Hardcore_gamer Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 11 uren geleden, Achariya zei: Is korfbal een sport voor elke man, of alleen voor mannen die op andere mannen vallen? Jij bent zeker zo'n ventje die HOMO zit te roepen naar mannen die korfbal spelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Voor elke man dus, en voor jullie drie 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 35 minuten geleden, Achariya zei: Voor elke man dus, en voor jullie drie 🤣 Ik wou dat ik homo was. Maakt het leven zoveel makkelijker. Lekker alles los en vast neuken en verder geen gezeik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Ja nadeel is dat je wat meer kans hebt op aids, maar ach Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 True, true Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Als ik homo was, zou ik hetero worden. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Hebben jullie wel eens gefist? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Ja met vaste stok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Hebben jullie wel eens gefist? Je moeder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Hebben jullie wel eens gefist? Ramon wel, in zijn uppie, midden in de nacht. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Oh, excuses, ik dacht dat je "gefietst" had geschreven 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Misschien fist Ramon zijn voluptueuze bips geregeld, in zijn uppie, midden in de nacht. @Noatak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Hebben jullie wel eens gefist? Pas nog, alleen geen fissen gefangen helaas… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 7 uren geleden, DunneDraak zei: Ja met vaste stok Is dit een referentie naar inwendige stokslagen? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Op 1-6-2022 om 17:52, DunneDraak zei: Ik wou dat ik homo was. Maakt het leven zoveel makkelijker. Lekker alles los en vast neuken en verder geen gezeik Homoseksueel zijn betekent niet gelijk dat je nu ineens wel gewild bent als sekspartner hè 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 5 uren geleden, Mindless zei: Homoseksueel zijn betekent niet gelijk dat je nu ineens wel gewild bent als sekspartner hè Niet zo realistisch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 21 uren geleden, LeroyDogg zei: Pas nog, alleen geen fissen gefangen helaas… Vaffanculo 🤌🤌 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Komt allen kijken naar mijn performance art "knappe 25-jarige wordt langzaam de tering in geholpen door hooikoorts". Nog de hele maand juni te bezichtigen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 4 uren geleden, Arendjan zei: Komt allen kijken naar mijn performance art "knappe 25-jarige wordt langzaam de tering in geholpen door hooikoorts". Nog de hele maand juni te bezichtigen. Ik kreeg er tranen in m'n ogen van! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Kan helaas geen pizza eten vandaag. 😞 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 6 uren geleden, Jas zei: Kan helaas geen pizza eten vandaag. 😞 Misschien een idee om een keer gezond te eten? Papzak. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Misschien een idee om een keer gezond te eten? Papzak. Niks van! Ik had patat! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 2 uren geleden, Jas zei: Niks van! Ik had patat! Mayo erop? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 (aangepast) Ramon de Bruyn 1, Fietsend door de stille nacht, Piemel in de wind. - Arendjan (uit ''mijn Haiku's'', 2022) 4 juni 2022 aangepast door Arendjan 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 Op 1-6-2022 om 17:52, DunneDraak zei: Ik wou dat ik homo was. Maakt het leven zoveel makkelijker. Lekker alles los en vast neuken en verder geen gezeik want alle homo's die neuken elkaar alleen maar iedere dag een heus sodom en gamorrah he alles neuke wat los en vast zit!!! laat het de heer niet zien wij weten wel beter he? en o ja ze doen het dus blijkbaar in elkaars kont, bah vies met poep enso ;( ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten