Achariya Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 5 uren geleden, DunneDraak zei: Nee Oh ok, want ik dacht dat je bedoelde dat gans opgehaald wordt door een busje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 1 uur geleden, Achariya zei: Oh ok, want ik dacht dat je bedoelde dat gans opgehaald wordt door een busje. Ik denk ook dat hij dat bedoelde, maar misschien heeft ie het niet goed gelezen ofzo. Busje komt zooo… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 Op 13-5-2022 om 19:27, DunneDraak zei: Overmatig alcoholgebruik kan uw levensverwachting ernstig verkorten! Ja waar denk je waar ik mee bezig ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 mei 2022 Delen Geplaatst: 14 mei 2022 1 uur geleden, Doornroosje zei: Ja waar denk je waar ik mee bezig ben Goeie, als ik de laatste reacties hier zo lees doe ik graag met je mee. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Wat leeft dit forum de laatste maanden zeg, er komen steeds meer nieuwe users bij! We missen echter wel wat piem0lgrappen, dat is iets wat dit forum mist. Goed, dat kan ook komen doordat het niveau daarvoor hier te hoog is natuurlijk. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Ga je nu wekelijks dezelfde zeikcomment plaatsen? De boodschap is wel duidelijk en zelf draag je niks bij. Groet. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 De afgelopen keren kwam ik hartje winter terug van reizen/vakantie waardoor ik wekenlang een kuthumeur had. Maar moet zeggen dat dat met dit weer een stuk beter is. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Wat leeft dit forum de laatste maanden zeg, er komen steeds meer nieuwe users bij! We missen echter wel wat piem0lgrappen, dat is iets wat dit forum mist. Goed, dat kan ook komen doordat het niveau daarvoor hier te hoog is natuurlijk. Veel users hier hebben daadwerkelijk een leven buiten dit forum. Kan jij nog wat van leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 51 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Veel users hier hebben daadwerkelijk een leven buiten dit forum. Kan jij nog wat van leren. Nu heb je me aan het huilen, Lil’ Snitch, dat ga ik tegen je moeder zeggen!😠 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: De afgelopen keren kwam ik hartje winter terug van reizen/vakantie waardoor ik wekenlang een kuthumeur had. Maar moet zeggen dat dat met dit weer een stuk beter is. Kutreacties schrijven met goed humeur? Kan me niet voorstellen wat je in de winter dan allemaal zegt. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Ga je nu wekelijks dezelfde zeikcomment plaatsen? De boodschap is wel duidelijk en zelf draag je niks bij. Groet. Ik draag het meeste bij van alle users. Krijg je als je geen leven hebt! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 9 minuten geleden, LeroyDogg zei: Kutreacties schrijven met goed humeur? Kan me niet voorstellen wat je in de winter dan allemaal zegt. Afgelopen winter heb je het mogen aanschouwen. Overbodige comment, next. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 43 minuten geleden, Arendjan zei: Afgelopen winter heb je het mogen aanschouwen. Overbodige comment, next. Ik geef aan iets niet voor te kunnen stellen. Blijkbaar heb ik het niet aanschouwd. Jouw comment is overbodig. Nèkstt Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Laten we stemmen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Laten we stemmen. Da’s lastig, ik ben hees vandaag. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Ik ben geil vandaag, denk morgen ook wel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2022 13 uren geleden, LeroyDogg zei: Ik draag het meeste bij van alle users. Krijg je als je geen leven hebt! Ik zou jouw gedrag niet echt bijdragen noemen. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 6 minuten geleden, roastednerd zei: Ik zou jouw gedrag niet echt bijdragen noemen. Wat zou je zien als “bijdragen” in het CdAB? Ben ik best benieuwd naar. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Is je al vaak genoeg uitgelegd. Bijdehand kutantwoord of flauwe woordgrap incoming, kom maar door. Hebben we dat ook weer gehad. Zo voorspelbaar.. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Is je al vaak genoeg uitgelegd. Bijdehand kutantwoord of flauwe woordgrap incoming, kom maar door. Hebben we dat ook weer gehad. Zo voorspelbaar.. Een scheet laten is goed tegen een te hoge bloeddruk. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 18 uren geleden, LeroyDogg zei: Wat leeft dit forum de laatste maanden zeg, er komen steeds meer nieuwe users bij! We missen echter wel wat piem0lgrappen, dat is iets wat dit forum mist. Goed, dat kan ook komen doordat het niveau daarvoor hier te hoog is natuurlijk. Waarom moeten er per se nieuwe users bij? Ik kom hier eigenlijk alleen om op de hoogte gehouden te worden van de drugsproblemen van @Arendjan, @VerDikkieDik, en @Saeglopur 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 12 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Waarom moeten er per se nieuwe users bij? Ik kom hier eigenlijk alleen om op de hoogte gehouden te worden van de drugsproblemen van @Arendjan, @VerDikkieDik, en @Saeglopur Toch gezellig als er meer zijn? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Ik ben weer terug in het druilerige Engeland na een weekje Florida. Het hoogtepunt van de (werk)vakantie was het feit dat je in een van de restaurants in het hotel steak & eggs als ontbijt kon krijgen. Steak & eggs als in een 400 gram steak, en eieren. Heb op die dag de lunch maar overgeslagen omdat er geen voedsel meer bij kon. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: Toch gezellig als er meer zijn? Kwaliteit > Kwantiteit Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 (aangepast) Oh en ik heb Wagyu (a3 kwaliteit) gehad. Heb nooit de behoefte gehad het te proberen omdat het schandalig duur is, maar nu ik het kon declareren had ik dat probleem ineens niet meer. De ervaring an sich was wel geestig. Je kreeg het vlees rauw, met daarnaast een extreem hete steen. Vervolgens moest je zelf het vlees grillen op die steen. Qua smaak was het prachtige biefstuk, maar de hele hype eromheen snap ik niet. Het was niet wezenlijk anders dan een echt goede biefstuk in een goed restaurant. 16 mei 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten