuk milder dan vroeger is, vrij oneerlijk. Deze toon is 15 jaar geleden gezet en blijkbaar aantrekkelijk genoeg dat hier nog steeds een handvol figuren rondhangt. Nieuwe vaste leden komen er al jaren niet echt bij maar ik vraag mij af of dat aan de sfeer ligt, aangezien het er vroeger een stik grimmiger aan toe ging en er toen wél nieuwe leden bij kwamen. Bedankt iig voor het redelijke antwoord.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand een samenvatting van het drama? Ik wil het niet lezen allemaal.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, roastednerd zei:

Heeft iemand een samenvatting van het drama? Ik wil het niet lezen allemaal.

Blijkbaar zit Achariya iedere dag met een grote grijns op zijn gezicht naar het journaal te kijken. Dan ziet hij hoe Oekraïense huizen kapot gebombardeerd worden en zegt hij dingen als "moest ook lachen om het exploderende appartementencomplex", "Leedvermaak is het leukste vermaak. Paddenstoelenwolken boven Kiev lmfao", en "leedvermaak is soms gewoon grappig"

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Blijkbaar zit Achariya iedere dag met een grote grijns op zijn gezicht naar het journaal te kijken. Dan ziet hij hoe Oekraïense huizen kapot gebombardeerd worden en zegt hij dingen als "moest ook lachen om het exploderende appartementencomplex", "Leedvermaak is het leukste vermaak. Paddenstoelenwolken boven Kiev lmfao", en "leedvermaak is soms gewoon grappig"

Ik ruk me er ook nog eens bij af avant

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Als jij nou een comment van mij zoekt waarin ik lach om mensen in ontwikkelingslanden die hun hele hebben en houden kwijtraken, of iets in vergelijkbare trend wat eveneens geenszins grappig is, dan ben ik bereid mijn excuses aan te bieden. Ik kan het me zelf namelijk, ondanks al mijn zelfreflectie, even niet voor de geest halen maar je bent hier zo stellig in dat het wel gebeurd móet zijn.

Nou ten eerste ga ik niet zoals avant jullie berichten van de afgelopen jaren doorspitten, ten tweede hoeven het geen opmerkingen te zijn perse over mensen die hun hebben en houden kwijt raken, maar je kan niet ontkennen dat jij en anderen hier geen macabere opmerkingen hebben gemaakt over de jaren heen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...