Noatak Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Er is nog plaats op de zolderkamer voor apenpokkenvluchtelingen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 wat wou je doen dan hardcore-snitch. ik hoorde dat je nog nooit een chickie hebt gehad. pfff haha Harde Corrie xD ik? ik ben een knappe italiaanse hunk (spaghetti mmmm) en alfa-chad met de humor passend bij een man van mijn leeftijd. zuig mijn chorizo (italiaanse worst maar hier een metafoor voor mijn bloeddoorlopen stijve lul) 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 9 uren geleden, Noatak zei: Er is nog plaats op de zolderkamer voor apenpokkenvluchtelingen. Dat moeten wij aan jou vragen, toch Ramonnepon 🙂❤️ ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 (aangepast) Ik smeer mijn lul iedere ochtend in met zout, knoflook, oregano, suiker en eventueel andere kruiden zoals komijn (bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Chorizo). Wanneer de politie mij staande houdt en twijfelt aan mijn Italiaanse roots kan ik simpelweg mijn broek (ik draag geen onderbroek, pik is te grootnaar beneden trekken ) naar beneden trekken, waarna alle twijfel uit de lucht is 🙂 23 mei 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 (aangepast) is het een SOA? phewwwwwww edit: toch gewoon een pokkevirus............. 😞 23 mei 2022 aangepast door VerDikkieDik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 (aangepast) Laatst had ik een nachtmerrie. De hele inhoud van mijn mannelijkheid was verplaatst naar mijn neus. Men noemde me AquilaGianni, vrij vertaald “ArendJan”. De vrouwen lachten mij uit en de enige die me “trooste” was ene Corrie. Dat was een harde. Ik werd door haar/hem/het voorover gebogen en net voordat ik verkracht werd, schrok ik wakker. Gelukkig. 23 mei 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 10 uren geleden, Noatak zei: Er is nog plaats op de zolderkamer voor apenpokkenvluchtelingen. Het helpt dat je al je hele leven in quarantaine zit. Alleen 's nachts kom je de trap naar beneden om je dagelijkse fietstocht door de Utrechtse heuvelrug te maken. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 20 minuten geleden, LeroyDogg zei: Laatst had ik een nachtmerrie. De hele inhoud van mijn mannelijkheid was verplaatst naar mijn neus. Men noemde me AquilaGianni, vrij vertaald “ArendJan”. De vrouwen lachten mij uit en de enige die me “trooste” was ene Corrie. Dat was een harde. Ik werd door haar/hem/het voorover gebogen en net voordat ik verkracht werd, schrok ik wakker. Gelukkig. Grappig doen over verkrachting? Dat vind ik niet kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 (aangepast) 7 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Grappig doen over verkrachting? Dat vind ik niet kunnen. Karen, is that you? 24 mei 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2022 12 uren geleden, Arendjan zei: wat wou je doen dan hardcore-snitch. ik hoorde dat je nog nooit een chickie hebt gehad. pfff haha Harde Corrie xD ik? ik ben een knappe italiaanse hunk (spaghetti mmmm) en alfa-chad met de humor passend bij een man van mijn leeftijd. zuig mijn chorizo (italiaanse worst maar hier een metafoor voor mijn bloeddoorlopen stijve lul) Altijd gedacht dat Chorizo uit spanje komt, maar je hebt gewoon gelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 41 minuten geleden, roastednerd zei: Altijd gedacht dat Chorizo uit spanje komt, maar je hebt gewoon gelijk. Mooie fotosjop😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Arendjan was een keertje wezen stappen met de keeper van Veendam. Dit was in de jaren '70, toen hij net op de uni zat om medicijnen te studeren. Na een lange stapavond eindigde hij bij een Italiaanse schone en haar vriendin thuis. Bleken ze allebei stomdronken te zijn! Arendjan wilde eerst van bil gaan, maar werd toen ondergekotst door die Italiaanse teef. Daarna viel ze pardoes in slaap. Beduusd keek Arendjan de kamer rond. Verrek! Op de keukentafel lag zo'n grote lekkere Italiaanse Chorizo! Die heeft hij er toen maar snel ingestopt (in zijn eigen anus dus, red.) voordat hij ervandoor ging. 3 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Ik las dat apenpokken begon bij je anus en schaamstreek. Lijkt me geen pretje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 7 uren geleden, roastednerd zei: uit spanje komt Dat was de grap 😞 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Arendjan was een keertje wezen stappen met de keeper van Veendam. Dit was in de jaren '70, toen hij net op de uni zat om medicijnen te studeren. Na een lange stapavond eindigde hij bij een Italiaanse schone en haar vriendin thuis. Bleken ze allebei stomdronken te zijn! Arendjan wilde eerst van bil gaan, maar werd toen ondergekotst door die Italiaanse teef. Daarna viel ze pardoes in slaap. Beduusd keek Arendjan de kamer rond. Verrek! Op de keukentafel lag zo'n grote lekkere Italiaanse Chorizo! Die heeft hij er toen maar snel ingestopt (in zijn eigen anus dus, red.) voordat hij ervandoor ging. Onverwachte wending!! Was me al helemaal aan het voorbereiden op een "neus in de kut"-grap. Chapeau. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 (aangepast) Limburg is ook een soort schaamstreek, toch? 24 mei 2022 aangepast door Jas 2 1 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 19 uren geleden, LeroyDogg zei: Laatst had ik een nachtmerrie. De hele inhoud van mijn mannelijkheid was verplaatst naar mijn neus. Men noemde me AquilaGianni, vrij vertaald “ArendJan”. De vrouwen lachten mij uit en de enige die me “trooste” was ene Corrie. Dat was een harde. Ik werd door haar/hem/het voorover gebogen en net voordat ik verkracht werd, schrok ik wakker. Gelukkig. grapig zeg ha ha 😛 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 50 minuten geleden, Arendjan zei: grapig zeg ha ha 😛 Ja ik dacht, die AJ is zo leuk, ik vertel ook zo’n anekdote!😃 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Italianen hebben toch sowieso een grote neus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Alleen als ze tegen Nederlandse vrouwen liegen over de vraag of ze nog bij hun moeder wonen. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 40 minuten geleden, DunneDraak zei: Italianen hebben toch sowieso een grote neus? Dat zijn Nederlanders, met zo’n haakneus. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 17 minuten geleden, LeroyDogg zei: Dat zijn Nederlanders, met zo’n haakneus. Kan je lekker aan haken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Kan je lekker aan haken. Vind jij wel lekker hé Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 mei 2022 Delen Geplaatst: 25 mei 2022 23 uren geleden, LeroyDogg zei: Karen, is that you? Ze wil de manager spreken 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 26 mei 2022 Delen Geplaatst: 26 mei 2022 The Rock is even een paar weken weg en het is gelijk een stille dooie bedoeling hier.. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten