DunneDraak Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 8 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik dacht dat je corona hebt? Thuisbioscoop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Ik dacht dat je corona hebt? Klopt, na 5 dagen sinds de eerste symptomen en 24h zonder klachten mag je eruit. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 3 uren geleden, Outlaw-2 zei: Dat is voor mij alweer een mooie tijd geleden, dat ik een roman heb gelezen. Lees de laatste jaren eigenlijk uitsluitend biografieën. Ik lees voor mijn werk/studie veel non-fictie maar die tel ik niet echt mee “voor de stapel”. Het leuke aan een roman is om even te ontsnappen van mijn trieste bestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Je bent weer aan het studeren? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Wat voor studie doe je? Gewoon om even een beeld te vormen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Een postmaster maar dat wisten jullie al. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Ja maar ik wilde een Ramon-quote posten. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 (aangepast) Weet je dat deze Ramon geil is. 23 maart 2022 aangepast door Arendjan 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Pieter Postmaster 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Hier mijn top 3 verdwenen users; 1. bnwr 2. Kotter 3. Jort 4. anabole 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Het is mooi geweest, The Rock sluit bij deze dit CdAB af 👋🏼 2 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten