Reb3nga Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Ik wil dus een tattoo op mijn kuit maar ik heb geen idee wat. Tribal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 4 uren geleden, Arendjan zei: Ik wil dus een tattoo op mijn kuit maar ik heb geen idee wat. AZ Kampioen 2006 - 2007 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Sifu platinum gehaald, FUCK YESSS!! Sorry dat moest ik ff kwijt, wat is die game f’ing moeilijk, Hoe Lee Chit zeg🥵 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 7 uren geleden, Arendjan zei: Ik wil dus een tattoo op mijn kuit maar ik heb geen idee wat. PU logo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Even serieus; ik heb ong tien tattoos ofzo en meestal neem ik contact op met een artist/shop waar ik het werk van leuk vind en ik vraag wat ze nog beschikbaar hebben en kies daar wat van uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 (aangepast) Je kunt apenpokken op je kuit tattoëren. 20 mei 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Ik had dus vanavond personeelsfeest en ben best wel dronken eigenlijk. Maar echt behoorlijk eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Lekker slapen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Heb iemand versierd op een personeelsfeest vanacht. Hij ligt nu in mijn armen te slapen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 (aangepast) 5 uren geleden, Achariya zei: Heb iemand versierd op een personeelsfeest vanacht. Hij ligt nu in mijn armen te slapen. Is ie best wel behoorlijk dronken eigenlijk? 21 mei 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 4 uren geleden, LeroyDogg zei: Is ie best wel behoorlijk dronken eigenlijk? Geen idee, de ghb deed zijn werk ook best goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Was gezellig, volgende keer bij mij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Op 20-5-2022 om 14:53, Arendjan zei: Ik wil dus een tattoo op mijn kuit maar ik heb geen idee wat. Cucumber Joe 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Was gezellig, volgende keer bij mij? Graag, die twijfelaar van jou maakt het altijd extra intiem. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 20 uren geleden, Achariya zei: Graag, die twijfelaar van jou maakt het altijd extra intiem. Ik vraag me af wat je ‘eigenlijk’ bedoelt met “die twijfelaar van jou” Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Wat is er trouwens met @Jasgebeurd? Verdwenen van de site? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Super AIDS. Heerlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Hey jongens, hebben jullie al apenpokken? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Apenpokken is een soort SOA toch? Dan moge het duidelijk zijn dat niemand op dit forum enige kans heeft apenpokken op te lopen. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 50 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Apenpokken is een soort SOA toch? Dan moge het duidelijk zijn dat niemand op dit forum enige kans heeft apenpokken op te lopen. @Hardcore_gamerwel, die heeft naar eigen zeggen elke dag een ander chickie. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 36 minuten geleden, LeroyDogg zei: @Hardcore_gamerwel, die heeft naar eigen zeggen elke dag een ander chickie. Jaloers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Jaloers? Op jou altijd Harde Corrie! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 14 uren geleden, LeroyDogg zei: @Hardcore_gamerwel, die heeft naar eigen zeggen elke dag een ander chickie. Was dat geen citaat van..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Was dat geen citaat van..? Van wie? In ieder geval van Harde Corrie. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten