Ga naar inhoud

CdAB 143 [CXLIII] IK HEB GEEN BEPERKING


DunneDraak

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Mindless zei:

Achariya, oprechte vraag. Wat heb je hier te zoeken? Er zijn vast andere dingen waar je je energie in kan steken. Ik probeer je niet weg te pesten, maar het lijkt mij ongezond om je telkens weer te begeven in deze plek waar je je niet welkom voelt. Beetje een toxische relatie.

Je hebt hier niets te winnen, maar wel veel te verliezen. Kostbare tijd en energie om plekken te vinden waar je je wel welkom, bijvoorbeeld. Of ga gamen. Of gras aanraken.

Zag je opmerking nog niet, maar wil wel reageren hoor. Ik kom op deze site wegens info op de frontpage, vind andere gamesites niet zo overzichtelijk. 

Het forum is onzinnig tijdverdrijf om de kleine minuutjes tussendoor op te vullen. Die 10 leden die hier komen en mij niet mogen kan me echt aan me reet roesten, lig daar geen seconde wakker van en moet er alleen maar om lachen om te zien hoe erg mensen zich online kunnen opfokken. Ik voel me niet ongewenst hoor, beetje jammer dat je dat zo voor me invult, want zoals ik al zei, velen hier interesseren me niks en sommigen wat meer. 

Haha man het is een klein focking game forum met een nog kleinere community, lekker boeiend wat mensen hier van me vinden. 

En och, de kostbare tijd, zeeën van tijd had ik kunnen spenderen aan gras maaien ja. Niet normaal. 

Vind het wel apart dat er altijd geluld wordt over mijn 'negatieve' bijdragen, die bij de anderen minstens net zoveel voorkomen, maar er zat normale berichten van mij hier te vinden zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Achariya zei:

De stemming zit er wel in! Tum diss

Is alle discussie hier trouwens vanwege deze opmerking? Laten we ook niet overdrijven jongens.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dwaaskaas zei:

Nee Jas, wat jij probeert lijkt meer op het uitlokken van een reactie bij Achariya door dubbelzinnige opmerkingen te maken. 

En het feit dat je in een vorig leven moderator bent geweest om daarna met dit gedrag op te proppen te komen, maakt het misschien nog wel kanslozer.. 

Veel liefs, 

Dwaaskaas 

Jeetje, niet meteen zo boos hoor. Heb ik je een keer gebanned ofzo?

 

  • Like 3
  • Haha 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, LeroyDogg zei:

GTA Online is trouwens gratis op PS5, mocht iemand geïnteresseerd zijn.

Echt niet gratis jonguh, die PS5 kost ook keiveel en online abbootje ook. Weet je hoeveel gras je daar voor moet maaien? Nee?! Ga dan een studie volgen domme <insert willekeurig scheldwoord>.

Ow en wat je zegt ben je zelf en je bent zelf op je teentjes getrapt (niet door The Rock want dan waren je tenen verbrijzeld).

The Rock is het spuugzat dat je nu weer zo negatief zit te doen en reacties zit uit te lokken. Denk je dat we niet gratis niet kunnen betalen ofzo hier hè? Vet kinderachtig mannetje! Met je hond!

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Achariya zei:

Vind het wel apart dat er altijd geluld wordt over mijn 'negatieve' bijdragen, die bij de anderen minstens net zoveel voorkomen

Was dit trouwens een referentie naar het liedje wat ik gepost had, of was het puur toeval?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, TheRock zei:

Echt niet gratis jonguh, die PS5 kost ook keiveel en online abbootje ook. Weet je hoeveel gras je daar voor moet maaien? Nee?! Ga dan een studie volgen domme <insert willekeurig scheldwoord>.

Ow en wat je zegt ben je zelf en je bent zelf op je teentjes getrapt (niet door The Rock want dan waren je tenen verbrijzeld).

The Rock is het spuugzat dat je nu weer zo negatief zit te doen en reacties zit uit te lokken. Denk je dat we niet gratis niet kunnen betalen ofzo hier hè? Vet kinderachtig mannetje! Met je hond!

Begin je nu alwéér?! Altijd schuld bij anderen leggen, doe eens aan zelfreflectie/introspectie jonguh! Wat je nu doet is extraspectie, amateurtje!

 

Haha ja

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, TheRock zei:

Echt niet gratis jonguh, die PS5 kost ook keiveel en online abbootje ook. Weet je hoeveel gras je daar voor moet maaien? Nee?! Ga dan een studie volgen domme <insert willekeurig scheldwoord>.

Ow en wat je zegt ben je zelf en je bent zelf op je teentjes getrapt (niet door The Rock want dan waren je tenen verbrijzeld).

The Rock is het spuugzat dat je nu weer zo negatief zit te doen en reacties zit uit te lokken. Denk je dat we niet gratis niet kunnen betalen ofzo hier hè? Vet kinderachtig mannetje! Met je hond!

En we spoelen even 698 berichten vooruit aan nutteloze discussies en verwijten nav dat GTA Online gratis is dit weekend, en gaan over tot de orde van de dag!

Wat is het Powerweb toch een heerlijk inspirerende plek altijd ?

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LeroyDogg zei:

Begin je nu alwéér?! Altijd schuld bij anderen leggen, doe eens aan zelfreflectie/introspectie jonguh! Wat je nu doet is extraspectie, amateurtje!

 

Haha ja

Ow heb je weer een paar dure woorden nodig om je punt te maken? Stoer hoor! Jij begon, en je zit te wachten op mijn reactie, wat ben jij een stalker ofzo. Heel volwassen hoor. Want 4 maanden, 2 weken, 8 dagen en 59 uur geleden in de Nachtwacht op de FrontPage begon jij ook met schelden. Het was dan wel geen scheldwoord maar ik had je wel door. 
 

 

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, TheRock zei:

Ow heb je weer een paar dure woorden nodig om je punt te maken? Stoer hoor! Jij begon, en je zit te wachten op mijn reactie, wat ben jij een stalker ofzo. Heel volwassen hoor. Want 4 maanden, 2 weken, 8 dagen en 59 uur geleden in de Nachtwacht op de FrontPage begon jij ook met schelden. Het was dan wel geen scheldwoord maar ik had je wel door. 
 

 

Wacht maar tot ik @Hardcore_gamerop je afstuur! Want jij probeert iedereen weg te pesten van dit forum. Alleen maar om aandacht te trekken! Iedereen hier kotst je uit. Voel je je niet ongewenst?!?! Hè?!! Hè!!

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...