VerDikkieDik Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 22 minuten geleden, DunneDraak zei: Pics picske* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 12 minuten geleden, VerDikkieDik zei: picske* The Rock vraagt zich af of er ook VerDikkieDikpics zijn? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 49 minuten geleden, DunneDraak zei: Pics Nee CLITORIS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Overigens heb ik pussypics (en dick- of holepics ook) nooit zo begrepen. Een nude snap ik wel weetje, van een naakte vrouw of man met een mooi figuur en charmante uitstraling. Maar een foto van louter een schaamstreek? Met vloeistof en al? Ingegroeide haartjes? Gerimpelde huid (zie hoe deze beschrijvingen voor zowel het mannelijk geslacht alsmede het vrouwelijk zijn)? Ik vind het niet per se vies ofzo (het is gewoon een lichaamsdeel) maar het is nu ook weer niet zo dat ik er vele lagen schoonheid in herken. Maargoed, wie ben ik. Ik ben oprecht benieuwd wie hier wel graag dergelijke foto's krijgt en ik zou graag willen horen waarom je dat dan leuk vindt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Ik heb er ook niets mee. Moet wel eerlijk zeggen, als ik dan moet kiezen ontvang ik liever een foto van een kut dan van een voet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 daarom verstuur ik nooit alleen mn lul maar mijn gehele lichaam, kijk ik denk mee 36 minuten geleden, TheRock zei: The Rock vraagt zich af of er ook VerDikkieDikpics zijn? om ook deze vraag te bantwoorden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 heb zelf ook niet zoveel met poesjes pics, je zou denken van wel, maar de schoonheid van de poes zit hem niet in een van haar componenten, maar in het grotere geheel. De ogen, mond, lach, staart. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 35 minuten geleden, Doornroosje zei: Overigens heb ik pussypics (en dick- of holepics ook) nooit zo begrepen. Een nude snap ik wel weetje, van een naakte vrouw of man met een mooi figuur en charmante uitstraling. Maar een foto van louter een schaamstreek? Met vloeistof en al? Ingegroeide haartjes? Gerimpelde huid (zie hoe deze beschrijvingen voor zowel het mannelijk geslacht alsmede het vrouwelijk zijn)? Ik vind het niet per se vies ofzo (het is gewoon een lichaamsdeel) maar het is nu ook weer niet zo dat ik er vele lagen schoonheid in herken. Maargoed, wie ben ik. Ik ben oprecht benieuwd wie hier wel graag dergelijke foto's krijgt en ik zou graag willen horen waarom je dat dan leuk vindt. Uiteraard kan het een soort kink zijn om de intiemste onderdelen die van je lichaam te delen met iemand die je vertrouwt, want je normaal gesproken zijn die lichaamsdelen onnodig bedekt met kleren en dan ineens niet! En daarnaast kan het daarmee de band die je met diegene hebt versterkt worden, want je moet er toch vanuit kunnen gaan dat de ander het deelt via pm's of op andere manieren openbaart naar het internets. Zelf vind ik dat allemaal onzin, ik hou er gewoon van om iedereen in de buurt-app te shockeren. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 2 minuten geleden, Jas zei: Uiteraard kan het een soort kink zijn om de intiemste onderdelen die van je lichaam te delen met iemand die je vertrouwt, want je normaal gesproken zijn die lichaamsdelen onnodig bedekt met kleren en dan ineens niet! En daarnaast kan het daarmee de band die je met diegene hebt versterkt worden, want je moet er toch vanuit kunnen gaan dat de ander het deelt via pm's of op andere manieren openbaart naar het internets. Zelf vind ik dat allemaal onzin, ik hou er gewoon van om iedereen in de buurt-app te shockeren. Ja maar dan hebben we het over nudes toch? Overigens wil ik niemand kinkshamen. Als jij graag een foto versie van een hamportomonnee (dankjewel Roasted) in je DM's ontvangt moet dat natuurlijk gewoon kunnen! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Kinky Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 M'n vorige vriendin was niet vies van het sturen van beide en dat had zonder uitzondering een goede invloed op mijn humeur. Was alleen wel beetje gevaarlijk om mn ouders foto's van m'n eten te laten zien, want als ze per ongeluk zouden scrollen door de foto's, zou beetje awkward zijn. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 (aangepast) Foto's van hele/halve lijven zijn wel echt beter. Vagina's en penissen zijn op zichzelf niet zo mooi. Ook al zou ik niet ontevreden zijn met de poes van mijn vrouw in mijn inbox. Maar bij dickpics schijnt het toch vooral te gaan bij veel mannen om een machtsgevoel? Vrouwen hebben dat denk ik minder snel met poesfoto's. 15 maart 2022 aangepast door roastednerd 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Ik 5 minuten geleden, Jas zei: M'n vorige vriendin was niet vies van het sturen van beide en dat had zonder uitzondering een goede invloed op mijn humeur. Was alleen wel beetje gevaarlijk om mn ouders foto's van m'n eten te laten zien, want als ze per ongeluk zouden scrollen door de foto's, zou beetje awkward zijn. Ik kan dit bevestigen, dit deed zij inderdaad altijd. Doet ze nog steeds trouwens. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Ik denk dat het veelvuldig plaatsen van pessariumringen en het maken van uitstrijkjes mijn opinie over vagina's op een negatieve manier heeft beïnvloed. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Jullie zijn allemaal leuk en aardig maar jullie zijn niet bnwr. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Ik stuur weleens een foto van mezelf, soms wordt dat beschouwd als een dickpic😢 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Laatste keer dat ik een dick pic kreeg van the rock crashte mijn telefoon wegens het gebrek aan geheugen. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2022 3 uren geleden, Doornroosje zei: Maar een foto van louter een schaamstreek? Met vloeistof en al? Ingegroeide haartjes? Gerimpelde huid Ik kreeg een erectie toen ik dit las 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2022 3 uren geleden, Jas zei: want je normaal gesproken zijn die lichaamsdelen onnodig bedekt Jas is stiekem een nudist Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2022 2 uren geleden, Jas zei: Was alleen wel beetje gevaarlijk om mn ouders foto's van m'n eten te laten zien, want als ze per ongeluk zouden scrollen door de foto's, zou beetje awkward zijn. Zeg zoonlief, Waarom heb je een foto van een rosbief met schimmel op je telefoon? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 3 uren geleden, DunneDraak zei: Jas is stiekem een nudist Hoezo stiekem? 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Duurt mijn toezicht nog tot 30 maart? Want dat staat er niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Zeg zoonlief, Waarom heb je een foto van een rosbief met schimmel op je telefoon? Hij liet foto’s zien van zijn eten toch? Niks an gelogen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 6 uren geleden, Mr.Gans zei: later pik ik er terug op in Doornroosje. Gevalletje #MeToo? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 (aangepast) goedemorgen SNIKKELS 16 maart 2022 aangepast door VerDikkieDik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten