Achariya Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Ik moet zeggen, ben al een week in Frankrijk en iedereen doet gewoon zijn best om Engels met me te praten. Is toch een aardig volk naar mijn mening. Dat zijn andere toeristen Lee ๐ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Als ik in Frankrijk ben beginnen ze altijd Italiaans tegen me te praten. Door mijn grote piemel denken ze dat ik Italiaans ben. 2 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.ย Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Als ik in Frankrijk ben beginnen ze altijd Italiaans tegen me te praten. Door mijn grote piemel denken ze dat ik Italiaans ben. Ze zien een naakte gast op straat, dan reageren ze met โ๐ค๐ผโ. Dat is niet Italiaans praten. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Op 4-6-2022 om 15:24, DunneDraak zei: Scheelt dat je niet op maandag patat at Zal je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekend is. ^^ Ik keur deze handtekening goed. ย Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Hey Jas, met "veelzijdig dieet" wordt bedoeld dat je zo gevarieerd mogelijk moet eten, niet dat je zo veel mogelijk troep naar binnen moet werken hรฉ... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.ย Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 "Zalย je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekendย is", grinnikte Jas terwijl hij de mayonaise met een frietje van zijn mondhoek veegde en de 5e frikandel van de avond in zijn anus schoof. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.ย Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Ik mis de vorige versie van het forum een beetje 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Vol met features dit forum, maar die hele migratie van topics en users is echt heel messy 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 I feel me like a god in francerich Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 1 uur terug, Arendjan zei: "Zalย je net zien, dat het deze keer op maandag ook nog weekendย is", grinnikte Jas terwijl hij de mayonaise met een frietje van zijn mondhoek veegde en de 5e frikandel van de avond in zijn anus schoof. Was het wel mayo?๐ค Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: I feel me like a god in francerich Ik dacht eerst dat je nieuwe profiel foto iets heel anders was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Ik begin een kast te worden ๐ช Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik begin een kast te worden ๐ช Een kastanje? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 1 uur terug, Mr.Gans zei: Als ik in Italiรซ ben, beginnen ze altijd Frans tegen me te praten.ย Omdat ik daar vaak rondloop, met een erectie zo groot als de Eiffeltoren.ย Favoriete comment van de dag. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.ย Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 5 uren geleden, Mindless zei: Ik mis de vorige versie van het forum een beetje Ik mis Mindlessricky.ย 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.ย Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Als ik in Italiรซ ben, beginnen ze altijd Frans tegen me te praten.ย Omdat ik daar vaak rondloop, met een erectie zo groot als de Eiffeltoren.ย Doggy is jaloers. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 38 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Doggy is jaloers. Omdat ik volgens jou graag rondloop met een reuze erectie?๐ค๐ผ Of dat ik mijn erectie niet als jou laat verhelpen bij de plaatselijke D.O.C.? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 12 minuten geleden, LeroyDogg zei: Omdat ik volgens jou graag rondloop met een reuze erectie?๐ค๐ผ Of dat ik mijn erectie niet als jou laat verhelpen bij de plaatselijke D.O.C.? Het is niet mijn schuld dat jij hem niet omhoog krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Is het niet awkward om met een erectie rond te lopen?ย Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Belgen, reserve Nederlanders, 2dehands stokbrood of een op zichzelf staand G-volk? Wat vinden jullie?ย En met G bedoel ik niet gay, gehandicapt, gmongool of zoiets. De G is van G(l)ansrijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 5 uren geleden, Achariya zei: Belgen, reserve Nederlanders, 2dehands stokbrood of een op zichzelf staand G-volk? Wat vinden jullie?ย En met G bedoel ik niet gay, gehandicapt, gmongool of zoiets. De G is van G(l)ansrijk. Ik houd van Belgiรซ. Het Sportpaleis, Werchter en Pukkelpop, Friet stoofvlees, speciaalbier, de Belgische wielerklassiekers, Jambers...en dan vergeet ik nog veel zaken. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 10 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Het is niet mijn schuld dat jij hem niet omhoog krijgt. Wat is dat met jouw obsessie met mijn penis en of die wel of niet stijf is? Wil je erover praten? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2022 9 uren geleden, Doornroosje zei: Is het niet awkward om met een erectie rond te lopen?ย Voor de meesten hier niet, want die is toch niet noemenswaardig groot, al beweren ze het tegendeel. ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Jullie favoriete heterosekspositie? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2022 (aangepast) @Doornroosjeย Ik heb The Goldfinch van Donna Tartt gelezen, en die gaat over Het Puttertje van Fabritius. Nu willen ze opย Wikipediaย graag allemaal betekenis toewijzen aan dit schilderij, en met welke bedoeling het geschilderd is. Waarom kan de beste Carel niet gewoon voor de lol een vogel geschilderd hebben? Kan jij licht hierop schijnen als kunstgoeroe? ย ps The Goldfinch is een stuk minder leuk dan The Secret History. 7 juni 2022 aangepast door roastednerd ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten