Ga naar inhoud

CdAB 143 [CXLIII] IK HEB GEEN BEPERKING


DunneDraak

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Mr.Gans zei:

 

"Zo cool als Anthem indertijd! Dat zie ik nu al!"

"Want als jij Anthem slecht vond, dan moet je je goede smaak eens laten nakijken, want tegenwoordig is elk spel goed, slecht gamedesign bestaat niet meer, het komt allemaal neer op: als jij een spel om een bepaalde (gegronde) reden slecht  vindt, dan ligt dat aan het feit dat het jou genre niet is, en niet dat je objectief naar het genre kijkt en hier een objectieve kijk op kunt hebben, want, neem het mij niet kwalijk, mijn verstand reikt zo ver niet."

 

 

 

 

Is dit… een antwoord op mijn vraag?..?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Welke is dat?

Is dat niet Assassins Creed: Valhalla? En daar dan de laatste uitbreiding van, Ragnarok? 

Ik heb zelf alleen de basisgame gespeeld en die vond ik zeker mooi, maar ik heb ook een zwak voor alles wat met geschiedenis te maken heeft. Dus rondlopen in middeleeuws Engeland was een droom die uit kwam ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2022 om 15:27, LeroyDogg zei:

Mad Moxxi

Wie zei “don’t stick your dick in crazy”?!

21C2E727-D8DA-4602-B0FC-8D129BC22F15.jpeg

92CF57A2-58E9-4135-9B60-8049BB539F77.webp

E073424E-CCE9-4F07-9A5C-C6B470926547.jpeg

5592C561-C228-4E57-B8CD-0F447F44E2A5.jpeg

ik was zo'n viezerik die boven haar bar probeerde te glitchen om daarna van bovenaf naar haar te kunnen gluren

of was het nou onder de bar, ik weet het niet meer

aangepast door VerDikkieDik
  • Like 1
  • Haha 1

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Als iedereen elke twee minuten een koekje eet, dan lijkt dat voor de docent alsof jullie altijd aan het eten zijn, hoewel er tussen het eerste en laatste koekje twee uur kan zitten. 

200 minuten is 2 uur?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Holy shit ik heb corona?

En dit net een paar dagen nadat ik eindelijk genezen was van die kutgriep?

Ach ja, thuiswerken is ook leuk.

Waarom zou je werken als je 'ziek' bent?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, roastednerd zei:

Waarom zou je werken als je 'ziek' bent?

Omdat dingen af moeten. Ik heb met covid ook gewerkt omdat ik niet echt ziek was. Kan ik me ziek gaan melden maar dan kom ik mijzelf tegen als ik weer beter ben

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Heb je tenminste eindelijk tijd om lekker te GAMEN ?

Ik had deze week vrij gekregen, puur omdat ik eindelijk wilde gamen. Nu zijn mijn vrouw en de kids natuurlijk in quarantaine met mij dus heb ik ook deze week geen ene FUCK aan mijn vrije dagen.

Dit frustreert me ENORM.?

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...