Achariya Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 23 minuten geleden, Labbers zei: Ga dan lekker in het gaming gedeelte lopen zeiken. Je kan het altijd merken als labbers zijn bitterbal in de ochtend niet goed gefrituurd was. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 8 minuten geleden, Achariya zei: Je kan het altijd merken als Labbers zijn bitterbal in de ochtend niet goed gefrituurd was. Haha, elke ochtend helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 51 minuten geleden, Achariya zei: Er stond dan ook deze site Dit is gewoon een groepsapp, heeft niks te maken met PU. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Ik moet eerlijk zeggen dat ik ongeveer twee keer in mijn leven een PU gelezen heb. Ik was de eerste mod die geen gratis abonnement meer kreeg. Zielig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 9 minuten geleden, Labbers zei: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ongeveer twee keer in mijn leven een PU gelezen heb. Ik was de eerste mod die geen gratis abonnement meer kreeg. Zielig. Hoe komt het dat je hier terecht bent gekomen als je niks met PU hebt? Gewoon om een idee te vormen. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Ik moet zeggen dat ik het nog steeds frappant vind dat ondanks hoe goed we het over het algemeen in het westen hebben, we qua toiletgewoonten dertig jaar achterlopen ten opzichte van Zuidoost-Azië. Niets lekkerder dan een warme straal water je anus in schieten, in plaats van wc-papier. En ook veel minder risico op aambeien. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 15 minuten geleden, Labbers zei: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ongeveer twee keer in mijn leven een PU gelezen heb. Ik was de eerste mod die geen gratis abonnement meer kreeg. Zielig. Dat kwam omdat jouw aanstelling een uit de hand gelopen 1 april grap was. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 3 minuten geleden, Arendjan zei: Ik moet zeggen dat ik het nog steeds frappant vind dat ondanks hoe goed we het over het algemeen in het westen hebben, we qua toiletgewoonten dertig jaar achterlopen ten opzichte van Zuidoost-Azië. Niets lekkerder dan een warme straal water je anus in schieten, in plaats van wc-papier. En ook veel minder risico op aambeien. We hebben hier toch al honderden jaren een bidet? Alleen jammer dat bijna niemand zo'n ding heeft. Als ik mijn eigen badkamer mocht ontwerpen wist ik het wel, altijd mooi schone billen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei: Dat kwam omdat jouw aanstelling een uit de hand gelopen 1 april grap was. Werd het een 2 april grap? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 @Achariyawat speel jij momenteel? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Ik heb nog nooit een PU gelezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 De 1 april grap was dat ik het nieuwste lid was van de redactie. Ik heb ooit een Nachtwacht geschreven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 11 minuten geleden, LeroyDogg zei: Hoe komt het dat je hier terecht bent gekomen als je niks met PU hebt? Gewoon om een idee te vormen. Ik was ooit opzoek naar cheatcodes. Toen kwam ik in deze hellhole terecht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Hahaha, nice. Ik ben ooit abonnee geweest van de PU! Volgens mij zat ik in de brugklas of het 2e, en kreeg je als nieuwe abonnee gratis Assassins Creed bij je abonnement waardoor de PU de facto gratis was. Toen ik het jaar daarna 50 euro moest betalen en géén game kreeg heb ik mijn abonnement weer opgezegd. Sindsdien heb ik geen PU meer aangeraakt. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Even niks hehe, vanavond met maten miss wat games, maar geen idee wat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 35 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Ik heb nog nooit een PU gelezen. Je schrijft “boek” verkeerd. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 The Rock kan vandaag geen berichten meer liken, maar bij deze liked The Great One al jullie berichten 👍🏼 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Zojuist, TheRock zei: The Rock kan vandaag geen berichten meer liken, maar bij deze liked The Great One al jullie berichten 👍🏼 Wat een dom systeem overigens. 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Kunnen we niet gewoon terug naar het sterren systeem zodat ik onbeperkt éénsterren uit kan delen? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Een alternatief is een middelvinger emoticon als reactie waarmee ik mijn ongenoegen kan uiten. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nyx Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Hallo, hoe werkt de nieuwe community precies? Je logt even niet in en dan dit... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outlaw-2 Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Zelf nooit abonnee geweest van de PU. Een aantal keer een editie doorgebladerd maar meer ook niet. Iedereen overigens een goed weekend toegewenst. Weer even een korte pauze van het dystopische loonslaven bestaan. Ik ga mijn weekend vieren met een smerig vette pizzahut pizza en een lekker koud pilsje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Ik ga na een dramatische week vol met geestdodende corporate training wat frustratie van me af slaan op de driving range. Daarna naar de kroeg. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Niets lekkerder dan een warme straal water je anus in schieten, in plaats van wc-papier Mama heeft dus een thierry bidet, een wonder uitvinding. Mensen die alleen wc papier gebruiken om hun anus te schrobben na het kakken zijn psychopaat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 17 minuten geleden, Nyx zei: Hallo, hoe werkt de nieuwe community precies? Je logt even niet in en dan dit... In de kern hetzelfde als altijd; eindeloos discussiëren over onzinnigheid en je vuist ballen en “Drommels!” roepen naar een scherm als je op vreemd gedrag aangesproken wordt. En je kan lachjes plaatsen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten