Doornroosje Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Ik droomde vannacht dat ik een pu-abonnement had. Goede koortsdroom wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 23 minuten geleden, Doornroosje zei: Goede koortsdroom wel Best wel ja. Toen ik wakker werd vond ik het vooral erg verwarrend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Kan een mod deze reactie verwijderen. Ik vind zo'n reactie dus echt niet kunnen. En al helemaal niet op zondag. Jij houdt niet van groente? Is gezond. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 14 minuten geleden, roastednerd zei: Best wel ja. Toen ik wakker werd vond ik het vooral erg verwarrend. Je had al bijna een topic gemaakt: "Waar blijft mn game????"? 2 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 2 uren geleden, Jas zei: Je had al bijna een topic gemaakt: "Waar blijft mn game????"? Ik zou erg blij zijn geweest als ik CoD Ghost op mijn nachtkastje had gevonden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2022 yo martin ik heb dus vernomen dat ramon (geil wijf) hier niet meer post omdat hij het te veel gedoe vindt dat hij steeds weer op een nieuwe pagina moet klikken ipv gewoon te scrollen zoals vroeger dus of dat even gefixt kan worden want we hebben meer vrouwen nodig op dit forum ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 3 minuten geleden, Mr.Gans zei: Daar zijn nog andere dingen gebeurd ook. Vertel ons meer! Ik smul. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 31 minuten geleden, Mr.Gans zei: Spoiler: "Heeeee de mannen! ☝️" "ZWIJGEN!" Stiekeme seks? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 52 minuten geleden, LeroyDogg zei: Stiekeme seks? Was een katholiek kamp. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Wees bewust welke smileys je een ander geeft mede PU leden. Je kan zomaar iemands account ruïneren! Stort op giro 000 om bewustwording onder forumleden te vergroten. Bij twijfel, overleg met de forumganger welke smiley diegene het liefst ontvangen wilt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Zojuist, Mr.Gans zei: Er valt niets te lachen. Ik ben serieus. Ik lijd onder uw onvoorstelbaar stiekeme en smerige gedrag. Moest je dat in het echte leven proberen te doen bij mij Achariya, dan breek ik uw botten. Challenge accepted, kom hierheen dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Pak hem gans 2 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Zelfs The Rock was onder de indruk bij de poffert van Will Smith op het gezicht van Chris Rock ? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 (aangepast) 9 uren geleden, Mr.Gans zei: Wat zijn jullie toch haatdragend Leroydogg en Arachiya. 28 maart 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 7 minuten geleden, LeroyDogg zei: 5 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Here we go, maandag, nieuwe week, nieuwe ronden, nieuwe kansen. The Rock gokt dat we dit CdAB vandaag wel vol krijgen met beledigingen naar elkaar. LEEEEEEET’S GET READY TO RUUUUUUUUUUUMBLE!!! ?? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 54 minuten geleden, Jas zei: Die laatste zin is wel heel passend Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Foto van Leroy en Acha. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Is Will Smith al gecancelled eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Will Smith zich melden bij de balie? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 49 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Foto van Leroy en Acha. Statler en Waldorf zijn grappig en een geniale vondst van de makers van de muppets. Laten we Leroy en Achariya daar niet mee vergelijken. 4 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Ik heb te doen met al die figuren die bij de Oscar ceremonie aanwezig zijn. Wat een kutleven heb je dan. Niemand kijkt meer naar de Oscars dus moeten de makers ieder jaar een "edgy" "schandaal" verzinnen om de laatste paar kijkers vast te houden. Vervolgens heb je een comedian die oppervlakkige grapjes maakt zodat iedere kijker ze kan begrijpen, en een totaal gebrek aan onderwerpen heeft omdat het MOET gaan over de 200 suffe mensen in de zaal die verder ook niet zo veel spannends doen in hun leven. Vervolgens moet je de hele avond nep lachen om iedere grap omdat er overal camera's zijn, en zit de hele bedoeling vol met journalisten die wat moeten publiceren en dus hard op zoek zijn naar IETS wat je in de krant kan zetten. De miljoenen maken veel goed, maar jezus wat een sneu bestaan lijkt me dat. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 26 minuten geleden, Reb3nga zei: Is Will Smith al gecancelled eigenlijk? Cancelen werkt vooral goed bij blanke / witte mensen. Op het moment dat je een succesvolle zwarte man gaat cancellen raak je je Bij1 lidmaatschap kwijt. 3 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 22 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Statler en Waldorf zijn grappig en een geniale vondst van de makers van de muppets. Laten we Leroy en Achariya daar niet mee vergelijken. Je hebt gelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 52 minuten geleden, Reb3nga zei: Is Will Smith al gecancelled eigenlijk? The Rock hoorde dat radiostations voorlopig zijn films niet meer afspelen 1 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten