Ga naar inhoud

CdAB 143 [CXLIII] IK HEB GEEN BEPERKING


DunneDraak

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Jas zei:

Was dit trouwens een referentie naar het liedje wat ik gepost had, of was het puur toeval?

Heb die sjizzle niet eens aangeklikt.

51 minuten geleden, AnandRampersad zei:

Ik ken rapper sjors eigenlijk alleen maar van zn zeer fap waardige sex video met een shemale. Is de man ook daadwerkelijk een begenadigd muzikant in het rap genre?

Dude, busta rhymes is er niks bij.

@rock, houd het even netjes ja. Altijd weer dezelfde anabole jumanji types die geen 5 minuten zonder vechten en explosies kunnen. Ga gamen ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Wacht maar tot ik @Hardcore_gamerop je afstuur! Want jij probeert iedereen weg te pesten van dit forum. Alleen maar om aandacht te trekken! Iedereen hier kotst je uit. Voel je je niet ongewenst?!?! Hè?!! Hè!!

Tsss ben niet bang voor Earlycore met zijn dubbelaccount. Ik heb trouwens toch meer geld dan jullie allemaal bij elkaar dus ik loop op vette patta’s en jullie op opa sandalen zielige Xboys die vet slecht in gamen zijn. Maar hoezo praat jij nog? Jij hebt al 6 miljoen miljard waarschuwingen en permabans gehad!

 

  • Haha 1
  • Confused 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, TheRock zei:

Tsss ben niet bang voor Earlycore met zijn dubbelaccount. Ik heb trouwens toch meer geld dan jullie allemaal bij elkaar dus ik loop op vette patta’s en jullie op opa sandalen zielige Xboys die vet slecht in gamen zijn. Maar hoezo praat jij nog? Jij hebt al 6 miljoen miljard waarschuwingen en permabans gehad!

 

Mods! Leroy pest The Rock, maar The Rock moet naar bed van zijn moeder en kunnen jullie hem een ban geven en nu een echte permapermaban!

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 only for the real hip hop heads ??? word er hier nog een beetje gehiphopt ? : -p    

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik hoor eigenlijk geen verschil tussen deze muziek en die Nederlandstalige hiphop waar je normaal naar luistert.

Ik luister Nederlandse hiphop? Waar heb jij het over, verwarde oude man?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Avant-La-Lettre zei:

Iedereen kan praten. Het wordt tijd dat ik wat hippe kleren aantrek, mijn vriendin begin te slaan, wat coke van Quincy Promes steel, en de hitlijsten ga bestormen als "rapper". Een makkelijkere manier om miljonair te worden via de wansmaak van de jeugd kan ik me niet voorstellen.

 

 

Je vriendin slaan is zo 2019. Tegenwoordig klem je haar hoofd minstens tussen een autodeur als je een echte pauperkabouter bent. 

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, TheRock zei:

Je vriendin slaan is zo 2019. Tegenwoordig klem je haar hoofd minstens tussen een autodeur als je een echte pauperkabouter bent. 

Een alternatief is een sekstape lekken naar de media. Mocht er hier een vrouw zijn die graag samen met mij beroemd wil worden, drop me dan even een PM. Kunnen we daarna gelijk meedoen met temptation island / ex on the beach om onze exposure aan paupernederland te maximaliseren. Als influencer maakt het niet meer uit hoe slecht je rapt, dan kijken mensen vanzelf wel naar je videos. Zie Memphis Depay en zijn miljoenen views op youtube.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Dwaaskaas zei:

Over Early-core gesproken; Early brulde heel hard dat bij het veranderen van het forum de CDAB verboden zou worden. Vervolgens zie je Early zelf nooit meer op het forum.

De ironie ?

Is te moeilijk voor hem.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...