Arendjan Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 ''Ik ben toch blij dat ik uiteindelijk heb besloten op korfbal te gaan'', verzuchtte Achariya terwijl het warme douchewater zich over hem heen stortte als een waterval. ''Inderdaad, maar voor dat gemengd douchen had je het niet hoeven doen. We hebben immers genoeg aan elkaar'', kreunde Dunnedraak terwijl hij Achariya rug nog eens goed inzeepte en voorover liet bukken. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 6 minuten geleden, Arendjan zei: want alle homo's die neuken elkaar alleen maar iedere dag een heus sodom en gamorrah he alles neuke wat los en vast zit!!! laat het de heer niet zien wij weten wel beter he? en o ja ze doen het dus blijkbaar in elkaars kont, bah vies met poep enso ;( Gaat het goed jochie ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 2 minuten geleden, Arendjan zei: ''Ik ben toch blij dat ik uiteindelijk heb besloten op korfbal te gaan'', verzuchtte Achariya terwijl het warme douchewater zich over hem heen stortte als een waterval. ''Inderdaad, maar voor dat gemengd douchen had je het niet hoeven doen. We hebben immers genoeg aan elkaar'', kreunde Dunnedraak terwijl hij Achariya rug nog eens goed inzeepte en voorover liet bukken. Toen schrikte kleine Arend wakker in zijn bed. "Godverdomme, weer zo'n rare droom!" "Tijd om mijn frustratie te uiten op het powerweb" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 17 uren geleden, DunneDraak zei: Mayo erop? Was met tzaziki, want als je tzaziki kan kiezen moet je dat altijd doen! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Toen schrikte kleine Arend wakker in zijn bed. "Godverdomme, weer zo'n rare droom!" "Tijd om mijn frustratie te uiten op het powerweb" En nu met juiste grammatica aub. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 8 minuten geleden, Arendjan zei: En nu met juiste grammatica aub. Nee, lang leve voorgestelde woorden op de cell Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 homo's ademen wel vaak viool [zijn wel altijd geil heb ik het gevoel] 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 55 minuten geleden, Jas zei: Was met tzaziki, want als je tzaziki kan kiezen moet je dat altijd doen! Scheelt dat je niet op maandag patat at Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 18 minuten geleden, Mr.Gans zei: Jazeker, met dubbele handen. Kijk. Het echte werk. Geen halve maatregelen bij onze zuiderburen! 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2022 (aangepast) 19 minuten geleden, Mr.Gans zei: Jazeker, met dubbele handen. Het bracht bij mij, raar genoeg herinneringen naar boven van toen ik op boerderij-klasse was. Op één of andere manier, voelse het voor mij nostalgisch aan. Dan moet je wel goed proppen als je er twee handen in wil krijgen? 4 juni 2022 aangepast door roastednerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Het bracht bij mij, raar genoeg herinneringen naar boven van toen ik op boerderij-klasse was. Op één of andere manier, voelse het voor mij nostalgisch aan. Was dat toen die keer met het mannenkoor? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 1 uur terug, LeroyDogg zei: Was dat toen die keer met het mannenkoor? Nee op de kinderboerderij. Het tocht tevens behoorlijk bij de uitgerekte druipgrot van mevrouw gans. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 2 uren geleden, Achariya zei: Nee op de kinderboerderij. Het tocht tevens behoorlijk bij de uitgerekte druipgrot van mevrouw gans. Je hebt zeker weer te weinig geneukt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 The Rock is The Rock. The Rock komt om bij je te zijn op dit moment, op deze momenten, deze speciale momenten die nu op je af komen, terwijl al het leven om je heen ontwaakt, en jij ruikt wat The Rock is cooking. 3 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 7 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Je hebt zeker weer te weinig geneukt? Zulke beledigingen doen écht pijn, HC. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 12 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Je hebt zeker weer te weinig geneukt? Hoe kom je tot deze conclusie afgeleid van mijn reactie? We kunnen niet allemaal elke dag een poedel scoren bij de plaatselijke kennel hg. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 Maar heb je nou geneukt of niet? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 Draai toch niet zo om de hete brij heen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 23 minuten geleden, Arendjan zei: Maar heb je nou geneukt of niet? Poeh is denk toch wel weer 4 dagen geleden ofzo, eergisteren nog wel afgerukt. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 Lekker bezig pik! (en Achariya) 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 53 minuten geleden, Achariya zei: Poeh is denk toch wel weer 4 dagen geleden ofzo, eergisteren nog wel afgerukt. Ik hoop dat je paspop heeft genoten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 4 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Ik hoop dat je paspop heeft genoten. Ik moest de groeten doen naar haar zoon genaamd HG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 Is het al weer vier dagen geleden dat we hebben gekorfbald 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 juni 2022 Delen Geplaatst: 5 juni 2022 We hebben toen geen veld gezien zijn meteen gaan douchen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Ik moet zeggen, ben al een week in Frankrijk en iedereen doet gewoon zijn best om Engels met me te praten. Is toch een aardig volk naar mijn mening. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten